"Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

"Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Bericht door univers » 25 apr 2017, 14:38

"Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/24/17

Secureteam10 is your source for reporting the best in new UFO sighting news, info on the space coverup, and the strange activity happening on and off of our planet. Email me YOUR footage and help us continue the good fight for disclosure!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: "Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Bericht door Witte wel » 26 apr 2017, 23:50

Het dringt bij jou ook niet door he uni dat secureteam 10 een hoax instelling is welke enkel leeft van de verspreiding van alien BS in een mooi jasje. Ik heb dat in het verleden al eens uitgelegd maar de kwartjes zijn op denk ik want vallen doen ze niet echt meer.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: "Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Bericht door univers » 27 apr 2017, 08:14

Voor een kwartje doe ik het ook niet voor.
Kom maar met tegenbewijs.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: "Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Bericht door Witte wel » 27 apr 2017, 10:00

Heb ik hier op het forum al lang een keer gepost gehad wie er achter secureteam10 schuilt. Dat komt blijkbaar niet bij iedereen aan en het verbaasd mij dat jij nog wel gevangen bljjft in het vangnet van secureteam10 maar prima hoor, mijn opmerking was goed bedoeld en niet als critiek. Doe er mee wat je wilt. Er zijn echter maar enkele informatieve sites over het bestaan van buitenaards leven die onderbouwd worden door enige informatie welke wetenschappelijk ondersteund wordt. De rest is of pure BS of misleiding.
Leer het gedrag van materie hier op aarde kennen, het hoe wat waarom, en plots zijn er de kwartjes weer.
Als je secureteam10 als bron aan voert verlies je enkel geloofwaardigheid en daar kan een tegenbewijs je niet bij helpen. Iedereen met welke vorm van wetenschappelijke verbondenheid zal je verwijzing naar het rijk der fabelen schuiven en plaatst je op een grijze wolk. T' is maar wat je wilt natuurlijk.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: "Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Bericht door Vitharr » 27 apr 2017, 13:58

Zit je verstopt? *1*
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: "Imminent" Alien Invasion Revealed By NASA Administrator? 4/

Bericht door gusteman » 28 apr 2017, 09:06

Witte wel schreef:'t Is maar wat je wilt natuurlijk.
Met of zonder bewijzen: wanneer een stelling "past" in de denkwereld van de lezer/kijker/luisteraar dan zal die dat ook als "waarheid" omarmen.

Vooral bij complotdenken is dat fenomeen heel erg herkenbaar: dan mag je nog komen aanzetten met onderbouwde en/of onweerlegbare tegenargumenten, het zal hopeloos blijven.

You can educate the ignorant but you can't fix stupid. :wink:

Plaats reactie