Georgia Guidestones

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 18 mei 2018, 13:34

Arminius schreef:
18 mei 2018, 10:34
univers schreef:
18 mei 2018, 10:16
Laten we het netjes houden, en geen familieleden erbij halen.
Blijkbaar is het feit dat je er een andere mening op na houd voor sommigen hier een vrijbrief om je dan maar voor rotte vis uit gaan te maken. :?
Ik schaar me beslist niet tot de club die je voor überhaupt iets uitmaken Arminius, maar dat moge duidelijk zijn.
Weliswaar ben ik het niet altijd met je eens -in een enkel opzicht-, maar verder vind ik jouw inbreng op velerlei gebied creatief en inspirerend -bij dit topic bijvoorbeeld-.
En dat wil ik graag even kwijt, waarbij ik jou alhier ook niet kwijt wil. :wink:

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 18 mei 2018, 13:37

Gast1 schreef:
18 mei 2018, 13:34
Arminius schreef:
18 mei 2018, 10:34
univers schreef:
18 mei 2018, 10:16
Laten we het netjes houden, en geen familieleden erbij halen.
Blijkbaar is het feit dat je er een andere mening op na houd voor sommigen hier een vrijbrief om je dan maar voor rotte vis uit gaan te maken. :?
Ik schaar me beslist niet tot de club die voor überhaupt iets uitmaken Arminius, maar dat moge duidelijk zijn.
Weliswaar ben ik het niet met je eens in een enkel opzicht, maar verder vind ik jouw inbreng op velerlei gebied creatief en inspirerend.
En dat wil ik graag even kwijt. :wink:
Dank je wel Gast1. Zoals gezegd, ik probeer iedereen met respect te behandelen. Zelfs in het heetst van de strijd. Ik heb inmiddels ruim 20 jaar forum ervaring, en weet dat het er soms fel aan toe kan gaan. Maar als we elkaar verrot gaan schelden is de lol er snel af. Ik stond op het punt weer te vertrekken hier, maar mede door jou woorden blijf ik nog even hangen. Het was geenszins mijn bedoeling mensen met mijn mening te kwetsen, mocht dat zijn gebeurt, mijn excuses. Maar ook ik heb gewoon recht op mijn mening. Hoe fout die volgens sommige mensen hier ook mag zijn.

En nu weer ontopic. ;P!

Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 18 mei 2018, 13:43

Dank je voor je woorden en ik het is netjes wat je schrijft.
Laten we ons als grote jongens en meisjes gedragen, waarbij iedereen elkanders mening respecteert maar ook overweegt.
Wellicht is bij de ander haar of zijn mening/zienswijze iets op te steken.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Susan » 18 mei 2018, 13:53

Gast1 schreef:
18 mei 2018, 09:20
maar daarvoor hoef je geen genociden aan te gaan.
De Natuur zelf grijpt al in en daar zijn we zelf ook al flink mee bezig op andere wijzen.
Stel als de wereldbevolking voor slechts 60 jaar onvruchtbaar zou zijn, dan zouden er over 160 jaar nog maar een paar miljoen mensen zijn.
En weer 30 jaar later bestaat de mensheid zelfs niet meer, toch?
Met wat je hier schrijft Gast1, vraag ik me toch ook al heel lang af of 'men' (gewetenloze op macht beluste 'wereldleiders' en hun volgers)de natuur soms een handje gaat helpen...? Hoef je niet eens achterdochtig voor te zijn denk ik, denk ook aan Monsanto onder andere, en de uitbraak van besmettelijke ziekten als ebola enz. om even wat te noemen.
Goed geschreven overigens van Irma Schiffers in de link waarnaar ik verwijs.
Ik denk er dus precies hetzelfde over.
;P!
Ja, dat ben ik met je eens.
Ik lees al lange tijd regelmatig artikelen van Irma Schiffers, vind haar meestal goed en had meerdere ook opgeslagen of geplaatst,
doordat jij haar noemde dacht ik hier weer aan, en zet het er even bij:
https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... at-verder/
https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... wel-onder/
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 18 mei 2018, 14:29

Arminius schreef:
18 mei 2018, 13:37
Zoals gezegd, ik probeer iedereen met respect te behandelen.
En toch lukt je dat niet helemaal.

Het zijn opmerkingen als 'verdiep je er eens in', 'snap je het echt niet, of wil je het gewoon niet begrijpen', 'blaat niet na waar je niets van weet', '...of je bent niet goed in je bovenkamer' die arrogant en respectloos overkomen.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 18 mei 2018, 14:32

MetalPig schreef:
18 mei 2018, 14:29
Arminius schreef:
18 mei 2018, 13:37
Zoals gezegd, ik probeer iedereen met respect te behandelen.
En toch lukt je dat niet helemaal.

Het zijn opmerkingen als 'verdiep je er eens in', 'snap je het echt niet, of wil je het gewoon niet begrijpen', 'blaat niet na waar je niets van weet', '...of je bent niet goed in je bovenkamer' die arrogant en respectloos overkomen.
Dat laatste heb ik nooit gezegd! De rest zijn gewoon vragen of heel gewone/gebruikelijke opmerkingen. Daar is niets respectloos aan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 18 mei 2018, 14:46

Arminius schreef:
18 mei 2018, 14:32
MetalPig schreef:
18 mei 2018, 14:29

Het zijn opmerkingen als 'verdiep je er eens in', 'snap je het echt niet, of wil je het gewoon niet begrijpen', 'blaat niet na waar je niets van weet', '...of je bent niet goed in je bovenkamer' die arrogant en respectloos overkomen.
Dat laatste heb ik nooit gezegd!
Kijk:
Arminius schreef:
09 mei 2018, 12:54
Naast nabestaanden stellen ook architecten, ontwerpers, oud ministers, brandweermannen, politieagenten, en hulpverleners die erbij waren, vragen over de officiële versie van 9/11

Als jij dan werkelijk nog geloofd en met droge ogen durft te beweren dat er niets aan de hand is, en het zo is gegaan zoals de officiële instanties beweren, dan ben je of een zuigert, of je werkt voor de Neo Cons, of je bent niet goed in je bovenkamer. :)

Ik vermoed dus het eerste. :P Dus ik laat het hier maar bij. [lol]
Ik heb het even voor je gemarkeerd.
Je hebt toen van Determinist uitgelegd gekregen dat het ad hominems zijn.
Arminius schreef:
18 mei 2018, 14:32
De rest zijn gewoon vragen of heel gewone/gebruikelijke opmerkingen. Daar is niets respectloos aan.
Jawel, want je gaat er bij voorbaat vanuit dat je medeforummers niet zo veel weten als jij, niet zo veel snappen als jij, zich niet zo verdiept hebben als jij.

Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 18 mei 2018, 14:55

Erg jammer dat je dit -vooral die laatste zin- nu verder voortzet bij Arminius MetalPig.
Bij gusteman liet je dit niet enkel achterwege, maar je erkende de hooghartigheid zelfs niet eens.

Arminius heeft netjes zijn excuses gemaakt en het zou netjes zijn als jij dat op jou beurt nu ook zou doen.
Je laat hier zien hoe je werkelijk bent ... als je je excuses kunt maken.
Als je dat niet doet, laat je dat eveneens zien.

Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 18 mei 2018, 15:00

Het topic, waar ging het ook alweer over?

:search:

Ah!
Susan schreef:
18 mei 2018, 13:53
Met wat je hier schrijft Gast1, vraag ik me toch ook al heel lang af of 'men' (gewetenloze op macht beluste 'wereldleiders' en hun volgers)de natuur soms een handje gaat helpen...?
Hoef je niet eens achterdochtig voor te zijn denk ik, denk ook aan Monsanto onder andere, en de uitbraak van besmettelijke ziekten als ebola enz. om even wat te noemen.
Dit is wat ik inderdaad o.a. bedoel. ;P!
Susan schreef:
18 mei 2018, 13:53
Ik lees al lange tijd regelmatig artikelen van Irma Schiffers, vind haar meestal goed en had meerdere ook opgeslagen of geplaatst,
doordat jij haar noemde dacht ik hier weer aan, en zet het er even bij:
https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... at-verder/
https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... wel-onder/
Ik ga haar publicaties lezen lieverd, maar dat doe ik later.

:knuffie:

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 18 mei 2018, 15:04

Blijkbaar snapt MetalPig de smiley :grin: niet. Het was dus bedoelt als geintje. Maar hij heeft gelijk, ik heb het inderdaad zo gezegd.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 18 mei 2018, 15:14

Gast1 schreef:
18 mei 2018, 14:55
Erg jammer dat je dit -vooral die laatste zin- nu verder voortzet bij Arminius MetalPig.
Jammer dat ik mijn standpunt verhelder? Prima.
Gast1 schreef:
18 mei 2018, 14:55
Bij gusteman liet je dit niet enkel achterwege, maar je erkende de hooghartigheid zelfs niet eens.
Het is al een tijdje geleden dat ik het met gusteman aan de stok had, maar zover ik mij kan herinneren ging het toen wel over de inhoud.
Gast1 schreef:
18 mei 2018, 14:55
Arminius heeft netjes zijn excuses gemaakt en het zou netjes zijn als jij dat op jou beurt nu ook zou doen.
Arminius erkent niet wat hij fout gedaan heeft, dus zijn excuses zijn mij niet zo veel waard.
Ik accepteer de zijne niet en ik bied de mijne niet aan. Lijkt me fair.

Zal ik er anders een smilie bij zetten? Iemand noemde Arminius
Schijterd. :mrgreen:
en dat was geen probleem.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 18 mei 2018, 15:14

Maar goed, ontopic maar weer.

Zijn er hier mensen die wel eens van Agenda21 hebben gehoord?


Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Tammy » 18 mei 2018, 15:22

Gast1 schreef :
Erg jammer dat je dit -vooral die laatste zin- nu verder voortzet bij Arminius MetalPig.
Bij gusteman liet je dit niet enkel achterwege, maar je erkende de hooghartigheid zelfs niet eens.
Gast1 hij heeft het recht antwoord te geven aan Arminius.
Verder heeft Gusteman hier niks mee te maken.
Jouw relatie met Gusteman is een andere dan MetalPig heeft.
Iedereen heeft een andere relatie met zijn of haar medeforummers.

Ik stel voor om vanaf hier weer ontopic te gaan.
De gemoederen lopen hoog op soms maar genoeg is genoeg.

Ontopic dus vanaf hier.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 18 mei 2018, 15:38

Zelfs de VN heeft de plannen voor depopulatie gewoon op haar website staan.

https://archive.is/bDI5t
Common sense evaluation reports: First, they take virtually all disposable income from people through taxation.

Second, they kill the economy and drive up housing and education expenses, forcing responsible people to delay marriage and reduce birthrates.

Finally, they wait for the majority to become a class of people who rely on government for their very survival and we fix the rules to secure ourselves as the permanent ruling class.

bron
En wat dacht je hiervan?

Bill Gates spreekt zich uit over depopulatie via vaccinatie


Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 18 mei 2018, 16:18

Arminius schreef:
18 mei 2018, 15:38
Zelfs de VN heeft de plannen voor depopulatie gewoon op haar website staan.

https://archive.is/bDI5t
Common sense evaluation reports: First, they take virtually all disposable income from people through taxation.

Second, they kill the economy and drive up housing and education expenses, forcing responsible people to delay marriage and reduce birthrates.

Finally, they wait for the majority to become a class of people who rely on government for their very survival and we fix the rules to secure ourselves as the permanent ruling class.

bron
En als je verder leest:
Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union).

Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
De VN constateert een teruglopende bevolking in een aantal landen, en presenteert een plan om dat tegen te gaan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 18 mei 2018, 16:19

En Bill Gates heeft het over het reduceren van de bevolkingsgroei, niet het reduceren van de bevolking.

Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 18 mei 2018, 16:26

Arminius schreef:
18 mei 2018, 15:14
Zijn er hier mensen die wel eens van Agenda21 hebben gehoord?
Gehoord of gelezen, ik weet het niet meer precies.
Maar ik dacht er toen wel een 'goed gevoel' bij te hebben.
Agenda 21 blijkt een programma van de Verenigde Naties te zijn met betrekking tot duurzame ontwikkeling.

Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 18 mei 2018, 16:30

MetalPig schreef:
18 mei 2018, 16:18
De VN constateert een teruglopende bevolking in een aantal landen
Een constatering om erg blij van te worden ;P!
In eerdere topics hebben we het er al overgehad, waarbij ik aanhaalde dat de bevolking vooral ook in een behoorlijk aantal landen terug aan het lopen is.
MetalPig schreef:
18 mei 2018, 16:18
en presenteert een plan om dat tegen te gaan.
Een plan om allerminst blij van te worden ... :-|

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Susan » 18 mei 2018, 19:11

Gast1 schreef:
18 mei 2018, 16:26
Arminius schreef:
18 mei 2018, 15:14
Zijn er hier mensen die wel eens van Agenda21 hebben gehoord?
Gehoord of gelezen, ik weet het niet meer precies.
Maar ik dacht er toen wel een 'goed gevoel' bij te hebben.
Agenda 21 blijkt een programma van de Verenigde Naties te zijn met betrekking tot duurzame ontwikkeling.
Jammer Gast1 dat je de linken die ik eerder om 13:53 bij jou plaatste niet even aangeklikt hebt,
want dan had je dit daar oa ook kunnen lezen :

De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma is middenin het proces van het wereldwijd uitrollen van het agenda 21-programma weer eens actief en nu met ´remote controlled´ implanteerbare microchips die anticonceptiemiddelen bevatten. Zo kan een zwangerschap op afstand worden gestimuleerd of tegengehouden. Helemaal conform ´agenda 21´ waarin de machthebbers bepalen wie er wanneer al dan niet zwanger mag zijn. Gates, die maandag schijnbaar op één dag nog 48 miljoen rijker geworden is door een bedrijf in Geleen, steekt nooit onder stoelen of banken dat zijn vaccinatie-programma´s er zijn voor de depopulatie.

https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... wel-onder/
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 18 mei 2018, 20:50

Susan schreef:
18 mei 2018, 19:11
Gast1 schreef:
18 mei 2018, 16:26
Arminius schreef:
18 mei 2018, 15:14
Zijn er hier mensen die wel eens van Agenda21 hebben gehoord?
Gehoord of gelezen, ik weet het niet meer precies.
Maar ik dacht er toen wel een 'goed gevoel' bij te hebben.
Agenda 21 blijkt een programma van de Verenigde Naties te zijn met betrekking tot duurzame ontwikkeling.
Jammer Gast1 dat je de linken die ik eerder om 13:53 bij jou plaatste niet even aangeklikt hebt,
want dan had je dit daar oa ook kunnen lezen :

De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma is middenin het proces van het wereldwijd uitrollen van het agenda 21-programma weer eens actief en nu met ´remote controlled´ implanteerbare microchips die anticonceptiemiddelen bevatten. Zo kan een zwangerschap op afstand worden gestimuleerd of tegengehouden. Helemaal conform ´agenda 21´ waarin de machthebbers bepalen wie er wanneer al dan niet zwanger mag zijn. Gates, die maandag schijnbaar op één dag nog 48 miljoen rijker geworden is door een bedrijf in Geleen, steekt nooit onder stoelen of banken dat zijn vaccinatie-programma´s er zijn voor de depopulatie.

https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... wel-onder/
:post:

Plaats reactie