'Hitler vluchtte naar de Zuidpool'

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Howlin Mad Murdock

Re: 'Hitler vluchtte naar de Zuidpool'

Bericht door Howlin Mad Murdock » 03 mei 2009, 20:00

Hij was goed voor zijn familie, was goed voor dieren, hij was niet de domste, en zelfs in de oorlog zit een kern van goedheid mja dat mag ik hier niet zeggen, krijg ik dalijk weer gezeik. Wie zich us helemaal verdiept in de WOII ziet dat vanzelf of in de familie Hitler.

Enne dan wil ik ff iets zeggen, ons koningshuis was ook geen lieverdje toen, unzere Deutsche Herr Bernhard schreef gewoon vrolijk met hitler...

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: 'Hitler vluchtte naar de Zuidpool'

Bericht door Paulus » 04 mei 2009, 00:23

Howlin Mad Murdock schreef:Hij was goed voor zijn familie, was goed voor dieren, hij was niet de domste, en zelfs in de oorlog zit een kern van goedheid
Dat eerste zou kunnen, het tweede was heel selectief, wolfshonden enz.
Misschien niet de domste, maar ook niet slim of intelligent.
Wel rancuneus, geslepen en manulipatief.
En dat kan ik nu niet iets goeds noemen.
Behalve voor wapenhandelaren en een iets snellere technologische ontwikkeling ben ik in oorlog nog niets goeds tegen gekomen.
mja dat mag ik hier niet zeggen, krijg ik dalijk weer gezeik.
Dan moet je dat nu ook niet doen!
Wie zich us helemaal verdiept in de WOII ziet dat vanzelf of in de familie Hitler
Dit advies moet je dan zelf ook eens ter harte nemen.
En dan ook echt goed en niet eenzijdig.
Enne dan wil ik ff iets zeggen, ons koningshuis was ook geen lieverdje toen, unzere Deutsche Herr Bernhard schreef gewoon vrolijk met hitler...
Ook dit is weer compleet off-topic.
Onderzoek alles, maar behoud het goede

the doctor

Re: 'Hitler vluchtte naar de Zuidpool'

Bericht door the doctor » 05 aug 2009, 03:11

ten eerst de theorie van Hitler die vlucht naar de noord-pool heb ik al eerder gelezen, wat ik heb geleerd was dat hij zelfmoord pleegde, en dat hij verbrand was, en de russen hadden volgens mij een stuk van zijn kaak gevonden en mee genomen naar hun land?


ik denk (dus weet ik het niet zeker) dat Hitler met een goed idee begon om Duitsland uit de problemen te laten komen, maar dat het allemaal uit de hand is gelopen.

tijdens geschiedenis lessen van vorige schooljaar heb ik geleerd dat Duitsland schuldgeld moest betalen omdat ze oorlog hadden gevoerd in de 1ste wo, ook mochten ze geen grote leger hebben enzo, gezien Duitsland geen geld had, leende Amerika Duitsland geld om wederopbouw te stimuleren en zodat ze ook een deel v/d oorlog schuld konden betalen, vervolgens kwam er die beurs crash in amerika, die daarop het geleende geld van Duitsland terug wou, Duitsland dat al in de put zat kwam er nog dieper in, Hitler beloofde zijn kiezers dat hij werk zou creëren (wat ng meer weet ik niet) en vanaf dat punt is zeg maar het balletje gaan rollen.

Die zelfde dag zat ik avonds hw opdrachten te maken en ik dacht ineens van 'hoe kan dit nou dan, Duitsland zat al in de put en toch kon Hitler een groot leger opbouwen, daarbij alle wapens machines en soldij etc etc moesten ook betaald worden' Hoe kwamen ze aan geld dan?

is er iemand hier die dat weet en het mij kan uitleggen?

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: 'Hitler vluchtte naar de Zuidpool'

Bericht door Tardis » 05 aug 2009, 14:46

the doctor schreef:Duitsland zat al in de put en toch kon Hitler een groot leger opbouwen, daarbij alle wapens machines en soldij etc etc moesten ook betaald worden' Hoe kwamen ze aan geld dan?
Door geld te drukken. Daardoor ontstond hyperinflatie. Iedereen werd miljonair, maar dat geld was je kwijt aan het avondeten.

Enkele dagen geleden was er een documentaire op TV over de vermeende vlucht van Hitler. De Russen hebben zijn lijk en dat van Eva Braun in de bunker aangetroffen. Hitler had een cyanide pil genomen en zich meteen daarna door het hoofd geschoten om er zeker van te zijn dat hij het niet zou overleven. Zijn tandarts kon het gebit uit het hoofd beschrijven en de gevonden kaak die aan Hitler wordt toegeschreven komt voor 100% overeen met de beschrijving. Hitler is dus inderdaad nooit de bunker levend uitgekomen en dus ook nooit ontsnapt naar de zuidpool.

Stalin deed geheimzinnig over wat er met het stoffelijk overschot van Hitler gebeurd was om te voorkomen dat het graf een bedevaartsoord voor neo nazi's zou worden.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Plaats reactie