Barack Obama te vertrouwen?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
moonwalker

Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door moonwalker » 21 dec 2008, 18:52

Ik hoop dat ik me heel erg vergis, maar sinds het begin had ik niet het "juiste" gevoel bij Obama. Ik weet niet waardoor het komt, maar ik heb alleen het gevoel dat hij niet is wat de mensen denken.

Ik heb hier een link naar een artikel:
http://www.davidicke.com/content/view/18281

Die heb ik net gevonden, dus nadat ik al een mening heb gevormd over hem. Ik ben benieuwd naar wat jullie zelf denken. Wie vertrouwt hem en denkt dat hij wel een verandering kan brengen? En wie gelooft dat het allemaal doorgestoken kaart is en dat hij maar een marionet is?

Aenimaxequal

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Aenimaxequal » 21 dec 2008, 18:56

Nu even geen tijd maar ik ben ook wel razend nieuwsgierig wat Credo Mutwa over Obama te vertellen heeft.
Later op de avond eens lezen.
Ik kende deze site nog niet, Thnx Moonwalker ;P!

thaboy

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door thaboy » 21 dec 2008, 19:14

Ik had zowat hetzelfde gevoel bij hem, ik weet niet. Hij is té charismatisch volgens mij. En zijn manipulatie...

moonwalker

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door moonwalker » 21 dec 2008, 21:23

Ohana_eye schreef:Nu even geen tijd maar ik ben ook wel razend nieuwsgierig wat Credo Mutwa over Obama te vertellen heeft.
Later op de avond eens lezen.
Ik kende deze site nog niet, Thnx Moonwalker ;P!
Graag gedaan.
Ben benieuwd naar je mening als je de tijd hebt om het door te lezen.

@thaboy:
Juistem...Ik vind hem aalglad. En zulke mensen roepen bij mij meestal anti-vertrouwen op...Maar ik hoop nog steeds dat ik me zwaar vergis.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Tardis » 21 dec 2008, 23:44

David Icke staat niet op mijn lijstje van serieus te nemen mensen. Ik krijg de laatste tijd zelfs het gevoel dat hij betaald wordt om wartaal uit te slaan zodat alle andere conspiracy theorists in discrediet gebracht worden. Heel soms hebben zelfs schreeuwers als Alex Jones nog wel eens een punt. Toen hij The Bohemian Grove binnen drong en daar opnames had gemaakt waren de betrokkenen op zijn zachtst gezegd 'not amused'.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

moonwalker

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door moonwalker » 23 dec 2008, 20:19

Tardis schreef:David Icke staat niet op mijn lijstje van serieus te nemen mensen. Ik krijg de laatste tijd zelfs het gevoel dat hij betaald wordt om wartaal uit te slaan zodat alle andere conspiracy theorists in discrediet gebracht worden. Heel soms hebben zelfs schreeuwers als Alex Jones nog wel eens een punt. Toen hij The Bohemian Grove binnen drong en daar opnames had gemaakt waren de betrokkenen op zijn zachtst gezegd 'not amused'.
Ik ken David Icke niet eens. Kwam toevallig op zijn website terecht met het artikel over Obama.
Maar mijn mening heb ik al gevormd voordat ik het artikel had gelezen.

moonwalker

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door moonwalker » 18 jan 2009, 22:59


billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 19 jan 2009, 10:53

Houd er wel rekening mee dat er groeperingen zijn zoals KKK,American Nazi Party en nog meer van dat soort zieke geesten die Obama haten tot in de grond van hun hart omdat hij zwart is, ziekelijk!!

Aenimaxequal

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Aenimaxequal » 19 jan 2009, 11:56

En de black panters zelfs ook.

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 19 jan 2009, 11:59

Bestaan die dan nog ??

Aenimaxequal

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Aenimaxequal » 19 jan 2009, 12:22

Jawel... eens kijken of ik het filmpje kan terug vinden. :search:

Aenimaxequal

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Aenimaxequal » 19 jan 2009, 12:28

Oh juist ja, NEW black panters.

Owja, ze haten hem niet omdat ie zwart is... gewoon omdat hij in de politiek zit.
Ze haten veel eigenlijk...

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 19 jan 2009, 13:40

Die slavenij had ook nooit gemogen het was gewoon onmenselijk,gezinnen die uit elkaar werden gerukt en apart werden verkocht en dan maar niet te spreken over hoe die mensen zijn behandeld en na de burger oorlog zijn ze ook niet zo prettig behandeld en dat is doorgegaan tot na de 60er jaren daar kwam nog bij dat ze waren wel goed genoeg om in Korea en Vietnam te vechten maar niet goed genoeg om als gelijken te worden beschouwd en na die 2 oorlogen is er verandering ingekomen dus hun haat daar kan ik echt wel inkomen maar naar mijn weten zijn de echte black panthers in eind 60er begin 70er jaren opgerold . maar of ze idd Obama haten ??

Aenimaxequal

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Aenimaxequal » 19 jan 2009, 13:49

de combinaie Obama / politiek dan...
Kon ik er toch uithalen.

Howlin Mad Murdock

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Howlin Mad Murdock » 06 mar 2009, 21:00

Ik citeer me zelf even met een foto
Afbeelding
Ver gezocht of niet, het is en blijft geen goeie bedoeling wat der neue Führer doet.

Iedereen is oh zo blij met deze gast, maar de republikeinen laten het tekort niet tot 2000miljard euro oplopen ?
Dat hij moet afschrijven op AIG etc wil niet zeggen dat je er zo flink over heen mag gaan dit jaar. En ja hij deugt sowieso niet,
hij is gekozen omdat hij zwart is ! hij weet gewoon te weinig om amerika te kunnen regeren.
Ik ben niet voor niets zo'n felle tegenstander geweest met de verkiezingen, heb al vaak zat gezegd waarom maar werd keihard uitgelachen door iedereen.
Altijd achter John Mccain gestaan, oud militair weet waar hij over lult komt bij mij over als een leider, durft zn bek open te trekken ondanks dat hij 71 is
en zn vice president dom en geil zou zijn zou ik zo op hem stemmen.

En ja zie dit eens:

Lijkt veel op Hitler Jugend
Gaat toch te ver niet dan ?

En dan wil ik iedereen herinneren aan het horst wessel lied verboden in duitsland.

Code: Selecteer alles

Die Fahne hoch!
Die Reihen fest  geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt

Kam'raden, die Rotfront und Reaktion erschossen,
Marschier'n im Geist
In unser'n Reihen mit

Die Straße frei
Den braunen Bataillonen
Die Straße frei
Dem Sturmabteilungsmann!

Es schau'n auf's Hakenkreuz voll Hoffnung schon Millionen
Der Tag für Freiheit
Und für Brot bricht an

Zum letzten Mal
Wird Sturmalarm geblasen!
Zum Kampfe steh'n
Wir alle schon bereit!

Schon flattern Hitlerfahnen über allen Straßen (über Barrikaden)
Die Knechtschaft dauert
Nur noch kurze Zeit!
HOelang nog en hier komt de Obama versie op ? genaamd: ?
Mein Führer Barrack Obama ? Of beter gezegd Ein Volk Ein Reich Ein Führer Heil Obama Heil Obama ?

En om de lol ff terug te halen

Gijs

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Gijs » 06 mar 2009, 23:03

Wie in dat filmpje kan verstaan wat ze zeggen als ze allemaal tegelijk praten (dat eerste filmpje) mag zijn hand opsteken want bij mij komt het alleen over als onsamenhangend gebrabbel. Behalve dan dat take full responsibility for our own lives etc, en dan versnellen ze het tempo opeens, houdt er dan niemand rekening met ons, zielige hollanders? :cry:

paus = antichrist

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door paus = antichrist » 05 aug 2009, 11:09

Obama heeft een eredoctoraat van een katholieke universiteit en is dus zeker onderdanig aan de paus!
De paus is op zijn beurt weer onderdanig aan de jezuieten en daarom is Obama zeker niet te vertrouwen!

Check deze zéér informatieve sites:

Paus, ik heb je al eerder verteld dat je in 1 topic je linken kan plaatsen.
Dit is de tweede keer dat ik je erop wijs.
Volgende keer krijg je een officiele waarschuwing.
Wat daarna gebeurt kan je lezen bij de forumregels.

Tammy.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door TomTom74 » 05 aug 2009, 11:12

paus = antichrist schreef:Bla bla bla
Kan jij ook posten zonder die linkies elke keer te spammen?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

the doctor

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door the doctor » 05 aug 2009, 12:06

paus = antichrist schreef:Obama heeft een eredoctoraat van een katholieke universiteit en is dus zeker onderdanig aan de paus!
De paus is op zijn beurt weer onderdanig aan de jezuieten en daarom is Obama zeker niet te vertrouwen!

Check deze zéér informatieve sites:

ONE-EVIL.ORG

VATICANASSASSINS.ORG

SPIRITUALLYSMART.COM

ik meende dat er op deze forum een topic was waar je link-en kon plaatsen, of het zo mag hoe jij het doet betwijfel ik

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80632
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Tammy » 05 aug 2009, 21:36

Nee mag inderdaad niet doctor, heb in zijn bericht gereageerd.
De keuze is aan hem.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie