Islamitische overheersing

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Godel

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Godel » 27 aug 2010, 19:03

Maar misschien hebben ze die aanslag gebruikt als reden om een oorlog te beginnen, zodat ze de olie konden veroveren. Als ik het me goed herinner heb ik een documentaire gezien op het National Geographic channel waarin bewezen werd dat ze het verkeerde land hebben binnengevallen, omdat die andere geen olie had.

Wim-Jan

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Wim-Jan » 27 aug 2010, 19:25

Godel schreef:Maar misschien hebben ze die aanslag gebruikt als reden om een oorlog te beginnen, zodat ze de olie konden veroveren. Als ik het me goed herinner heb ik een documentaire gezien op het National Geographic channel waarin bewezen werd dat ze het verkeerde land hebben binnengevallen, omdat die andere geen olie had.
Ik ben wel benieuwd naar dat filmpje! Ken je ook die Southpark waarin de declaration of independence word uitgelegd? Zeker kijken (allsp.com, season 7, I'm a little bit country)

Oorlog om olie, en de olie raakt bijna op, any thougths on that one?

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 20:13

Godel schreef:Maar misschien hebben ze die aanslag gebruikt als reden om een oorlog te beginnen, zodat ze de olie konden veroveren. Als ik het me goed herinner heb ik een documentaire gezien op het National Geographic channel waarin bewezen werd dat ze het verkeerde land hebben binnengevallen, omdat die andere geen olie had.
[clap] Eindelijk iemand die het begrijpt, sorry hier wou ik eigenlijk wel op reageren

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 21:16

Ik heb ooit eens een docu gezien over het milieu, ging over olietekort, maar niet over Irak. Toen ze aan kinderen hun opinie gingen vragen, zat er een clever ventje tussen met de mening dat de olie wel bijna op moest zijn: anders zou de VS Irak niet aanvallen.

Ik zeg niet dat olie er niets mee te maken heeft, maar ze hebben nóg een goede reden.

tofu_kronos

Re: Islamitische overheersing

Bericht door tofu_kronos » 27 aug 2010, 21:25

Een gecrashde ufo.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 21:40

Amerika heeft zelf olie genoeg, wil ze enkel niet aanboren.
En die andere goeie reden leeft niet meer.

Dus waarom nog steeds daar oorlogje voeren voor de zogenaamde reden terwijl die er niet meer is.
Trouwens er zijn nooit massavernietigingswapens daar gevonden, amerika on the other hand.....................

tofu_kronos

Re: Islamitische overheersing

Bericht door tofu_kronos » 27 aug 2010, 21:43

Het ligt allemaal aan de zionisten.

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 21:48

Silverlady schreef:Amerika heeft zelf olie genoeg, wil ze enkel niet aanboren.
En die andere goeie reden leeft niet meer.

Dus waarom nog steeds daar oorlogje voeren voor de zogenaamde reden terwijl die er niet meer is.
Trouwens er zijn nooit massavernietigingswapens daar gevonden, amerika on the other hand.....................
Neeneenee, die 'wapens' waardoor ze Irak binnenvielen was gewoon even kijken waar de jackpot lag, dat geef ik toe. Het gaat ook niet om Bin Laden, maar om heel zijn organisatie trouwens.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 21:58

Met Bin Laden zit je niet in Irak maar in Afganistan.

Mag je me trouwens even vertelen hoe een man die dagelijks aan de nierdialyse moet, niet gevonden kan worden?
Zal het je ff zelf vertellen als ik mag, simpelweg, omdat die man al dood is, en ze hun "reden"om oorlogje te kunnen en mogen voeren niet kwijt willen spelen.
Want je weet, oorlogje voeren moet je ook wapens hebben,juist en wie levert die wapens aan die goddamse oorlog, juist Amerika!!!!!!!!

Dus wie is hier de terrorist.

Nee sorry, maar alles wat je aanbrengt kan zo makkelijk tegengesproken worden met feiten.


Blijf erbij,als er iemand iemand overheerst dan is het heus niet de Islam naar de westerse landen toe.


