Islamitische overheersing

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Lili

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Lili » 19 aug 2010, 13:33

Je mag zeker over je godsdienst praten. Maar niet roepen als ik slaap na 22 uur zoals het deftig hoort
Ik moet vroeg op
Nee als ik de koptelefoon opzet, luister ik af
(met koptelefoon hoor je je eigen zaken hoor)
Altijd met de deur gooien
Niet met sloefen lopen(ferm lawaai eronder)

Wij belgen slapen om 22uur. Wil jij verder leven, zet dan de koptelefoon op. Kost maar 6 euro op de markt en is van goede kwaliteit.

Ik heb dus geen privé leven. Wat kan ik doen blijft de vraag

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Tammy » 19 aug 2010, 16:48

Lili, ik snap niet echt wat je bedoelt.
Of ligt dat aan mij?
Wat bedoel je met koptelefoon bijvoorbeeld?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 19 aug 2010, 22:36

Sedert wanneer slapen belgfen om 10 uur, of ben je een mens van 70+ zelfs dan slapen ze nog niet om 10


Zij maken lawaai in hun huis, als jij problemen hebt, slaap dan met oordopjes in,kost nog goedkoper dan koptelefoons.


Sorry maar dat riekt naar racisme van de bivenste plank.

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 21 aug 2010, 16:37

Het tweede fragment is het enige dat bij mij nog speelt, maar het artikel en het fragment zijn duidelijk.

http://www.artikel7.nu/?p=25781

In de hades, de griekse onderwereld, 'leefden' volgens de mythologie de zielen van de overleden mensen. Deze zielen zwierven doelloos rond, zonder enige toekomst. En ze zagen er uit als zwarte schaduwen die het land van Erebos tot in de eeuwigheid doorkruisten... Om even heel eerlijk te zijn doet het me wel ergens aan denken.

Afbeelding

Besef wel dat elk van dezen gemakkelijk een bommenriem kan dragen, of gewoon machinegeweren aan het smokkelen is. Bin Laden kan zich evengoed als vrouw verstoppen in Mekka, Christenen(Amerikanen) mogen er niet in, en dan nog legale maskers ook.
Nogmaals, gewoon vaststellingen.

Wim-Jan

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Wim-Jan » 22 aug 2010, 01:37

Waarom heeft niemand het hier over de Ka'aba, 1,816, Mohammed's lichte huid, 33 graden en Tribe of Dan?

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Paulus » 22 aug 2010, 03:31

Omdat deze zaken niets te maken hebben met het onderwerp van dit topic!

Ka'aba: Een Islamitisch heiligdom in Mekka en onderdeel van de bedevaart
1826: Het jaar na een grote vulkaanuitbarsting, ook wel het jaar zonder zomer genoemd,
Mohammed's lichte huid: heeft niets te maken met de Islam, maar alles met de stam waartoe hij behoorde
33 graden: Het aantal mogelijke inwijdings graden bij de Vrijmetselarij
Tribe of Dan: Een Hebreeuwse stam die 1500 tot 2000 jaar voor het ontstaan van de Islam verdwenen is

Voortaan eerst even verifiëren voor je hier een aantal kreten slaakt.
Het heeft mij hooguit 5 minuten gekost om dit even op te zoeken
Onderzoek alles, maar behoud het goede

Wim-Jan

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Wim-Jan » 22 aug 2010, 04:10

Paulus schreef:Omdat deze zaken niets te maken hebben met het onderwerp van dit topic!

Ka'aba: Een Islamitisch heiligdom in Mekka en onderdeel van de bedevaart
1826: Het jaar na een grote vulkaanuitbarsting, ook wel het jaar zonder zomer genoemd,
Mohammed's lichte huid: heeft niets te maken met de Islam, maar alles met de stam waartoe hij behoorde
33 graden: Het aantal mogelijke inwijdings graden bij de Vrijmetselarij
Tribe of Dan: Een Hebreeuwse stam die 1500 tot 2000 jaar voor het ontstaan van de Islam verdwenen is

Voortaan eerst even verifiëren voor je hier een aantal kreten slaakt.
Het heeft mij hooguit 5 minuten gekost om dit even op te zoeken
1,826 is de gulden snede, oftewel Mekka (coördinatorisch gezien).

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Paulus » 22 aug 2010, 05:15

En alweer fout. :D
Ook de gulden snede heeft niets met de Islam of Mekka te maken en daarbij maakt het niet uit welk coördinatenstelsel je gebruikt.
En dan nog wat:
1,826 is niet de waarde van de gulden snede, maar 1,62 (afgerond) zie hieronder.
De gulden snede, ook wel de verdeling in uiterste en middelste reden genaamd, is de verdeling van een lijnstuk in twee delen in een speciale verhouding. Bij de gulden snede verhoudt het grootste van de twee delen zich tot het kleinste, zoals het gehele lijnstuk zich verhoudt tot het grootste. Geven we het grootste deel aan met a en het kleinste deel met b, dan is de verhouding van beide zo dat a : b = (a+b) : a.

