Illuminati

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
tofu_kronos

Re: Illuminati

Bericht door tofu_kronos » 17 sep 2013, 01:20

Er zijn twee groepen in Nederland het vvd tuig en de acab's en de bevolking en het leger.

Waarom denk je dat ze hier en de rest van Europa bezuinigen op het leger. Omdat zij de enige zijn die ons kunnen helpen.

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 07:31

tofu_kronos schreef:Toch verdenk ik een bepaalde mod als pro vvd'er, al is het alleen maar dat ik merk dat er in het verleden niet gemod is qua commentaar op andere partijen, maar nu wel als er commentaar komt op de vvd.

Wat maakt het uit als we de VVD'ers uitschelden voor vanalles en nog wat, het zijn landverraders. En direct verantwoordelijk voor meer dan 100 zelfmoorden alleen al dit jaar. Mannen en vrouwen die vanwege de vvd het niet meer financieel trekken en dan maar zelfmoord plegen en hun kinderen meenemen.

Ik heb het al eerder gezegd in het verleden, laten we het zo zeggen. Ongeveer 5000 likes voor rutte op facebook staat bij mij gelijk aan 5000 kogels en graven.

Let mijn woorden er komt een oorlog aan. En die oorlog is tussen de 1% die alles heeft en de 99% die niks meer hebben. Dus je kan je kant nog kiezen. Maar ik ben autistisch, voor mij is er geen grijs of je bent zwart en de vijand of wit en een vriend.
Ik sta helemaal 100% achter je!


Het IS zo, en dat zou niet gezegd mogen worden?????


Te belachelijk (en gevaarlijk!!!) voor woorden

wat ik al eerder zei tegen de mods "grow some balls" !!!


Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 07:36

tofu_kronos schreef:Er zijn twee groepen in Nederland het vvd tuig en de acab's en de bevolking en het leger.

Waarom denk je dat ze hier en de rest van Europa bezuinigen op het leger. Omdat zij de enige zijn die ons kunnen helpen.

Nice put.


btw vergeet ook niet dat vele forums geinfecteerd zijn met de 'agentjes' . Aan deze richt ik het volgende:
Als je mee gaat in het 'spel' (we zijn in de EndGame), leg dan straks maar een en ander uit aan je kinderen en kleinkinderen! Leg je kinderen maar uit dat je meegeholpen hebt aan een nazi achtige wereld!

Afbeelding

met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 17 sep 2013, 08:32

Over welke mod-acties gaat het eigenlijk? Ik heb niet meegekregen dat er anti-VVD-berichten verwijderd zijn. [think]

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 17 sep 2013, 08:33

Pindar schreef:btw vergeet ook niet dat vele forums geinfecteerd zijn met de 'agentjes' .
Bedenk je dit allemaal zelf of ben je te lang bij Icke in de leer geweest?

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 09:26

MetalPig schreef:
Pindar schreef:btw vergeet ook niet dat vele forums geinfecteerd zijn met de 'agentjes' .
Bedenk je dit allemaal zelf of ben je te lang bij Icke in de leer geweest?
veel verder terug meiske, veel verder terug.

;)


Met vriendelijke groeten


Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 17 sep 2013, 09:28

Overigens ben ik zo'n agentje, als je sommige paranoide ex-forummers wilt geloven.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Illuminati

Bericht door Tardis » 17 sep 2013, 09:39

:wink: Wat MetalPig schrijft is juist, we hebben op dit forum de afgelopen jaren al een flink aantal gestoorden zien komen en gaan.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 09:41

MetalPig schreef:Overigens ben ik zo'n agentje, als je sommige paranoide ex-forummers wilt geloven.

Zou zeker kunnen!

Voor deze zaken gebruiken ze voornamelijk wat dommere mensen!


;)



Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 09:42

Tardis schreef::wink: Wat MetalPig schrijft is juist, we hebben op dit forum de afgelopen jaren al een flink aantal gestoorden zien komen en gaan.

dat zal best. Al begrijp ik natuurlijk niet wat JIJ onder 'flink gestoord" verstaat

al heb ik wel mijn ideen. ;)


Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 17 sep 2013, 09:48

Pindar schreef:
MetalPig schreef:Overigens ben ik zo'n agentje, als je sommige paranoide ex-forummers wilt geloven.
Zou zeker kunnen!
Wat doen die agentjes eigenlijk?

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 09:49

MetalPig schreef:
Pindar schreef:
MetalPig schreef:Overigens ben ik zo'n agentje, als je sommige paranoide ex-forummers wilt geloven.
Zou zeker kunnen!
Wat doen die agentjes eigenlijk?

Q.E.D.


Met vriendelijke groeten


Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 17 sep 2013, 10:01

Pindar schreef:
MetalPig schreef:Wat doen die agentjes eigenlijk?
Q.E.D.
Weer niks :hahaha:

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 10:02

MetalPig schreef:
Pindar schreef:
MetalPig schreef:Wat doen die agentjes eigenlijk?
Q.E.D.
Weer niks :hahaha:

tweede Q.E.D.

Thanks ;)

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 17 sep 2013, 10:07

Pindar schreef:tweede Q.E.D.
Nog steeds niks :hahaha:

Cees

Re: Illuminati

Bericht door Cees » 17 sep 2013, 10:08

Vreemd dat juist jij dit zegt Pinda.. jij die nooit met enig bewijs komt.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Illuminati

Bericht door Witte wel » 17 sep 2013, 10:10

Ikzelf heb jaren terug ongeveer tien jaar op rij enkele politieke fora mee gemodereerd en ja, wat betreft Pindar schrijft, vele fora worden gestuurd waaronder zeker de politieke fora. Maar ook vele wetenschappelijke fora worden gestuurd.
Op de politieke fora zie je per politieke stroming vaak dezelfde personen die een dagtaak maken van hun postings. De vraag kan men stellen of die lui niets anders te doen hebben dan op fora rondhangen. Het is gewoon hun werk om deze postings neer te zetten en worden gewoon betaald hiervoor. De postings worden hapklaar aangeleverd en hier en daar aangepast gepost net zoals de MSM de krantenartikelen verspreid. Er wordt een kleine draai gegeven aan de berichtgeving om het een “eigen karakter” te geven maar is in feite een aangeleverd product. Dat vele media kanalen hierin meegaan is ook vaak niets meer dan business dat geen waarheidsdeling kent maar enkel financieel gewin.
In sommige gevallen hebben de posters het gewoon niet door hoe het spelletje gespeeld wordt en draaien mee in de malle molen.
Ik heb destijds diverse lieden de laan uit gestuurd na een iets diepere zoektocht naar de persoon achter de username en avatar. Soms verbaas je je enorm welke organisatie er achter een persoon schuilt.
Dat er altijd domme mensen voor deze vorm van media manipulatie worden gebruikt is niet waar. Het peloton soldaatjes kent zijn leiders en die leiders zijn erg goed ontwikkeld.
Het virtuele scherm werkt als een muur waar men niet doorheen kan kijken en het beeld wordt anders gevormd dan het werkelijk is.
En zeker worden er vele fora gecontroleerd en op deze wijze gestuurd. De makkelijkste manier om de vrijheid van meningsuiting een draai te geven. En het gebeurd, ik heb het zelf meermaals mogen ervaren. Wie het ontkent heeft oogkleppen op.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 10:10

Cees schreef:Vreemd dat juist jij dit zegt Pinda.. jij die nooit met enig bewijs komt.

lol

je bedoelt met bewijs wat jij aankan en in je wereldbeeld past?

Tsja. ;)


Met vriendelijke groeten

Pindar

Cees

Re: Illuminati

Bericht door Cees » 17 sep 2013, 10:12

Nee.
Gewoon geen bewijzen.

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 17 sep 2013, 10:13

Witte wel schreef:Ikzelf heb jaren terug ongeveer tien jaar op rij enkele politieke fora mee gemodereerd en ja, wat betreft Pindar schrijft, vele fora worden gestuurd waaronder zeker de politieke fora. Maar ook vele wetenschappelijke fora worden gestuurd.
Op de politieke fora zie je per politieke stroming vaak dezelfde personen die een dagtaak maken van hun postings. De vraag kan men stellen of die lui niets anders te doen hebben dan op fora rondhangen. Het is gewoon hun werk om deze postings neer te zetten en worden gewoon betaald hiervoor. De postings worden hapklaar aangeleverd en hier en daar aangepast gepost net zoals de MSM de krantenartikelen verspreid. Er wordt een kleine draai gegeven aan de berichtgeving om het een “eigen karakter” te geven maar is in feite een aangeleverd product. Dat vele media kanalen hierin meegaan is ook vaak niets meer dan business dat geen waarheidsdeling kent maar enkel financieel gewin.
In sommige gevallen hebben de posters het gewoon niet door hoe het spelletje gespeeld wordt en draaien mee in de malle molen.
Ik heb destijds diverse lieden de laan uit gestuurd na een iets diepere zoektocht naar de persoon achter de username en avatar. Soms verbaas je je enorm welke organisatie er achter een persoon schuilt.
Dat er altijd domme mensen voor deze vorm van media manipulatie worden gebruikt is niet waar. Het peloton soldaatjes kent zijn leiders en die leiders zijn erg goed ontwikkeld.
Het virtuele scherm werkt als een muur waar men niet doorheen kan kijken en het beeld wordt anders gevormd dan het werkelijk is.
En zeker worden er vele fora gecontroleerd en op deze wijze gestuurd. De makkelijkste manier om de vrijheid van meningsuiting een draai te geven. En het gebeurd, ik heb het zelf meermaals mogen ervaren. Wie het ontkent heeft oogkleppen op.
many thanks!

Het is eigenlijk net als met patientengroepen die hun belangen 'verdedigen'. Daar zit vaak een hele kliek van de farmaceutische industrie achter!
Jim Keith:
Flood the internet with agents....



ik weet het best van die 'domme' agenten.
Maar je moet wat he? ;)


Met vriendelijke groeten

Pindar

Plaats reactie