Beetje heel makkelijk toegegeven en beetje erg vind ik dat je toegeeft dat we en hun (amerika en andere landen) nooit het recht gehad hebben dat land binnen te vallen.
Zover ik altijd zie zijn wij echt wel de agressors

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 22:05

Silverlady schreef: Mag je me trouwens even vertelen hoe een man die dagelijks aan de nierdialyse moet, niet gevonden kan worden?
Zal het je ff zelf vertellen als ik mag, simpelweg, omdat die man al dood is, en ze hun "reden"om oorlogje te kunnen en mogen voeren niet kwijt willen spelen.
Want je weet, oorlogje voeren moet je ook wapens hebben,juist en wie levert die wapens aan die goddamse oorlog, juist Amerika!!!!!!!!
als ze aan scheepsladingen vol militair materiaal kunnen geraken, mag ook een nierdingetje uit een ziekenhuis geen probleem zijn. Afghanistan zit trouwens vol met sympathisanten naar hem toe. Ik zou durven stellen dat mijnheer gewoon een ziekenhuis binnen kan lopen.
Als je denkt dat hij dood is, omdat hij niet gevonden wordt, zijn we terug bij de Burka beland, weet je nog?

Die oorlog draait niet om Osama, maar om terrorisme. Nogmaals.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 22:09

Die oorlog draait om iemand die de amerikanen zelf opgeleid hebben.
Dit heeft niets meer met terrorisme te maken.
Eh en zover ik altijd hoor zit of zou hij zogenaamd in de bergen zitten,geen stroom remember.
En zo rijk is dat land geeneens dat ze zomaar een ziekenhuis kunnen binnenlopen om aan Nierdialyse heet het dingetje gelegd te kunnen worden.

Nogmaals westen en amerika zijn in mijn ogen hier de terrositen.
Heeft Bin Laden ook nog maar wat gedaan, dan hier en daar een lose internetfragment los rond te sturen?
Nee, en dat zal ook niet gebeuren, want 1 die opnames kunnen zoooooooooooo makkelijk vervalst worden,en 2 nogmaals die man leeft allang niet meer

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 22:26

Silverlady schreef:Die oorlog draait om iemand die de amerikanen zelf opgeleid hebben.
Who carez? Als ik in het leger van de VS een training zou ondergaan en daarna ergens een bom laten ontploffen zouden ze mij toch ook komen zoeken?
Silverlady schreef:Dit heeft niets meer met terrorisme te maken.
Nee, het is tennis, of denk jij aan nog iets anders?
Silverlady schreef: Eh en zover ik altijd hoor zit of zou hij zogenaamd in de bergen zitten,geen stroom remember.
Ze hebben genoeg stroom om hun basissen van licht en geluid te voorzien, ze kunnen ook nog met hun voertuigen rijden, wel stroom.
Silverlady schreef: En zo rijk is dat land geeneens dat ze zomaar een ziekenhuis kunnen binnenlopen om aan Nierdialyse heet het dingetje gelegd te kunnen worden.
Daar ligt hem het punt totaal niet.
Silverlady schreef: Nogmaals westen en amerika zijn in mijn ogen hier de terrositen.
Ik vind het prima dat ze de verantwoordelijken van zovele doden op proberen te sporen. En alsof ze de bevolking daar uitbuiten. Denk je dat ze hun Humvees als bomautos gebruiken? Dacht van niet zo denk ik.
Silverlady schreef:Heeft Bin Laden ook nog maar wat gedaan, dan hier en daar een lose internetfragment los rond te sturen? Nee,
Neen??? Dat word geweldig, als je voor iedereen met een youtubefilmpje 27 miljoen krijgt bij een tip, dan wordt ik miljardair.
Silverlady schreef:en dat zal ook niet gebeuren, want 1 die opnames kunnen zoooooooooooo makkelijk vervalst worden,en 2 nogmaals die man leeft allang niet meer
Kan allemaal best zijn.

Wat doet het er eigenlijk toe of hij nog leeft, zo tussendoor?
Dood of niet, Al Qaida bestaat nog steeds, daartegen vechten ze, niet tegen Osa. Voor de zoveelste keer.

Ik vermoed zelfs(ik kan het niet hardmaken hoor), dat als je wapens in mankracht omrekent, de som van de NAVO-VS krachten nog geen 3/4 is van de stormloop van Islamieten naar het westen.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 22:34

O mijn god, denk dat ik je in je waanzin van geloof laat.
Ik zou voor je hier in dit topic verder reageert toch eens echt beginnen met het een en ander op te zoeken.
Zoals je nou roept ken je er geen Kl*ten van,sorry.
De eerste opmerking van je, zegt al genoeg, who cares, ik, want heb liever dat de waarheid boven tafel komt, dan dat een iemand zoals jij een andere klakkeloos zonder wat dan ook van back up om te ondersteunen begint na te kreunen.
Kom met je volgende post met ondersteunende bewijs aan, niet je racistisch gepraat.
Ja,sorry maar noem dit echt rasistisch.
Niemand heeft iemand het recht om een land in te vallen, zonder geldige reden.
Kom niet af met Bin Laden, tuurlijk geven ze daar enorm wat geld tegenover om de tip die tot arrestatie kan leiden op, want zo hoog zet je een reward niet, tenminste niet als je weet dat die NOOIT uitbetaald zal worden,simpelweg omdat hij niet meer leeft.
Heb je de omgeving gezien waar hun kampen zicj bevinden?
Kom dan niet met humvees af.

