Islamitische overheersing

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Animal

Islamitische overheersing

Bericht door Animal » 15 aug 2006, 13:24

Zijn de Islamieten bezig de wereld te veroveren ?

Niet door rechtstreekse oorlogen te voeren op de westerse wereld maar door die landen te infiltreren met volkeren emigratie en asiel verzoeken.

mister.x

Bericht door mister.x » 15 aug 2006, 15:56

uiteraard strategisch zetten ze over de hele wereld hun pionnen uit... en nemen de hele boel in handen

Ravertje

Bericht door Ravertje » 15 aug 2006, 18:42

Is niet te hopen sorry dat ik ht zeg maar ik heb een pest hekel aan islamiten gekregen tis tijd dat we er iets tegen doe n :x

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 18:47

Interessante topic.
Daar vraag je me wat animal.
Ja ik denk dat ze bezig zijn daarmee.
Op wat voor manier weet ik niet precies, misschien inderdaad door emigratie enzo, maar dat ze willen dat heel de wereld is zoals zij dat geloof ik wel.
Kijk maar naar wat er de laatste jaren aan de hand is.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 15 aug 2006, 18:48

Te veroveren en te vernietigen.

Anet

Bericht door Anet » 15 aug 2006, 18:53

Stelletje broekepoepers. :P

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 18:54

Hoezo? :roll:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 15 aug 2006, 19:01

Men is inmiddels zo gaar gebakken door de media, dat men erg bang is geworden voor Islamieten.
Dus men gaat zich rare dingen in het hoofd halen, tenminste zo denk ik er over. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 19:03

Ik ben niet gaar gebakken door de media hoor en ik ben ook niet bang voor ze.
Maar ze vormen wel een gevaar ( niet allemaal natuurlijk ) voor ons vrije westen.
Zo denk ik erover.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 15 aug 2006, 19:09

Tammy schreef:
Maar ze vormen wel een gevaar ( niet allemaal natuurlijk ) voor ons vrije westen.
Wat voor gevaar dan? :roll:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 19:15

Dat ze willen dat we net als hun zijn.
Zelfde geloof, zelfde normen en waarden.
Gewoon dat de hele wereld islamitisch word.
Zo zie ik dat.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 15 aug 2006, 19:32

Dat mogen ze dan wel misschien willen, maar of dat lukt is een tweede. Maar de Christenen willen dit toch ook!
Dus met dat betreft, lood om oud ijzer!
Iedere geloofsaanhanger wil dat iedereen zijn of haar geloof wereldwijd wordt, natuurlijk.
Dat mag toch? :roll:
Laatst gewijzigd door Anet op 15 aug 2006, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 19:34

Nee dat mag niet.
Je moet iedereen in zijn waarde laten.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 15 aug 2006, 19:37

Tammy schreef:Nee dat mag niet.
Je moet iedereen in zijn waarde laten.
Ik begrijp je niet, ik denk dat we langs elkaar heen praten? :roll:
Waarom mag iemand die een geloof aanhangt, dit niet promoten?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 19:50

Omdat je anderen mensen die niet gelovig zijn of een ander geloof aanhangen daarmee lastig valt.
Ik vind dit bemoeizucht van de eerste orde.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 15 aug 2006, 20:13

Dus als het aan jou ligt, moet de grondwet veranderd worden? :roll:
Want daarin staat dat iedereen de vrijheid moet hebben zijn of haar geloof te hebben en/of te verkondigen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 aug 2006, 20:14

Wat geloof betreft wel ja, maar dat komt omdat ik er zo`n hekel aan heb.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 15 aug 2006, 21:30

Anet schreef:Men is inmiddels zo gaar gebakken door de media, dat men erg bang is geworden voor Islamieten.
Dus men gaat zich rare dingen in het hoofd halen, tenminste zo denk ik er over. :wink:
Nee Anet daar heb jij het fout
in de samenleving isw het niet anders.
Ze dreigen meteen en al sje met 1 ruzie hebt komten er gelijk 3 miljard bij

