NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Ufo

NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Ufo » 11 mar 2017, 11:20

De planeet Mars is niet bepaald naast de deur en daarom kan het publiek nog niet zelf even een kijkje nemen op de beroemde “rode planeet”.

Dit betekent dat NASA de bevolking voor kan spiegelen wat ze willen, behalve als ze betrapt worden bij het wegpoetsen van een compleet gebouw.

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=25

gusteman

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door gusteman » 11 mar 2017, 17:50

Dit hoort onder Complottheorieën.

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Paulus » 11 mar 2017, 19:45

Is gebeurd. :D

Maar als je de bron ziet weet je al dat er geen hout van klopt, maar ze pushen dit bericht met enige regelmaat.
Di is de bekende advertentie truc.
Als je het maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf waar, omdat de mensen het dan gaan geloven. [burn]
Onderzoek alles, maar behoud het goede

Ufo

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Ufo » 12 mar 2017, 05:24

Hier ben ik het niet mee eens. Als dit een complottheorie is, hoort dit inderdaad thuis onder complottheorieen. Maar dit is geen complottheorie. Het is een FEIT dat NASA zaken wegpoetst van foto 's.

Iemand die dat ook bevestigt, is Donna Hare. Zij heeft in het verleden voor NASA gewerkt en in de volgende video hoor je haar uitleggen hoe het werkt bij bij deze ruimtevaartorganisatie.

Donna spreekt dan over foto’s waar UFO’s op voor komen en die door het personeel van NASA vakkundig worden weggepoetst. Hoe mensen die daar werken als de dood zijn om te praten, omdat ze dan niet alleen hun werk zullen verliezen, maar ook hun pensioen.
Hoe verklaren jullie dan dat er op de ene foto een gebouw te zien is en dat dat gebouw op een nieuwere foto verdwenen is?


Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Vitharr » 12 mar 2017, 15:24

Dat zijn terechte vragen Ufo. Persoonlijk vraag ik me af waarom jij ervoor kiest om iemand te geloven die mee heeft gewerkt aan dat bedrog omwille van geld. Dat geeft namelijk aan dat ze chantabel en dus onbetrouwbaar zijn leert de ervaring. Ik kan zo niet vaststellen of iemand liegt maar wel hoe geloofwaardig iemand is.

NASA heeft in het verleden bewezen onzuiver te kunnen worden. Denk aan de verzonnen ozongaten om fondsen te werven. Chantabele medewerkers op zulke posten is per definitie onbetrouwbaar. Dat levert dus net zoveel reden op om te twijfelen aan een gebouw op een foto als aan het wegpoetsen ervan.

We kunnen zelf steeds verder kijken. Echte ufo's laten zich niet wegpoetsen. Daarom is het een zinloze bezigheid waar je hooguit wat tijd mee koopt. Misschien houdt NASA tegen maar zonder wisten we nog minder.

Het stuk wat je plaatst beweert iets maar levert geen enkele solide onderbouwing. Het levert dus geen echte kennis op maar vermoeden of geloof. Omdat het over een geheime samenzwering gaat wordt het een complottheorie. Die hebben geen goede naam maar de definitie zegt op zich niets behalve een categorisering.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door MetalPig » 13 mar 2017, 08:57

Hoe weten we dat de foto met het 'gebouw' het origineel is? Als je de volgorde omdraait is het ineens 'bewijs' dat iemand gebouwen op Nasa-foto's shopt.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Vitharr » 13 mar 2017, 19:33

MetalPig schreef:Hoe weten we dat de foto met het 'gebouw' het origineel is? Als je de volgorde omdraait is het ineens 'bewijs' dat iemand gebouwen op Nasa-foto's shopt.
Dat zeg ik. :mrgreen:
Vitharr schreef:Dat levert dus net zoveel reden op om te twijfelen aan een gebouw op een foto als aan het wegpoetsen ervan.
'Wel weer echt een vraag voor een monitor trouwens', zei de plant. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door MetalPig » 14 mar 2017, 12:40

Vitharr schreef:Dat zeg ik. :mrgreen:
Ohja, ik zie het :mrgreen:

Ben benieuwd of we een reactie krijgen van meneer ufo.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door herman50 » 14 mar 2017, 13:08

@ MP,,,dat is dus hetzelfde als wat was eerde de kip of het ei ... tenzij er een datum en tijd op staat die we niet kunnen zien, maar dan krijg je weer wie zegt dat die er niet weg ,,,.. bij is gezet,, enzo kun je doorgaan tot het einde der tijden, wanneer die zijn weet ik ook niet dus is het enige dat overblijft effe gaan kijken ..fijne -mid-dag nog [wave]
alles van waarde is weerloos

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Mypos » 14 apr 2018, 19:30

MetalPig schreef:
13 mar 2017, 08:57
Hoe weten we dat de foto met het 'gebouw' het origineel is? Als je de volgorde omdraait is het ineens 'bewijs' dat iemand gebouwen op Nasa-foto's shopt.
Wat een onzin.

Waarom is het zo moeilijk voor je om te geloven dat NASA liegt en manipuleert over dit soort dingen?

Feit is dat allerlei overheidsinstanties constant liegen en bedriegen om diverse redenen. Denk aan Centrale Banken over hoe de economie er echt voor staat, ministeries, geheime diensten over aanslagen, wapens etc etc.

Gast1

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Gast1 » 15 apr 2018, 06:44

Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
Feit is dat allerlei overheidsinstanties constant liegen en bedriegen om diverse redenen.
Denk aan Centrale Banken over hoe de economie er echt voor staat, ministeries, geheime diensten over aanslagen, wapens etc etc.
O ja, en het gaat nog veel verder dan dat alleen.
Er wordt zelfs voor de rechtbank stelselmatig gelogen door bedrijven/instituten die door de overheid betaald worden.
Ja, zo noem ik het hoor. Strikt genomen wordt er gemanipuleerd en gelukkig prikken de rechters daar doorheen.
Maar een enkele rechter kan daar toch nog wel eens intrappen, zelfs twee keer en dat was bij mij het geval bij twee afzonderlijke zaken.
Ik ging in hoger beroep bij de CRvB en aldaar kreeg mijn werkgever een 'veeg uit de pan' van jewelste.
Bij de twee afzonderlijke zaken.
Van al hun acties bleef er niets over en werd in het gelijk gesteld door de CRvB in de twee afzonderlijke zaken.

Ik citeer een zin uit dat wat er gepubliceerd is in het openbaar:
"Het dagelijks bestuur heeft in het geval van appellant het stappenplan niet correct en evenmin volledig gevolgd."

En het is amusant om te lezen hoe de rechtspraak in geheel publiceert :grin:
Uiterst correct maar voor de veroordeelde partij (mijn werkgever in dit geval) lijkt mij dit -zoals het vermeld is- uiterst vervelend. :mrgreen:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door univers » 15 apr 2018, 07:15

Pierre, je weet toch, dat deze wereld met leugen en bedrog aan elkaar vastzit?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Gast1 » 15 apr 2018, 07:19

Jazeker meneer, het wordt continu bevestigt.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door univers » 15 apr 2018, 07:20

Men leerd het nooit.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Mypos » 15 apr 2018, 11:26

Gast1 schreef:
15 apr 2018, 06:44
Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
Feit is dat allerlei overheidsinstanties constant liegen en bedriegen om diverse redenen.
Denk aan Centrale Banken over hoe de economie er echt voor staat, ministeries, geheime diensten over aanslagen, wapens etc etc.
O ja, en het gaat nog veel verder dan dat alleen.
Er wordt zelfs voor de rechtbank stelselmatig gelogen door bedrijven/instituten die door de overheid betaald worden.
Ja, zo noem ik het hoor. Strikt genomen wordt er gemanipuleerd en gelukkig prikken de rechters daar doorheen.
Maar een enkele rechter kan daar toch nog wel eens intrappen, zelfs twee keer en dat was bij mij het geval bij twee afzonderlijke zaken.
Ik ging in hoger beroep bij de CRvB en aldaar kreeg mijn werkgever een 'veeg uit de pan' van jewelste.
Bij de twee afzonderlijke zaken.
Van al hun acties bleef er niets over en werd in het gelijk gesteld door de CRvB in de twee afzonderlijke zaken.

Ik citeer een zin uit dat wat er gepubliceerd is in het openbaar:
"Het dagelijks bestuur heeft in het geval van appellant het stappenplan niet correct en evenmin volledig gevolgd."