De bedoelde verhouding a/b wordt het gulden getal genoemd en aangeduid met de Griekse letter φ (phi); zoals hieronder aangetoond wordt, geldt:
Afbeelding

Hoewel de wiskundige eigenschappen van de gulden snede al in de oudheid werden bestudeerd, dateert de term "gulden snede" pas uit de jaren 30 van de 19e eeuw.
Voor het hele verhaal en de bijbehorende wiskunde moet je hier maar eens lezen.
Onderzoek alles, maar behoud het goede

Wim-Jan

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Wim-Jan » 22 aug 2010, 05:27

Geen verband dus tussen Mekka en Phi?

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 22 aug 2010, 19:17

@Thaboy

Onder mijn wijde pull kan ook ik een bommenriem dragen.
Beetje erg!!!!!!!!!! kort door de bocht.
Joden met hun keppeltjes kunnen er c4 onder verbergen.
Priesters, nouja naast kindermisbruik hebben ook plaats zat een bommenriem om te doen.

Nog meer voorbeelden nodig?


Dat is gewoon paniekzaaierij van de bovenste plank,die geeneens nodig is

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 22 aug 2010, 20:47

onder je wijde pull an je geen vijf kilo cocaine verbergen. En met je wijde pull mag men je nog steeds fouilleren.

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 22 aug 2010, 21:20

Yawn :zzz:

de rest ook commentaar op
En waarom spring je over naar cocaine?, en lol,onder een wijde pul kun je die wel verbergen, klopt wel qua fouileren, maar daar stopt het dan ook mee.


Niet iedere moslim is een terorist, net zoals denkelijk niet iedere katholieke priester een kindmisbruiker is

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 22 aug 2010, 21:31

Silverlady schreef: Niet iedere moslim is een terorist
Akkoord, maar toevallig zijn(behalve enkele uitzonderingen) wel alle terroristen Moslims ;)

Silverlady

Re: Islamitische overheersing

Bericht door Silverlady » 22 aug 2010, 21:41

Hahahaha, je ziet toch hoop ik zelf hoe stom je zin uitziet, want je heeft toevallig antwoord op je eigen vraag

(behalve enkele uitzonderingen)

Denk dat er meer uitzonderingen zijn dan dat je zelf wilt toegeven

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 22 aug 2010, 21:43

Silverlady schreef:Hahahaha, je ziet toch hoop ik zelf hoe stom je zin uitziet, want je heeft toevallig antwoord op je eigen vraag
MIJN zin ziet er dom uit?
Denk dat er meer uitzonderingen zijn dan dat je zelf wilt toegeven
Noem mij eens een niet-islamitische terrorist?

tofu_kronos

Re: Islamitische overheersing

Bericht door tofu_kronos » 22 aug 2010, 21:46

Timothy McVeigh

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 22 aug 2010, 21:50

De inquisitie, de kruisridders, Greenpeace.

thaboy

Re: Islamitische overheersing

Bericht door thaboy » 22 aug 2010, 21:54

Oh, maar dat was een aanslag op een federaal gebouw, niet tegen burgers gericht. Als dat meegerekend wordt, denk ik dat ik mezelf niet meer moet citeren? Op enkele uitzonderingen na, er zijn in het midden-oosten wel 100 autobommen per jaar.

Wel, welke nog?
De inquisitie, de kruisridders, Greenpeace.
Ik weet niet of dit serieus is, ik antwoord toch maar: de kruisridders waren een legermacht, géén terroristen. De inquisitie was eigenlijk het tribunaal van de paus, ook geen terrorisme. En wat je met Greenpeace bedoeld, is mij volledig onduidelijk.

tofu_kronos

Re: Islamitische overheersing

Bericht door tofu_kronos » 22 aug 2010, 21:57

thaboy schreef:Oh, maar dat was een aanslag op een federaal gebouw, niet tegen burgers gericht. Als dat meegerekend wordt, denk ik dat ik mezelf niet meer moet citeren?
Er was een kinder dag opvang verblijf in dat gebouw en een hele hoop burgers. Het was geen militair doelwit.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Islamitische overheersing

Bericht door MetalPig » 22 aug 2010, 21:57

thaboy schreef:De inquisitie was eigenlijk het tribunaal van de paus, ook geen terrorisme. En wat je met Greenpeace bedoeld, is mij volledig onduidelijk.
Ik versta onder terreur, angst zaaien.
En milieuterrorisme is ook terrorisme.

Fundi-christenen die abortus-artsen vermoorden vind ik ook terroristen.

Wat is jouw definitie?

Plaats reactie