Zou je een tip willen geven,kom van je wolk af dat zij ons willen overheersen,en zie het plaatje zoals die werkelijk is.
Wij zijn de agressors, niet hun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 22:41

thaboy schreef:
Silverlady schreef:Die oorlog draait om iemand die de amerikanen zelf opgeleid hebben.
Who carez? Als ik in het leger van de VS een training zou ondergaan en daarna ergens een bom laten ontploffen zouden ze mij toch ook komen zoeken?
Jij, dus duidelijk niet, want je hebt je mind opgemaakt, zij zijn de slechte,ik behoor tot de goeie, klinkt duidelijk uit je antwoord terug
Silverlady schreef:Dit heeft niets meer met terrorisme te maken.
Nee, het is tennis, of denk jij aan nog iets anders?
Nee, want ook ik zou me met alle macht verzetten als een ander mijn land binnenkomt om ff de baas te willen spelen.Alweer trouwens een hele mooie opmerking, tennis hoe kun je het verzinnen
Silverlady schreef: Eh en zover ik altijd hoor zit of zou hij zogenaamd in de bergen zitten,geen stroom remember.
Ze hebben genoeg stroom om hun basissen van licht en geluid te voorzien, ze kunnen ook nog met hun voertuigen rijden, wel stroom.
Volgens mij rijden autos nog steeds op benzine, ben je er trouwens geweest dat je zo zeker weet dat ze alles hebben.
Ikzelf zie altijd beelden op tele en internet dat het daar echt sober is,uitgezonden van cnn trouwens.
Silverlady schreef: En zo rijk is dat land geeneens dat ze zomaar een ziekenhuis kunnen binnenlopen om aan Nierdialyse heet het dingetje gelegd te kunnen worden.
Daar ligt hem het punt totaal niet.
Daar ligt het punt voor jou inderdaad niet, want wat zou je hierop moeten antwoorden
Silverlady schreef: Nogmaals westen en amerika zijn in mijn ogen hier de terrositen.
Ik vind het prima dat ze de verantwoordelijken van zovele doden op proberen te sporen. En alsof ze de bevolking daar uitbuiten. Denk je dat ze hun Humvees als bomautos gebruiken? Dacht van niet zo denk ik.
En dan maar klagen als er een van onze jongens kapot geschoten worden.
Wat moeten ze doen,zich zomaar overgeven, hadden we dit in 40-45 allemaal gedaan dan waren we nou allemaal duitsers>
Silverlady schreef:Heeft Bin Laden ook nog maar wat gedaan, dan hier en daar een lose internetfragment los rond te sturen? Nee,
Neen??? Dat word geweldig, als je voor iedereen met een youtubefilmpje 27 miljoen krijgt bij een tip, dan wordt ik miljardair.
Silverlady schreef:en dat zal ook niet gebeuren, want 1 die opnames kunnen zoooooooooooo makkelijk vervalst worden,en 2 nogmaals die man leeft allang niet meer
Kan allemaal best zijn.

Wat doet het er eigenlijk toe of hij nog leeft, zo tussendoor?
Dood of niet, Al Qaida bestaat nog steeds, daartegen vechten ze, niet tegen Osa. Voor de zoveelste keer.

Ik vermoed zelfs(ik kan het niet hardmaken hoor), dat als je wapens in mankracht omrekent, de som van de NAVO-VS krachten nog geen 3/4 is van de stormloop van Islamieten naar het westen.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 27 aug 2010, 22:45