Animal

Bericht door Animal » 15 aug 2006, 22:00

Anet schreef:Stelletje broekepoepers. :P
Nee hoor ik ben geen broekepoeper....lol hahaha. Tijdje geleden dat ik zo bang was dat ik het er van in mijn broek gedaan heb..lol
Anet schreef:Men is inmiddels zo gaar gebakken door de media, dat men erg bang is geworden voor Islamieten.:wink:
Nee hoor ik ben zeer kritisch over wat de media voor nieuws brengt. En onze linkse media is erg pro minderheden zoals de islamieten.
Anet schreef:Wat voor gevaar dan? :roll:
Het gevaar voor ons zit in het vrije denken en democratie.
Als de islamieten de meerderheid krijgen is dat het einde van vrijheid. De islam accepteerd geen democratische overheid. In de Koran staat verbrand alle ongelovige en hun bezittingen. Sharida (islamitische wegeving) moet worden ingevoerd. Voor diefstal staat een hand afhakken en alle vrouwen gesluierd rondlopen. Op overspel en vreemd gaan staat voor de vrouw steniging tot de dood erop volgt en de man gaat vrij uit. Vrouwen mogen niet meer aleen overstraat en niet meer met andere mannen praten.
Dat noem ik toch een redelijk gevaar voor onze samenleving.
Anet schreef:Dat mogen ze dan wel misschien willen, maar of dat lukt is een tweede. Maar de Christenen willen dit toch ook!
Dus met dat betreft, lood om oud ijzer!
Dat gaat ze echt wel lukken. Ze pakken het slimmer aan dan wat de christenen hebben geprobeerd in het verleden met de kruistochten.
Anet schreef:Waarom mag iemand die een geloof aanhangt, dit niet promoten?
Iedereen mag promoten wat die wil. Maar de teksten die ze naleven staan erg griezelige dingen in die ze in de praktijk brengen. Daar staan beperkingen in die worden opgelegd aan de niet gelovige of anders gelovige. En dan ga je volgens mij een stap te ver.
Anet schreef:Dus als het aan jou ligt, moet de grondwet veranderd worden? :roll: Want daarin staat dat iedereen de vrijheid moet hebben zijn of haar geloof te hebben en/of te verkondigen.
Inderdaad Anet. Die grondwet moet heel snel veranderd worden. Vrijheid van godsdienst staat nu op gelijke hoogte als alle andere grondrechten die we hebben. Maar ik denk dat je geen godsdienst mag gelijk stellen met de universele rechten van de mens. Vele religieuze teksten gaan daar namelijk tegen in. Het simpelste voorbeeld is de ondergeschikte rol van de vrouw in het islamitische geloof. Dat is al in strijd met onze grondwet.

Discriminerende boeken zijn verboden in nederland. Maar als het om boekjes gaat zoals de bijbel en de koran durft niemand wat te zeggen. Ik denk dat godsdienst vrijheid ophoudt zodra je thuis de deur uitloopt.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 15 aug 2006, 22:49

Ok ik wil ff wat ik als 1e zei nietig verklaren ff nieuw dinges:


Ik denk niet dat Moslims bezig zijn met een overheersing. Wat hebben die zielige stakkers er aan om een sogenaamde leiderschap willen hebben over de wereld. En ik zelf heb vrienden in turkey wonen 5 van de 12 zijn Moslim van hun en zei zeggen ook het slaat nergens op waar die gasten allemaal mee bezig zijn. En heb ook contacten met iemand uit Iran Libanon en Saoudie-Arabie. En zei zeggen zelf ook van dat is niet de wil van Allah dat ze dit doen. Ze horen gewoon niet thuis in deze godsdienst. En ze schamen zich rot voor die gasten.
Maar ja als je het mij vraagt moeten al die gods-diensten afgeschaft worden brengt alleen maar elende met zich mee. Vind ook dat Hezbollah en die stomme klote groeperingen eens normaal moeten doen.
Ik kan ook zoiets als Al-quida beginnen noem het dan gewoon anti-islamieten. En pleeg ook aanslagen in die moslim landen. En zeg ook op video jullie kappen er mee of er gaan nog meer klappen vallen.

Ik zelf ben eerlijk gezegd niet bang voor die mensen heb zovaak al ruzie met ze gehad M.B.T dat ik gabber ben. Dat ik wel weet hoe ik ze moet aanpakken en onderdrukken.


Was Getekend

PannekoeQ

Plaats reactie