En het is amusant om te lezen hoe de rechtspraak in geheel publiceert :grin:
Uiterst correct maar voor de veroordeelde partij (mijn werkgever in dit geval) lijkt mij dit -zoals het vermeld is- uiterst vervelend. :mrgreen:
Het is wel fijn om te zijn dat bij jou de rechter zijn taak wel goed vervuld Gast1! Want daar worden ook zo vaak zulke enorme blunders (en zelfs pure manipulatie ook) in gemaakt dat ik daar ook aan twijfelde. Goed om te zien dat die laatste strohalm ook vaak wel goed werkt.

gouwepeer

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door gouwepeer » 15 apr 2018, 15:34

MetalPig schreef:
13 mar 2017, 08:57
Hoe weten we dat de foto met het 'gebouw' het origineel is? Als je de volgorde omdraait is het ineens 'bewijs' dat iemand gebouwen op Nasa-foto's shopt.
Als NASA dat "bewijs" zou willen verbergen was deze foto nooit beschikbaar geweest. De foto met het gebouw is ook duidelijk van lagere kwaliteit, een mooie manier om fotoshoppen onduidelijk te maken.
Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
Waarom is het zo moeilijk voor je om te geloven dat NASA liegt en manipuleert over dit soort dingen?
Zie mijn opmerking hierboven. Verder de link niburu.co. Dat is een online sprookjesboek (zoals ook bijvoorbeeld ninefornews).
Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
Feit is dat allerlei overheidsinstanties constant liegen en bedriegen om diverse redenen.
Maar als ze ons echt dom willen houden zorgen ze er ook voor dat diverse media zoals dit forum, Facebook en andere online media verboden wordt.
Soms wordt er ook gelogen met een reden. En vieze spelletjes worden er uiteraard ook gespeeld.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Mypos » 15 apr 2018, 22:35

gouwepeer schreef:
15 apr 2018, 15:34
MetalPig schreef:
13 mar 2017, 08:57
Hoe weten we dat de foto met het 'gebouw' het origineel is? Als je de volgorde omdraait is het ineens 'bewijs' dat iemand gebouwen op Nasa-foto's shopt.
Als NASA dat "bewijs" zou willen verbergen was deze foto nooit beschikbaar geweest. De foto met het gebouw is ook duidelijk van lagere kwaliteit, een mooie manier om fotoshoppen onduidelijk te maken.
Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
Waarom is het zo moeilijk voor je om te geloven dat NASA liegt en manipuleert over dit soort dingen?
Zie mijn opmerking hierboven. Verder de link niburu.co. Dat is een online sprookjesboek (zoals ook bijvoorbeeld ninefornews).
Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
Feit is dat allerlei overheidsinstanties constant liegen en bedriegen om diverse redenen.
Maar als ze ons echt dom willen houden zorgen ze er ook voor dat diverse media zoals dit forum, Facebook en andere online media verboden wordt.
Soms wordt er ook gelogen met een reden. En vieze spelletjes worden er uiteraard ook gespeeld.
Wat heeft het feit dat NASA liegt en manipuleert te maken met jouw bewering dat Niburu een online sprookjesboek is? Er staan inderdaad dingen op Niburu die twijfelachtig zijn maar dat geld net zo goed voor het journaal en de krant.

Als "ze" dingen als FB, online media etc gaan verbieden wat denk je dat er dan gebeurt? Het is juist de kunst om mensen te laten geloven dat ze in ultieme vrijheid leven.

Gast1

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door Gast1 » 16 apr 2018, 07:32

Mypos schreef:
15 apr 2018, 11:26
Het is wel fijn om te zijn dat bij jou de rechter zijn taak wel goed vervuld Gast1!
Want daar worden ook zo vaak zulke enorme blunders (en zelfs pure manipulatie ook) in gemaakt dat ik daar ook aan twijfelde.
En óf Mypos!
Daar heb je groot gelijk in, want niet voor niets ben ik dus in hoger beroep gegaan.
De rechtbank waar mijn beroep immers niets slaagde, kreeg er van de CRvB ook van langs.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: NASA poetst compleet gebouw op Mars van foto

Bericht door MetalPig » 16 apr 2018, 08:01

Mypos schreef:
14 apr 2018, 19:30
MetalPig schreef:
13 mar 2017, 08:57
Hoe weten we dat de foto met het 'gebouw' het origineel is? Als je de volgorde omdraait is het ineens 'bewijs' dat iemand gebouwen op Nasa-foto's shopt.
Wat een onzin.
Waarom is het zo moeilijk voor je om te geloven dat NASA liegt en manipuleert over dit soort dingen?
Omdat er geen bewijs voor is.

Plaats reactie