World War 3

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 02 sep 2013, 12:20

je bent een wel erg vreemde gast hier qua manieren!

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 02 sep 2013, 12:29

Alles went kwibus. :rolfl:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: World War 3

Bericht door univers » 02 sep 2013, 13:47

Hangen ook.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 02 sep 2013, 14:18

Ik kan het toch niet laten, nog even dit:

Nu ik je even heb gevolgd met het gesprek met Determinist in 'Zwaartekracht een illusie' zegt Determinist tegen jou:
Citaat:
Uiteraard vergezeld van duidelijke referenties naar objectieve bronnen.
Jij zegt daarop:
Hier komen we al op drijfzand!
WAT is een duidelijke referentie? wat is objectief? een science blad een wetenschappelijk blad??? Zie je daar gaan we al.
Ik vertrouw namelijk geen enkel mainstream wetenschappelijk blad omdat ik weet dat die bladen niet eerlijk en zuiver zijn en bedoeld als propaganda.
Wil ik van jou wel eens weten dat ALS je dan zo denkt - wat een duidelijke referentie is en dat objectiviteit moeilijk te vinden is - hoe jouw onderzoek naar de Heer Sitchin verlopen is.
Waren die filmpjes/linken die je hier plaatste wel met duidelijke referenties en objectief voor jou?

Wetenschap is niet betrouwbaar voor jou maar filmpjes/linken wel?
Dit had ik trouwens al eerder gemeld aan jou.

Verder valt mij op dat je veel van een ander eist en zelf niets geeft.
Om de cruciale vragen heen lopen maar deze wel eisen van de ander.
Wat vind je daar van Pindar?

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 02 sep 2013, 14:19

univers schreef:Hangen ook.

Afbeelding
Op je hoofd een pook. :grin:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: World War 3

Bericht door univers » 02 sep 2013, 14:34

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

aquarius

Re: World War 3

Bericht door aquarius » 02 sep 2013, 17:51

Als ik het goed heb dan was dhr. Sitchin als eerste er in geslaagd om de semerische kleitabletten te ontrafelen en te vertalen.
Wat er op de kleitabletten na voren kwam stond als ware haaks op het Genesis verhaal.
Nuburu werd als de 12de planeet gezien die eens in de zoveel jaar ons zonnestelsel doorkruist .
Hier ging dhr. Sitchin volledig de mist in .
Met de huidige kennis is dit onmogelijk .
even opgezocht;
Nibiru is een woord dat komt uit het Akkadisch en betekent "doorwaadbare plaats", "plaats van overgang" of "Veerboot". In astronomische context is het een hemellichaam[1]. In astronomische Babylonische teksten wordt Nibiru geïdentificeerd als de planeet Jupiter. In tablet V van de Enûma Eliš bestaat er mogelijk een associatie met de Poolster[2]. Dit laatste omdat er gerefereerd werd aan een ster die niet van plaats veranderde.
Wat hier boven staat ,dat het om de poolster gaat heb ik geweten ,toen ik de afbeelding zag van die tablet .
Afbeelding
Dat dhr Sitchin een bedrieger is vind ik grote onzin ,hij heeft zich in zijn enthousiasme mee laten slepen .

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 03 sep 2013, 08:28

aquarius schreef:Als ik het goed heb dan was dhr. Sitchin als eerste er in geslaagd om de semerische kleitabletten te ontrafelen en te vertalen.
Wat er op de kleitabletten na voren kwam stond als ware haaks op het Genesis verhaal.
Nuburu werd als de 12de planeet gezien die eens in de zoveel jaar ons zonnestelsel doorkruist .
Hier ging dhr. Sitchin volledig de mist in .
Met de huidige kennis is dit onmogelijk .
even opgezocht;
Nibiru is een woord dat komt uit het Akkadisch en betekent "doorwaadbare plaats", "plaats van overgang" of "Veerboot". In astronomische context is het een hemellichaam[1]. In astronomische Babylonische teksten wordt Nibiru geïdentificeerd als de planeet Jupiter. In tablet V van de Enûma Eliš bestaat er mogelijk een associatie met de Poolster[2]. Dit laatste omdat er gerefereerd werd aan een ster die niet van plaats veranderde.
Wat hier boven staat ,dat het om de poolster gaat heb ik geweten ,toen ik de afbeelding zag van die tablet .
Afbeelding
Dat dhr Sitchin een bedrieger is vind ik grote onzin ,hij heeft zich in zijn enthousiasme mee laten slepen .
Mee laten slepen? sure! Hij was een leugenaar en een disinformant:

So much misinformation has been published concerning the Sumerian culture that it's advisable to learn the language and study Sumerian texts oneself. According to the texts, these great civilizers known variously as the El (shining ones) Annana, Annunaki and in the pre dynastic Egyptian texts as the Shemsu Hor (followers of Horus) descended upon the summit of Mount Hermon as the waters of the global flood began to reside and created a community on the upper slopes of the mountain in a grassy plain they named Edin. After a long period of time they migrated to Mesopotamia and created a civilization there. Several years ago, I had the pleasure of dining with the erudite physicist and Sumerian scholar, the late George Merkl, Ph.D. when we both lectured at a Global Sciences symposium and found it refreshing to hear him refer to popular books on Sumerian history as a "fairy story."

The reason much data appertaining to these remarkable people has been obscured is because Dr. Merkl discovered that many Sumerian texts contain advanced data concerning protein synthesis and endoplasmic reticulii. He also decoded a Sumerian text providing details on the manufacture of an amazing elixir. He replicated the elixir, which contained microscopic crystals that had remarkable healing qualities. When a powerful light beam was projected on the base of a glass Petrie dish containing the elixir, the dish levitated. Dr. Merkl, the recipient of some 400 patents, also developed very advanced optical equipment which enabled him to view planets with incredible clarity.
Brian Desborough, They Cast No Shadows.


Met vriendelijke groeten


Pindar

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 03 sep 2013, 09:16

univers schreef:Afbeelding

wat is dit nu weer in godsnaam!



Ok I am out of here!!!!!!

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 03 sep 2013, 11:40

Je vergeet nog te zeggen:

Met vriendelijke groeten

Pindar

[wave] ...

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: World War 3

Bericht door univers » 03 sep 2013, 12:40

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

aquarius

Re: World War 3

Bericht door aquarius » 03 sep 2013, 18:09

De grote drie;
Zecharia Sitchin en Erich von Däniken en David Ecke.
Deze heren hebben heel wat stof op doen waaien .

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: World War 3

Bericht door MetalPig » 04 sep 2013, 09:23

aquarius schreef:De grote drie;
Zecharia Sitchin en Erich von Däniken en David Ecke.
Deze heren hebben heel wat stof op doen waaien .
Hitler, Stalin en Pol Pot ook. Stof doen opwaaien is niet per se iets positiefs.

Plaats reactie