thaboy schreef:
Silverlady schreef:Heeft Bin Laden ook nog maar wat gedaan, dan hier en daar een lose internetfragment los rond te sturen? Nee,
Neen??? Dat word geweldig, als je voor iedereen met een youtubefilmpje 27 miljoen krijgt bij een tip, dan wordt ik miljardair.
Hahaha, dus alles wat er gepost word geloof jij?
Nou heb ik hier met een kind te maken?
Silverlady schreef:en dat zal ook niet gebeuren, want 1 die opnames kunnen zoooooooooooo makkelijk vervalst worden,en 2 nogmaals die man leeft allang niet meer
Kan allemaal best zijn.
Je heeft me hier zowaar gelijk, waarom die haat dan? Kan je die ergens mee ondersteunen?
Wat doet het er eigenlijk toe of hij nog leeft, zo tussendoor?
Dood of niet, Al Qaida bestaat nog steeds, daartegen vechten ze, niet tegen Osa. Voor de zoveelste keer.
Volgens hun niet, volgens hun is het grootste kwaad in de wereld osama.
Al Qaida bestaat inderdaad nog steeds, en al blijven bestaan, geef hen eens ongelijk

Ik vermoed zelfs(ik kan het niet hardmaken hoor), dat als je wapens in mankracht omrekent, de som van de NAVO-VS krachten nog geen 3/4 is van de stormloop van Islamieten naar het westen.
O mijn god, hahahahaha nee dat kan je inderdaad niet hardmaken, en zal je ook nooit niet kunnen, denk dat jij duidelijk eens je oogkleppen af moet doen, want op dit moment ben ik eerder bang van jou, dan van om het even welke islamiet

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 27 aug 2010, 23:07

Weet je waarom ik dat niet hard kan maken? Omdat ze grotendeels toch maar binnenstromen zonder dat iemand het weet.
Jij, dus duidelijk niet, want je hebt je mind opgemaakt, zij zijn de slechte,ik behoor tot de goeie, klinkt duidelijk uit je antwoord terug
Waar dan?
Nee, want ook ik zou me met alle macht verzetten als een ander mijn land binnenkomt om ff de baas te willen spelen.Alweer trouwens een hele mooie opmerking, tennis hoe kun je het verzinnen
Ik wilde gewoon heel mooi terug antwoorden toen je zei dat het allemaal geen terrorisme was. By The Way, éérst verzetten de meneertjes zichzelf, daarna kwam de VS in actie. Dat klopt dus niet.
Volgens mij rijden autos nog steeds op benzine, ben je er trouwens geweest dat je zo zeker weet dat ze alles hebben.
Ikzelf zie altijd beelden op tele en internet dat het daar echt sober is,uitgezonden van cnn trouwens
Komkom, dat is hele simpele fysica. Energie omzetting. Als je een auto kan laten rijden heeft die energie nodig, je kan die energie goed genoeg gebruiken voor gloeilampen ed. Ben er niet geweest, maar ze hebben toch maar een mooie filmkamer met professioneel opnameapparatuur.
Daar ligt het punt voor jou inderdaad niet, want wat zou je hierop moeten antwoorden
Ik wilde gewoon zeggen dat Afghanen niet echt zoeken naar Osama, en dat de dialyses evengoed van andere landen kunnen komen. Of de hospitalen daarzo dialyses hebben of niet ligt buiten de kwestie. En daar ligt dus ook het punt niet.
En dan maar klagen als er een van onze jongens kapot geschoten worden.
Wat moeten ze doen,zich zomaar overgeven, hadden we dit in 40-45 allemaal gedaan dan waren we nou allemaal duitsers
Snap niets van dit stuk.

[fox]
Misschien doe jij beter je oogkleppen af, en het spijt me verschrikkelijk dat ik hiervoor off-topic moet gaan. Maar alsjeblieft, doe me een lol en lees de discussie nog eens door. Lees onze schrijfstijlen eens even, ik probeer mijn mening duidelijk te maken, terwijl jij me steeds racist noemt. Of terwijl je zegt dat ik blind ben, op een wolk leef, met oogkleppen rondloop,... Of je vult gewoon een posting met hahaha'tjes.

Please, respect. Heb ik ook voor jou. ;)
Silverlady schreef:want op dit moment ben ik eerder bang van jou
Ik hou ook van jou hoor.


Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 30 aug 2010, 18:33

thaboy schreef:KLIK
KLIK nogmaals
Ja, en? Wat is je punt? En zou je dat er volgende keer meteen bij willen vermelden?

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 30 aug 2010, 18:39

Wie zegt dat ik een punt wil maken? Ik wilde gewoon twee artikelen met jullie delen. ;)

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 30 aug 2010, 18:41

thaboy schreef:Wie zegt dat ik een punt wil maken? Ik wilde gewoon twee artikelen met jullie delen. ;)
Als je daar geen reden voor hebt, laat dan maar zitten. [neenee]

Plaats reactie