Barack Obama te vertrouwen?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Howlin Mad Murdock

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Howlin Mad Murdock » 09 aug 2009, 01:54

Hoorde overgens dat John F Kennedy Obama zou steunen ?
En een van dr drijfveren is van het Obama tijdperk :|

Altijd al gedacht dat deze man nog gewoon leefde, maar in hoevere kan je dit serieus nemen ?

the doctor

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door the doctor » 09 aug 2009, 12:39

Howlin Mad Murdock schreef:Hoorde overgens dat John F Kennedy Obama zou steunen ?
En een van dr drijfveren is van het Obama tijdperk :|

Altijd al gedacht dat deze man nog gewoon leefde, maar in hoevere kan je dit serieus nemen ?


Was John F kennedy niet die president die werd neergeschoten door ''harvey lee oswald''?

the doctor

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door the doctor » 09 aug 2009, 12:40

Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken voor Obama betreffend zijn geboorte certificaat
ik denk zelf dat hij in Kenia geboren is en niet op Hawai zoals hij zelf beweerd, want anders had hij toch wel gehoor gegeven aan de oproepen van het volk enzo om zijn geboorte bewijs te tonen?

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 09 aug 2009, 15:10

Als hij niet op V.S. grond was geboren had hij ook nooit voor president kunnen gaan want dat wordt echt wel gecontrolleerd

the doctor

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door the doctor » 09 aug 2009, 15:45

billy bonny schreef:Als hij niet op V.S. grond was geboren had hij ook nooit voor president kunnen gaan want dat wordt echt wel gecontrolleerd

Waarom laat hij dan niet zijn geboorte certificaat zien zo zou die ook meteen die hele gezeur van al die mensen afhandelen!
en je kent Amerika, alles kan er en anders zorgen ze wel dat het kan

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Beatrix Kiddo » 09 aug 2009, 16:09

De 'birthers' worden in de VS al niet serieus genomen; ik denk niet dat we er hier dan al te veel aandacht aan moeten besteden. :?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 09 aug 2009, 16:29

Ze zijn gewoon aan het zoeken waar/of ze hem kunnen raken

BridgetM

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door BridgetM » 09 aug 2009, 16:32

klopt niets van

THP

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door THP » 09 aug 2009, 19:23

Hou me niet zo bezig, maar heb wel verschillende dingen gelezen achter het persoon Obama, zijn ook mensen die zeggen dat hij de nieuwe hitler van de 21e eeuw is...
Vind dat allemaal te ver gaan, hij lijkt in opzichten wel op Ronald Ragon vind ik.

En het grootste probleem van Obama is, is dat hij President is geworden nadat in Amerika en over de hele wereld een krediet crisis is , toen een economische crisis.

Rob

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Rob » 03 mar 2010, 23:29

Wat een erge dingen lees ik hier allemaal...Obama de nieuwe Hitler? Dan mag iemand mij toch eens zeggen waarom.

Hij heeft idd, zoals iedereen in die machtsregionen, politieke en media-spelletjes gespeeld. Denk maar aan de truken met het "in het publiek kijken" en de panelen met de speeches aan de zijkanten.

En ik lees hier dat hij zou gekozen zijn omdat hij zwart is? In Amerika?!? Jammer genoeg is net het omgekeerde waar.

Het is gewoon zo dat Amerika eindelijk in een stadium is gekomen waar iemand als Obama, die tenminste Europese democratische ideeën heeft (en geen democratie zoals Amerika het ziet) en deze in werking wil zetten. Deze evolutie is er al lang. Normaal hadden de democraten Obama in 2001 als kandidaat naar voren willen schuiven (bij de vorige verkiezingen) maar met de naam Obama en 9/11 nog vers in het geheugen was dat geen goed idee. Net omwille van de combinatie van de naam+zwart zijn+Amerika.

