Islamitische overheersing

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 23 aug 2010, 16:41

Als ik heel en dan ook heel eerlijk mag zijn, zie ik eerder america en het westen als de meest overheersende ras die er maar kan zijn.

Dus nee, we worden niet overheerst door de islam, het is de bangmakkerij van sommige heerschappen die ons meer dan onnodig bang maakt (nouja ons, ik ben niet bang)

Dit is dus een heel correcte manier van terugantwoorden,moest je mijn stelling nog niet weten dan nou.


Makkelijk om te kappen na mijn reactie op 9/11.
Is dit werkelijk de enige datum die naar voor geschoven kan worden.
Ja er zijn veel mensen omgekomen, god of wie dan ook hebbe hun ziel,maar, zijn wijzelf op een andere manier niet precies hetzelfde aan het doen?
Overal de oorlogen die we beginnen (afganistan,irak etcetc) en waarom?
Zou voordat ik met het vingertje wijs eens heel goed rondkijken wat er zoal scheef zit, en waarom deze reacties als op 9/11 gekomen zijn

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 23 aug 2010, 16:52

Silverlady schreef:Als ik heel en dan ook heel eerlijk mag zijn, zie ik eerder america en het westen als de meest overheersende ras die er maar kan zijn.

Dus nee, we worden niet overheerst door de islam, het is de bangmakkerij van sommige heerschappen die ons meer dan onnodig bang maakt (nouja ons, ik ben niet bang)

Dit is dus een heel correcte manier van terugantwoorden,moest je mijn stelling nog niet weten dan nou.


Makkelijk om te kappen na mijn reactie op 9/11.
Is dit werkelijk de enige datum die naar voor geschoven kan worden.
Ja er zijn veel mensen omgekomen, god of wie dan ook hebbe hun ziel,maar, zijn wijzelf op een andere manier niet precies hetzelfde aan het doen?
Overal de oorlogen die we beginnen (afganistan,irak etcetc) en waarom?
Zou voordat ik met het vingertje wijs eens heel goed rondkijken wat er zoal scheef zit, en waarom deze reacties als op 9/11 gekomen zijn
Heb je mijn link bekeken? Dan zou je weten dat jongeren bang zijn van moslims ;)
Het 'op een andere manier' van je, lijk je weg te schuiven alsof het maar een detail is. Een economisch doel laten instorten is nog net iets anders als een trainingskamp voor terroristen overnemen. ;)

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 23 aug 2010, 17:38

Door wie werd Hossein en Bin Laden getraint?
Juist door de amerikanen, algemeen geweten.
Waarom worden jongeren bang van moslims?Juist omdat de zogenaamde volwassene hun angst inboezemen.
Snap trouwens je gehele laatste zin niet.
Wie neemt welke trainingskamp over?
En welke economisch doel werd er ingestort?

tofu_kronos

Re: Islamitische overheersing

Bericht door tofu_kronos » 23 aug 2010, 17:45

smurfen

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 23 aug 2010, 17:50

Damn, leven die nog :S

tofu_kronos

Re: Islamitische overheersing

Bericht door tofu_kronos » 23 aug 2010, 18:01

Ik denk dat die er overal verantwoordelijk voor zijn.

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Paulus » 23 aug 2010, 19:35

En dan zeker onder aanvoering van Vader Abraham? :rolfl:

Maar nu dwalen we toch wel een beetje (erg) af. :D
Onderzoek alles, maar behoud het goede

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 23 aug 2010, 20:02

Silverlady schreef:Door wie werd Hossein en Bin Laden getraint?
Juist door de amerikanen, algemeen geweten.
Waarom worden jongeren bang van moslims?Juist omdat de zogenaamde volwassene hun angst inboezemen.
Snap trouwens je gehele laatste zin niet.
Wie neemt welke trainingskamp over?
En welke economisch doel werd er ingestort?
Amerikanen hebben Hoessein en Bin Laden niet getraind om biologische wapens te gebruiken ed.
Nee, jongeren worden bang van moslims, omdat ze het uitgaansleven in handen hebben.

De amerikanen vechten een oorlog tegen terrorisme, trainingskampen van al Qaeda worden daarbij overgenomen.
De Twin Towers waren een world trade center(WTC), dus een wereld handels centrum. Dat mag ik toch economisch noemen?

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 23 aug 2010, 22:59

O mijn god, ik geef het op.
Een gebrainwaste persoon kan je niet eens de waarheid vertellen.


Ik zou maar eens goed opzoeken hoe en wat thaboy voor je ook maar wat uitroept, want dit slaat nergens op.
De amerikanen roepen graag dat ze een oorlog voeren tegen het terrorisme maar hetgeen erachter zit, is puur wapenverkoop (hoe kan je anders je oorlogje voeren) en de olie.

Moslims het kwaad van alle slechte dingen in de wereld jaja.

Denk eens ff na.


Jongeren worden bang van moslims omdat ze het uitgaansleven in de hand hebben, hoor je hoe dat klinkt?????????????

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 24 aug 2010, 19:03

Silverlady schreef:Jongeren worden bang van moslims omdat ze het uitgaansleven in de hand hebben, hoor je hoe dat klinkt?????????????
Ja, als de waarheid. Ik ben zojuist nog uit geweest met 6 man, voor 2 moslims liepen wij wel even rond. En dat heeft niet met zwakte te maken, één doet karate en een ander Taekwondo. En toch, het codewoordje 'racist' kan elke sukkelaar bij de verkeerde agenten een nachtje cel opleveren, en dat gebeurt ook. ;)

Even iets op te zoeken voor jou: sinds wanneer voert Amerika die oorlog?

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 24 aug 2010, 23:03

Heb het al eerder vermeld, reageren doe ik niet meer, want je mag dan roepen dat je geen rasist bent, in mijn ogen ben je er wel een.
Punt andere lijn.

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 14:18

Aangezien je inderdaad weinig tegen mijn voorbeeld kan beginnen, voel ik me toch nog even verplicht om de volgende vraag te verklaren:
thaboy schreef:Even iets op te zoeken voor jou: sinds wanneer voert Amerika die oorlog?
Die oorlog was er sinds 9/11. En dat heeft niets met wapenhandel of olie te maken ;) Olietekort en vlak erna de oorlog, dat was al iets verdachter.

Ook nog even iets verduidelijken, ik roep niet. En ik heb dat nooit gedaan in dit topic, alles was vriendelijk en opbouwend bedoelt. ;)

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 27 aug 2010, 14:22

thaboy schreef:
thaboy schreef:Even iets op te zoeken voor jou: sinds wanneer voert Amerika die oorlog?
Die oorlog was er sinds 9/11.
De "war on terror"? Daar had Reagan het begin jaren '80 al over. Terrorisme is niets nieuws, en de strijd ertegen ook niet.

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 14:24

In 1935 was er ook sprake van een 2de wereldoorlog.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 27 aug 2010, 15:13

Precies.

Wat was je punt eigenlijk?

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 15:15

MetalPig schreef:Daar had Reagan het begin jaren '80 al over.
wel, 'sprake zijn over' wilt niet zeggen dat het al bezig is.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 27 aug 2010, 15:18

Nee, daarvoor nog. Wat probeerde je duidelijk te maken met je vraag over hoe lang die oorlog al duurt?

(En WO2 erbij halen als het over strijd tegen terrorisme gaat? Zinloos.)

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 15:21

Het WTC had niets te maken met olie of wapens.
MetalPig schreef:(En WO2 erbij halen als het over strijd tegen terrorisme gaat? Zinloos.)
Ik kon evengoed de vergelijking maken met daten, als er sprake van geweest is bij een meisje, ligt het nog niet noodzakelijk vast. En soms kan er die 'drup' komen die toch aanzet geven tot het zeker weten.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 27 aug 2010, 15:26

thaboy schreef:Het WTC had niets te maken met olie of wapens.
Dus... Omdat de war on terror (volgens jou) pas sinds 2001 bestaat, had het WTC niks te maken met olie of wapens.
Ik kan je niet volgen vandaag.
thaboy schreef:
MetalPig schreef:(En WO2 erbij halen als het over strijd tegen terrorisme gaat? Zinloos.)
Ik kon evengoed de vergelijking maken met daten, als er sprake van geweest is bij een meisje, ligt het nog niet noodzakelijk vast. En soms kan er die 'drup' komen die toch aanzet geven tot het zeker weten.
Raadselachtig. Ik snap echt niet wat je bedoelt.

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 16:01

MetalPig schreef:
thaboy schreef:Het WTC had niets te maken met olie of wapens.
Dus... Omdat de war on terror (volgens jou) pas sinds 2001 bestaat, had het WTC niks te maken met olie of wapens.
Nee, die staan los van elkaar. Omdat de 'WOT' sinds 2001(=WTC dat niets met olie en wapenhandel te maken heeft) echt wordt uitgevochten, is dat een reden om te denken dat olie of wapenhandel niet de hoofdredenen zijn van de 'WOT'.
wikipedia schreef: he War on Terror (also known as the Global War on Terror or the War on Terrorism) is an ongoing international military campaign led by the United States of America and the United Kingdom with the support of other NATO and non-NATO countries. The campaign was launched in 2001 with the U.S./U.K. invasion of Afghanistan in response to the September 11 terrorist attacks.
Er waren uiteraard al meer kleine tegenaanvallen voor die periode, allen als respons voor andere aanvallen.
MetalPig schreef:Ik kan je niet volgen vandaag.
Komt misschien doordat ik in 40 uur geen bed gezien heb. ;) Excuus

Plaats reactie