Illuminati

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 02 nov 2007, 16:23

AngelGlue schreef:Zijn de Illuminati per definitie slecht?
Nee, 'slecht' is een subjectieve kwalificatie.

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 16 nov 2007, 11:06

Maar ze hebben ook niet het beste met ons voor.

Het 'Alziende Oog' komt van het Derde Oog van de Chitauri. Daarmee konden ze je ter plekke doden als je over ze sprak of ze afbeeldde. Vergelijk dit met Jahweh waarvan de echte naam niet mag worden uitgesproken.
Mensen hebben ook een derde oog, de pijnappelklier, maar die produceert DMT. Ik ben er nog niet uit wat het verband hiertussen is.
Ook de Nieuw-Zeelandse tuatara heeft een pijnppelklier als derde oog.

Over de stichting van de USA heb ik een interessante docu van Ralph Epperson: The Role of Secret Societies in the Founding of America.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 16 nov 2007, 11:43

Multidimensional Infinity schreef: Mensen hebben ook een derde oog, de pijnappelklier, maar die produceert DMT. Ik ben er nog niet uit wat het verband hiertussen is.
Zoeken dan :
http://www.stamcel.org/html/epifyse.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine

Ik zie het nu ook niet meteen maar ik weet wel dat ik vaak op mijn voorhoofd duw en mijn kinderen vaak streel op die bewuste plek
6e voorhoofd of derde oog chakra, Kleur indigo, locatie tussen wenkbrauwen:
Dit chakra wordt ook wel de zetel van de ziel genoemd. Het geeft ons onze originaliteit,onze creatieve waarneming en onze visie.
Als we het sluiten geven we onze eigen creatieve originele ideeën op en gaan vaak een andermans waarheid volgen. Gevolg wanneer we onze eigenheid opgeven veroordelen we ook vaak de eigenheid van anderen.
Als het chakra goed functioneert eren we alle creatieve originele ideeën van ons zelf als wel van anderen. Verder zullen we ook ervaren dat wat we het eerst in anderen zien een reflectie kan zijn van dat wat in ons zelf leeft. Een goed werkend derde oog is dan ook niet bedoeld om anderen te veroordelen maar om diepere bedoeling van zaken te herkennen.

Er is ook een risico om je te veel te focussen op je waarneming via het derde oog, het kan enorm uit putten en tot een burn out zorgen bij het medium dat totaal gefocust is op deze energie.
Het is dan ook goed om mede te werken met het hoger zelf. Natuurlijk is bij dit centra intuïtie ook een sleutelwoord, het kan ons het vermogen geven achter façades te kijken en verder komen plotselinge ideeën en vermoedens tot ons. Kleine kinderen hebben vaak nog een goed contact met dit chakra, naarmate men ouder wordt sluit dit chakra zich vaker. Dit vooral door de richting die we varen in de westerse wereld waar het mentale zowel in opvoeding huis als wel op school overheerst. Hierdoor verliezen we vaak van richting in ons leven.BRON

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 16 nov 2007, 12:55

Dit chakra wordt ook wel de zetel van de ziel genoemd
Interessant is ook dat de klier 49 dagen na conceptie volgroeid is. Oosterse filosofieën geloven dat de ziel na 49 dagen in het Bardo terugkeert in een lichaam.

paus = antichrist

Re: Illuminati

Bericht door paus = antichrist » 05 aug 2009, 11:27

Elizabeth de 2e is de leider binnen de illuminati en degenen die boven de illuminati staan zijn ongetwijfeld de jezuieten!!

Zie deze zéér informatieve sites:

Tweede waarschuwing Paus.
Bij volgende volgt er een ban.

Tammy.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Re: Illuminati

Bericht door LostAngel » 16 aug 2010, 13:03

http://www.youtube.com/watch?v=eRxHrzq7Yqs


Rothschild New World Order Illuminati Money Masters
over birth certificate conspiracy en UCC
" Floating in Nothingness "


PieterB

Re:

Bericht door PieterB » 13 apr 2013, 12:54

Qaboos schreef:Ik acht de kans klein dat de Illuminati bestaan. Misschien met meer kennis van zaken dat ik van mening verander.
Die snuiters zullen vast bestaan, maar de vraag is of ze zichzelf niet groter maken dan ze echt zijn. Er zijn echt 100en groeperingen die allemaal denken dat ze de ultieme waarheid hebben, Denk aan vrijmetselaars, kerken, new age, mormonen, scientology, illuminatie, en nog veel meer van dat soort groeperingen. Allemaal hebben ze zogezegd 'geheime kennis', allemaal proberen meer leden te krijgen, en allemaal proberen ze anderen te beinvloeden. de ene heb een medicijn tegen aids, de andere (illuminatie) denken dat ze iedereen voor de gek moeten houden. Maar uiteindelijk is het maar net hoeveel je er zelf in gelooft. Vreemd genoeg willen die snuiters alleen huh 'geheime kennis' delen met mensen die al jaren hun billen likken en ze niet teveel tegenspreken. Op die manier is het ook niet zo heel gek dat ze altijd overtuigd blijven van hun eigen gelijk.

En als je logisch nadenkt: Iedereen weet wel dingen die iemand anders niet weet. De een is daar heel trots op, de ander beseft dat dat opzich niets bijzonders is, omdat niet iedereen ook overal in geinterresseerd is.
Al dat soort 'groepen' als scientology en illuminatie zijn er puur en alleen om de mensen die in de eerste groep zitten toch maar de bevestiging te geven die ze nodig hebben. Dat zijn namelijk de mensen die denken dat ze 'bijzonderder' en 'slimmer dan de rest' zijn. De beste oplossing voor dat soort figuren is om ze maar gewoon inderdaad het idee te geven dat ze heel slim zijn en geheime kennis hebben, op die manier houd je die mensen in ieder geval in bedwang en bij elkaar, waardoor ze elkaar hebben om zich op te hemelen en de bevestiging te geven.

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 16 sep 2013, 18:46

paus = antichrist schreef:Elizabeth de 2e is de leider binnen de illuminati en degenen die boven de illuminati staan zijn ongetwijfeld de jezuieten!!

Zie deze zéér informatieve sites:

Tweede waarschuwing Paus.
Bij volgende volgt er een ban.

Tammy.
waarschuwing??? waarvoor in godsnaam!!?!!!

de waarheid?!!!

Wat een gedoe zeg!

Ik dacht toch echt dat we hier vgrijheid van meningsuiting hadden!!

Niet dus?! wanstaltig om te zien!


Met vriendelijke groeten



Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 16 sep 2013, 18:54

Pindar schreef:waarschuwing??? waarvoor in godsnaam!!?!!!
Het schenden van de forumregels.
Pindar schreef:Ik dacht toch echt dat we hier vgrijheid van meningsuiting hadden!!
Alsof je enig idee hebt wat deze gebande figuur 4 jaar geleden geschreven heeft...
Je moet hier behoorlijk ver gaan om geband te worden. Een mening uiten is niet voldoende.

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 16 sep 2013, 18:58

MetalPig schreef:
Pindar schreef:waarschuwing??? waarvoor in godsnaam!!?!!!
Het schenden van de forumregels.
Pindar schreef:Ik dacht toch echt dat we hier vgrijheid van meningsuiting hadden!!
Alsof je enig idee hebt wat deze gebande figuur 4 jaar geleden geschreven heeft...
Je moet hier behoorlijk ver gaan om geband te worden. Een mening uiten is niet voldoende.

Tsja, en waarom ben jij eigenlijk nooit gebanned?
Of kan je niet gebanned worden voor inhoudsloze postings?


;)



Met vriendelijke groeten


Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11974
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Illuminati

Bericht door MetalPig » 16 sep 2013, 18:59

Pindar schreef:Tsja, en waarom ben jij eigenlijk nooit gebanned?
Dat bevestigt alleen maar dat je behoorlijk ver kan gaan hier :wink:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Illuminati

Bericht door Vitharr » 16 sep 2013, 19:01

Pindar schreef:waarschuwing??? waarvoor in godsnaam!!?!!!

de waarheid?!!!
Nee Pindar, voor het stuk wat er niet meer staat!

Edit: Huh? Ik kreeg de 'er heeft iemand gepost' waarschuwing niet? Nou ja, spuit 11 dan maar. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 16 sep 2013, 19:03

Vitharr schreef:
Pindar schreef:waarschuwing??? waarvoor in godsnaam!!?!!!

de waarheid?!!!
Nee Pindar, voor het stuk wat er niet meer staat!

Edit: Huh? Ik kreeg de 'er heeft iemand gepost' waarschuwing niet? Nou ja, spuit 11 dan maar. :wink:

o ok DAT is tenminste een goed inhoudelijk antwoord!

Thankx!


Met vriendelijke groeten

Pindar

tofu_kronos

Re: Illuminati

Bericht door tofu_kronos » 16 sep 2013, 20:29

De mods meten hier met 2 maten, Vieze schuine woorden roepen naar andere mensen hier mag niet. Maar je mag wel mensen kleineren hier en het bloed onder hun vingers uithalen, zolang je maar geen poes of zoiets zegt.

Pindar

Re: Illuminati

Bericht door Pindar » 16 sep 2013, 20:45

tofu_kronos schreef:De mods meten hier met 2 maten, Vieze schuine woorden roepen naar andere mensen hier mag niet. Maar je mag wel mensen kleineren hier en het bloed onder hun vingers uithalen, zolang je maar geen poes of zoiets zegt.

Tsja ik ken dat. Kom dat ook op andere fora tegen.
Wel, ik denk er het mijne van!

zo mag je de politic niet bij hun echte naam noemen als je begrijpt wat ik bedoel.

En aan de wet houden? Tsja ten eerste zijn die wetten op NIEMAND van toepassing, maar dat zegt men niet.
En ten tweede, de Codex Alimentarius is in gegaan en mensen die zeer gezonde kruiden verkopen zijn dan in overtreding. Wel, fuck the authorities, laat ze hun kruiden verkopen.
Gore giftige aspartmaan en msg en fluordie en weet ik wat kan wel, maar gezonde natuurproducten niet?
En nog wat, aan de modjes hier, als ze straks via de wet verplichten dat je alleen Genetisch gemodificeerd voedsel mag eten wat je dna verkracht, hou je je dan nog steeds aan de wet?!

zo ja ben je rete stom, zo nee, stop dan met dingen als bovenstaande!

en 'grow some balls"!!

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
Qaboos
Leraar
Berichten: 1028
Lid geworden op: 29 nov 2006, 13:23

Re: Illuminati

Bericht door Qaboos » 16 sep 2013, 22:24

MetalPig schreef:Dat bevestigt alleen maar dat je behoorlijk ver kan gaan hier :wink:
[jaja]

Cees

Re: Illuminati

Bericht door Cees » 16 sep 2013, 23:24

Niks dan lof in deze..

tofu_kronos

Re: Illuminati

Bericht door tofu_kronos » 17 sep 2013, 00:41

Toch verdenk ik een bepaalde mod als pro vvd'er, al is het alleen maar dat ik merk dat er in het verleden niet gemod is qua commentaar op andere partijen, maar nu wel als er commentaar komt op de vvd.

Wat maakt het uit als we de VVD'ers uitschelden voor vanalles en nog wat, het zijn landverraders. En direct verantwoordelijk voor meer dan 100 zelfmoorden alleen al dit jaar. Mannen en vrouwen die vanwege de vvd het niet meer financieel trekken en dan maar zelfmoord plegen en hun kinderen meenemen.

Ik heb het al eerder gezegd in het verleden, laten we het zo zeggen. Ongeveer 5000 likes voor rutte op facebook staat bij mij gelijk aan 5000 kogels en graven.

Let mijn woorden er komt een oorlog aan. En die oorlog is tussen de 1% die alles heeft en de 99% die niks meer hebben. Dus je kan je kant nog kiezen. Maar ik ben autistisch, voor mij is er geen grijs of je bent zwart en de vijand of wit en een vriend.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Illuminati

Bericht door univers » 17 sep 2013, 00:58

plak de pvda ook niet, dat zijn de grootste schorum. die hebben het uitgevonden, hoe ze de arbeider zijn nek om kunnen draaien. nu zitten ze tot aan de ellebogen vast aan de vvd.
En ze schijnen niet te beseffen dat de eu een aflopende zaak is.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie