Barack Obama te vertrouwen?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
billy bonny

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door billy bonny » 07 mar 2010, 07:43

Ik ben net wezen kijken op http://www.infowars.com en op de eerste pagina staat er rechts een hoop advertenties ook over een dvd The Obama Deception die 15 maart zou uitkomen.
Ik vind wel dat er bijzonder veel word gedaan om deze man zwart te maken en dan nog die datum 15 maart heb ik helemaal een probleem mee
The Ides of March = 15 maart 44 bc/voor Christus, is de moord op Julius Ceasar en dan deze datum te gebruiken om deze man neer te halen ik krijg hier een hele smerige smaak van in mijn mond

tofu_kronos

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door tofu_kronos » 07 mar 2010, 10:47

De site infowars haalt alle presidenten neer, dat deden ze ook met bush.

Rob

Re: Barack Obama te vertrouwen?

Bericht door Rob » 22 mei 2010, 16:54

Anet schreef:Natuurlijk, Billy Bonny .... het zijn allemaal verschillende karakteraturen die naar voren worden geschoven ...ze kiezen ze ook bewust .. je zou ze wel dik betaalde acteurs kunnen noemen. [jaja]
Ik kijk eigelijk meer door die acteurs heen en vraag me af wat de komende plannen nu weer zijn van degene die de acteurs huren... het blijft tenslotte een kwestie van goed bij kas blijven en stelen van het eigen of een ander volk!! :|
Het continent Afrika is een al jarenlang goed voorbeeld van het stelen van volkeren .... zal Obama daar wat aan doen? ....niet echt, hé??? :evil:

Het blijft inderdaad ... :knots:
Als je met harde bewijzen komt of dreigt .... verdwijn je ineens op mysterieuze wijze!! [jaja]
Geboren in deze wereld moet je nu éénmaal lijden en er verder maar het beste van maken!! ;P!
Daarom heeft men ooit een 'democratie' ingesteld hè. Om zo enkel de goede personen te selecteren om te leiden. Helaas kun je de hedendaagse tijd nog moeilijk totaal democratisch noemen. Maar altijd en overal vindt men manieren om een democratie, zelfs de extreme democratie van Athene, te ondermijnen. Mensen zijn nu eenmaal aangeboren met een drang om enkel hun eigen te verrijken.

Dus zoals je zegt, er maar het beste van maken? Of een revolutie starten voor een betere democratie ;) Maar zelfs dan krijg je weer mensen die in die revolutie hun eigen winst willen en zullen halen. Misschien geeft een engels spreekwoord de situatie in de wereld op dit vlak goed aan: choosing the lesser of two evils :)

Plaats reactie