Vergeet niet dat hij voor een van de belangrijkste politieke keerpunten in Amerika heeft gezorgd, of toch een belangrijke stap heeft gezet in die richting: namelijk de gezondheidszorg. Nog nooit in de geschiedenis van Amerika heeft men hier zo'n aandacht aan gegeven. Armere mensen hebben daar immers geen verzekering, enkel de rijkeren. Stel je dat maar eens voor: zonder verzekering = geen medische hulp want ze helpen je alleen maar als ze weten dat je het kunt betalen.

Ik ben dus blij dat Obama eens in het witte huis gepasseerd is. Dat er veel mensen teleurgesteld zijn omdat hij niet de voorspelde messias is of de gedachte utopie geeft, tja, dat ligt meer aan goedgelovigheid dan denk ik. Maar Hitler of een slechte man ofzo...komaan!

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 04 mar 2010, 06:39

Rob ik ben het helemaal met je eens, wat Obama door drukken wil is nou eenmaal niet in een nacht te doen daar gaan maanden of jaren overheen voor dat het voor elkaar is want men kijkt alleen naar hem en niet naar de tegenstand waar hij door heen moet

tofu_kronos

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door tofu_kronos » 04 mar 2010, 10:47

Hij gaat ook het kernwapen arsenaal weer inkrimpen.

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 04 mar 2010, 10:55

Nou een kernwapen vrije wereld is geen overbodige luxe het moet toch eens gebeuren

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80632
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Tammy » 04 mar 2010, 11:09

Ik ben het ook met Rob mee eens.
Is goed dat Obama president is.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Anet » 04 mar 2010, 21:04

Allemaal gebakken lucht! *1*
Welke president je ook hebt als land!! [jaja]
Klinkt negatief ... en zo is het ook bedoeld!! :mrgreen:

billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 04 mar 2010, 21:21

Aan de ene kant heb wel gelijk hoor Anet maar Obama is duidelijk geen Bush Jr-de massa moordenaar deze man probeert wel iets voor elkaar te krijgen, maar dit onderwerp zal nog wel :knots: zijn

Anet

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Anet » 04 mar 2010, 23:35

Natuurlijk, Billy Bonny .... het zijn allemaal verschillende karakteraturen die naar voren worden geschoven ...ze kiezen ze ook bewust .. je zou ze wel dik betaalde acteurs kunnen noemen. [jaja]
Ik kijk eigelijk meer door die acteurs heen en vraag me af wat de komende plannen nu weer zijn van degene die de acteurs huren... het blijft tenslotte een kwestie van goed bij kas blijven en stelen van het eigen of een ander volk!! :|
Het continent Afrika is een al jarenlang goed voorbeeld van het stelen van volkeren .... zal Obama daar wat aan doen? ....niet echt, hé??? :evil:

Het blijft inderdaad ... :knots:
Als je met harde bewijzen komt of dreigt .... verdwijn je ineens op mysterieuze wijze!! [jaja]
Geboren in deze wereld moet je nu éénmaal lijden en er verder maar het beste van maken!! ;P!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80632
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Tammy » 05 mar 2010, 15:13

Anet, ik weet dat je een hekel aan leiders hebt.
Maar er is een leider nodig, anders word het chaos, net zoals wetten nodig zijn.
En waarom moet Obama het probleem oplossen van Afrika?
Heel de wereld doet niks eraan.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Anet » 05 mar 2010, 15:50

Tammy schreef:Anet, ik weet dat je een hekel aan leiders hebt.
Hoe kom je daar nu bij? :roll:
Aan eerlijke goede leiders heb ik geen hekel, hoor!! [neenee]
Het vervelende is dat er zo heel weinig van zijn op de wereld!! :wink:
Heel de wereld doet niks eraan.
Oh ... dan is het goed? [nono]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80632
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Tammy » 05 mar 2010, 18:25

Op je eerste vraag......wie vind jij een goede leider?

Tweede vraag.....no darling, dat is niet goed :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie