Ghostplane 9/11

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Barrel

Ghostplane 9/11

Bericht door Barrel » 14 sep 2007, 17:51

OPeens was er gisteren weer iets raars op het nieuws omtrent 9/11, het feit omtrent het vliegtuig dat boven het witte huis gezien werd. Er zijn duidelijke foto's dat er een wit vliegtuig (jumbo) boven het witte huis cirkelde ten tijde van de aanval op het pentagon. Erg vreemd, aangezien het zo ongeveer het meest beveiligde stukje luchtruim op aarde is.

Volgens onbevestigde berichten betrof het een E4B. Als je Air Force One als een vliegend Witte Huis beschrijvt, is een E4B een vliegend Pentagon. Een vliegend commando centrum.

Uiteraard zwijgt het Pentagon, en heeft het geen idee waar het om gaat. Maar wel heel vreemd? Wat zou die daar gedaan kunnen hebben, precies op dat tijdstip? En als hij er dan was, waarom is het dan nog niet gelukt om de twee laatste vliegtuigen te onderscheppen? Over het neergestortte vliegtuig geloof ik overigens wel dat het neergeschoten is, ondank United 93

http://www.rense.com/general76/missing.htm

Gijs

Bericht door Gijs » 14 sep 2007, 17:59

Je maakt me nu wel erg nieuwschierig. Kun je er toevallig foto`s of filmpjes van vinden?

Barrel

Bericht door Barrel » 14 sep 2007, 18:14

In de link hierboven staan in ieder geval foto's. Heb wel een stukje film gezien, maar het is ondeduidelijk of dit boven Washington was, en of het op 9/11 was.

Het vreemde is echter dat het ook in de Amerikaanse media opeens oppopte. In het officiele 9/11 onderzoek, is het echter totaal over het hoofd gezien. De roep om heropening van het 9/11 onderzoek wordt dan ook weer een stuk luider.

Gijs

Bericht door Gijs » 14 sep 2007, 18:22

Vreemd ja. Als het echt een 11 septembet foto is.

Barrel

Bericht door Barrel » 14 sep 2007, 18:30

Dat schijnt door verschillende bronnen bevestigd te zijn. In ieder geval tot zover dat de amerikaanse nieuwsberichten het gebracht hebben, zonder in twijfel te trekkenof het om 9/11 gaat. Heb de vrouw die de foto nam echter niet gesproken ...

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 sep 2007, 18:30

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zijn deze foto's wel op 11 september 2001 genomen?
Is dit vliegtuig niet simpelweg een evacuatie vliegtuig van het personeel van het Witte Huis?

MMe

Bericht door MMe » 14 sep 2007, 18:42


Gijs

Bericht door Gijs » 14 sep 2007, 19:48

Als het echt waar is waarom laten de Amerikaanse leiders zulke berichten toe?

MMe

Bericht door MMe » 14 sep 2007, 19:53

Mischien om de schijn op te houden dat ze eerlijk zijn maar dit hebben ze dus al 6 jaar verzwegen, wie weet wat er allemaal nog meer aan het licht komt :?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11957
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 14 sep 2007, 20:16

Gijs schreef:Als het echt waar is waarom laten de Amerikaanse leiders zulke berichten toe?
Omdat er vrije pers is en de USA niet zo erg onder de duim van de NWO/Illuminati zit als de doemdenkers denken.

Gijs

Bericht door Gijs » 14 sep 2007, 20:28

Ja maar volgens mij lijkt het meestal alsof alles vrij is en dat is ook zo tot een bepaalde hoogte. Maar als het waar ik is dat de nieuwslezers een script onder hun neus van de regering kregen over 9/11 zouden ze dit niet zo makkelijk uitzenden lijkt me. En daar zou de regering ook niet zo blij mee zijn lijkt me.

Barrel

Bericht door Barrel » 14 sep 2007, 21:27

In principe is de 'ghost plane' niet nieuw. Er waren al berichten van direct na 09/11. Het is echter nooit opgepikt, en nooit onderzocht.

Waarom zou het nu weeropeens in het nieuws komen? Er is toch niets recentelijks gebeurd wat dit verklaard?

Ravertje

Bericht door Ravertje » 15 sep 2007, 10:05

Is gewoon het presidentiele vliegtuig de air force 1 ofzoiets.

Barrel

Bericht door Barrel » 15 sep 2007, 23:45

Daar was Bush mee in Florida, dunkt me. Zo snel was hij niet terug boven Washington.

meiosis

Bericht door meiosis » 03 jan 2008, 11:03

nou nou.. een vliegtuig.... :roll: het argument dat het het meest beveiligde stukje usa zou zijn, lijkt me sterk, aangezien een vliegtuig zich in dat pentagon heeft weten te drukken....

Howlin Mad Murdock

Bericht door Howlin Mad Murdock » 03 jan 2008, 11:07

was een klein op afstand bestuurbaar vliegtuigje.

Barrel

Bericht door Barrel » 07 jan 2008, 14:06

meiosis schreef:nou nou.. een vliegtuig.... :roll: het argument dat het het meest beveiligde stukje usa zou zijn, lijkt me sterk, aangezien een vliegtuig zich in dat pentagon heeft weten te drukken....
Tja, dat is natuurlijk het frappante. Het IS namelijk wel het best bewaakte stukje luchtruim ter wereld. Hoe het dan kan dat een vliegtuig, 1 uur 45 minuten nadat een ander vliegtuig al gekaapt was en in New York terecht kwam (en zelf al een hele tijd in het Amerikaanse luchtruim vloog zonder transponder signaal), toch gewoon naar het Pentagon kan vliegen, er een rondje omheen maakt en er dan doodleuk in vliegt. Is ook de reden waarom er zoveel 'conspiracies' zijn.
Dat speculeert dus weer dat het vliegtuig (het witte) toestemming moet hebben gekregen om daar te vliegen. Het lijkt om een tegenhanger van Air Force One te gaan (ook wel het vliegende Witte Huis genoemd, waarvan er 1 is), maar dan voor operationele planning (vliegende Pentagon). Hiervan zijn er 4, en 1 zo'n vliegtuig is in staat om een oorlog te coordineren. Wat deed die daar dan.
Inderdaad veel speculatie, hoeft op zich niet direct iets te zeggen, kan ook weer lariekoek of simpelweg toeval zijn. Dan wel het zoveelste toeval ...

meiosis

Bericht door meiosis » 07 jan 2008, 19:21

Barrel schreef:Tja, dat is natuurlijk het frappante. Het IS namelijk wel het best bewaakte stukje luchtruim ter wereld. Hoe het dan kan dat een vliegtuig, 1 uur 45 minuten nadat een ander vliegtuig al gekaapt was en in New York terecht kwam (en zelf al een hele tijd in het Amerikaanse luchtruim vloog zonder transponder signaal), toch gewoon naar het Pentagon kan vliegen, er een rondje omheen maakt en er dan doodleuk in vliegt. ...
nee ja, dom van me, het is natuurlijk logisch om een burger vliegtuig maar uit de lucht te knallen.... :roll:
denk dat het eerder ligt aan het feit dat niemand die verantwoording op zich wou nemen....

Barrel

Bericht door Barrel » 07 jan 2008, 21:06

meiosis schreef: nee ja, dom van me, het is natuurlijk logisch om een burger vliegtuig maar uit de lucht te knallen.... :roll:
denk dat het eerder ligt aan het feit dat niemand die verantwoording op zich wou nemen....
Nou ja, het vierde vliegtuig hebben ze wel uit de lucht geschoten, en volgens het officiele rapport van het Pentagon, hebben ze geprobeerd het tweede vliegtuig (1 uur voor het Pentagon vliegtuig, dat toen al in de lucht was) ook te onderscheppen. Ze waren echter 2 minuten te laat, ondat ze eerst naar de verkeerde plek waren gestuurd. Hoe verzin je het!

Kortom, het bevel om een vliegtuig neer te halen was wel degelijk gegeven, en reeds alle ranken doorgerold.

Langley ligt slechts een paar minuten vliegen van het Pentagon, en de rivier de Rodney (geloof ik) is de vliegroute vanuit Langley. Daar is het vliegtuig overheen gestoken, voordat het de 270 graden bocht maakte. Ze gaan er prat op dat ze elk onbekend vliegtuig binnen 7 minuten waar ook in de US kunnen onderscheppen.
Allemaal redelijk vreemd, zeker in het licht van het feit dat er oefeningen gedaan werden boven Canada, waar precies vliegtuigen naartoe gecommandeerd waren die op de bases gestationeerd waren die die onderscheppingen moeten doen (o.a. van Langley). Bovendien was er gelijktijdig een oefening bezig, waarin vliegtuigen gekaapt waren. Werkte nogal verwarrend ...

Blijf het een vreemde zaak vinden allemaal, maar nee, dat wil niet zeggen dat het niet volgens dit scenario kan.

En dan blijkt dus later dat er wellicht nog een vliegtuig vloog boven het Pentagon. Dat kan volgens mij alleen een militair vliegtuig zijn geweest, anders kun je geen rondje cirkelen boven het Pentagon. Is toch wel raar, niet waar?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11957
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 07 jan 2008, 23:22

Barrel schreef:Nou ja, het vierde vliegtuig hebben ze wel uit de lucht geschoten,
:roll: [neenee]

Plaats reactie