World War 3

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 11:46

Hier nog meer over Sitchin, je kan die info niet zo maar even negeren, tenzij het te bedreigend voor je is!

The Lies of Sitchin 1/2:

http://www.youtube.com/watch?v=hN6vrLitTyY

ILLUMINATI DISINFO ZACARIA SITCHIN SECRET MEMBER


http://www.youtube.com/watch?v=bBhYdW-3fW8

Met vriendelijke groeten


Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 12:33

Altijd zullen er mensen zijn die het onderzoek van Sitchin proberen onderuit te halen.
Want 'hun' waarheid wordt tegen gesproken en dat mag natuurlijk niet.
Ik heb de beste man persoonlijk ontmoet en heb zeer interessante gesprekken met hem gehad, die man komt mij helemaal niet over als een rare kwiebus.
Ik heb toch goed naar hem gekeken, meerder dagen heb ik met hem opgetrokken maar niet gezien dat hij van gedaante veranderde, misschien deed hij dat op het toilet en heb ik het niet gezien.
Je kent die man niet eens en leest wel alle bullshit over hem en geloofd dat dan maar.
Ik vind dat je te kort door de bocht gaat.
Jij verwijt mij dat ik die vrouw een hoax noem.
Jij noemt Sitchin toch ook niet zuiver op de graad en dat alleen maar omdat een paar insiders dat gezegt hebben, ja denk nog even meer na.
Kan je mij ook als een insider zien en ik zeg hij is er helemaal niet het type man naar om satanische rituelen te doen.
Het is een zeer vriendelijke man .... alleen door een paar rotte appels wordt hij ten onrechte zwart gemaakt.

En natuurlijk mag jij je eigen mening verkondigen hier, maar ik geef de mijne.
Ben niet boos op je hoor. :wink:

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 12:43

Cees schreef:Altijd zullen er mensen zijn die het onderzoek van Sitchin proberen onderuit te halen.
Want 'hun' waarheid wordt tegen gesproken en dat mag natuurlijk niet.
Ik heb de beste man persoonlijk ontmoet en heb zeer interessante gesprekken met hem gehad, die man komt mij helemaal niet over als een rare kwiebus.
Ik heb toch goed naar hem gekeken, meerder dagen heb ik met hem opgetrokken maar niet gezien dat hij van gedaante veranderde, misschien deed hij dat op het toilet en heb ik het niet gezien.
Je kent die man niet eens en leest wel alle bullshit over hem en geloofd dat dan maar.
Ik vind dat je te kort door de bocht gaat.
Jij verwijt mij dat ik die vrouw een hoax noem.
Jij noemt Sitchin toch ook niet zuiver op de graad en dat alleen maar omdat een paar insiders dat gezegt hebben, ja denk nog even meer na.
Kan je mij ook als een insider zien en ik zeg hij is er helemaal niet het type man naar om satanische rituelen te doen.
Het is een zeer vriendelijke man .... alleen door een paar rotte appels wordt hij ten onrechte zwart gemaakt.

En natuurlijk mag jij je eigen mening verkondigen hier, maar ik geef de mijne.
Ben niet boos op je hoor. :wink:
Tsja, of je boos bent oof niet zal mij een zorg zijn.
Dat je hem ontmoet hebt zegt voor mij toch echt helemaal niks! Ik heb mensen gekend die ontzettend positief en betrouwbaar overkomen. Bleken het later zware psychopaten. Eigenlijk vraag je mij jouw inschattingsvermogen te vertrouwen en dat doe ik voor geen meter! Waarom zou ik? En ik kan hier niet testen of het wel waar is wat je zegt.
Ik blijf er bij dat ik die gast een leugenaar en een desinformant blijf vinden! Om verschillende (o.m. de door mij bovengenoemde argumenten),redenen.
Wat je echter echt kan doen om jezelf in de ene of de andere richting te overtuigen is Sanskriet gaan leren en dan de tekst vertalen en dan vergelijken met wat die rare kwibus zegt.
Maar eerlijk gezegd zie ik je een joekel van een vooroordeel hebben ivm die kwibus.
Je kraakt wat ik zeg al af VOORDAT je een en ander onderzocht hebt.

So be it..

Ik blijf 100% staan achter wat ik geschreven heb.
Wat jij, of andere er van brouwen, is niet aan mij, maar aan de geachte lezer zelf.

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: World War 3

Bericht door univers » 01 sep 2013, 13:19

Eindelijk weer iemand met een eigen mening.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 13:21

univers schreef:Eindelijk weer iemand met een eigen mening.


?

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 15:48

O ja en Arizona Wilder geloof je wel natuurlijk, dat heb je allemaal gecheckt of die de waarheid spreekt.
En een vooroordeel heb ik niet, ik oordeel ook helemaal niet, jij bent degene die hier staat te schreeuwen dat Dhr. Sitchin een leugenaar is maar je bewijs is krikkemikkig. :wink:
Hoe kan jij weten dat ik nooit iets onderzocht heb?

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 16:21

Cees schreef:O ja en Arizona Wilder geloof je wel natuurlijk, dat heb je allemaal gecheckt of die de waarheid spreekt.
En een vooroordeel heb ik niet, ik oordeel ook helemaal niet, jij bent degene die hier staat te schreeuwen dat Dhr. Sitchin een leugenaar is maar je bewijs is krikkemikkig. :wink:
Hoe kan jij weten dat ik nooit iets onderzocht heb?

wel, dat weet je van mij ook niet. en nee ik heb het niet alleen van Arizona Wilder maar ook van anderen en dat had je echt kunnen weten als je alle door mij neergezette video's heb gezien.

Ik schreeuw verder niet dat Sitchin een leugenaar, maar vind hem dat momenteel , met wat ik nu weet, zeker wel.En, nogmaals, niet alleen vanwege Arizona Wilder.

Jij 'dismissed' gewoon in een knee-jerk reflex wat ik schrijf en blijkbaar bevalt het je niet. Wel, so what?

Ik heb je ook nog gevraagd of je fan bent van die kwibus maar nog steeds geen antwoord gekregen!

Met vriendelijke groeten

Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 16:29

Jij geloofd ook alles wat op het net staat zeker?
Volgens mij onderzoek jij helemaal niets.
Brutalie. :mrgreen:

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 16:31

Cees schreef:Jij geloofd ook alles wat op het net staat zeker?
Volgens mij onderzoek jij helemaal niets.
Brutalie. :mrgreen:

Nou, vreemde reactie en geeft blijk van onwetendheid.
Het meeste wat ik hier zeg heb ik niet van het internet maar van boeken van o.m. insiders en onderzoekers.

Blijkbaar wil jij heel graag dat ik ongelijk heb. ;)


En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag

Met vriendelijke groeten

Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 16:39

Ja je hebt gelijk, ik zeurde ook maar wat.

Met vriendelijke groeten ....

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 16:41

Cees schreef:Ja je hebt gelijk, ik zeurde ook maar wat.

Met vriendelijke groeten ....

see! ;)

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 17:33

NOT.

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 17:54

Cees schreef:NOT.

NOT? Wel dan graag wat duidelijker zijn! ;)


En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.





Met vriendelijke groeten


Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 19:11

Is dat voor jou dan zóóóóóóó belangrijk om te weten of ik een fan ben van Dhr. Sitchin?

Ik las in een ander topic dat je de wetenschap ook niet meer vertrouwd, je zegt dat het een grote kliek van mannen geworden is en dat je de bul pas krijgt als met de kliek meedgaat.
Of woorden van die strekking.

Vind je het niet vreemd dat men de vertaling van Dhr. Sitchin probeerd te debunken?
Er zullen heus wel dingen zijn die misschien niet geheel kloppen, maar om hem zo af te zeiken is niet nodig.
Ik vind het vreselijk knap wat hij heeft gedaan, niemand anders deed of kon het.
Jij verkondigd het als een waarheid dat het een leugenaar is terwijl je het ook maar gehoord hebt van een ander die je verder ook niet kent en daar kan je wat voorzichtiger mee omgaan.
Je geloofd mij toch ook niet?
What's the point dan nog?
Wat jij doet is een dicussie afkappen, op deze manier jaag je mensen weg ipv ze uit te nodigen tot een frisse discussie.
En als jij er zo prat op gaat om antwoord te krijgen op jouw vragen, lees dan ook mijn comment eens.
En reutel niet meteen je eigen versje op. :wink:

Ik ben er nog niet uit of die planeet Niburu bestaat, daar heb ik het ook met hem oa over gehad, volgens mij was dit een groot ruimteschip.
Dus er zijn wel dingen waar je over kan discusiëren maar graag op een normale manier.

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 19:22

Cees schreef:Is dat voor jou dan zóóóóóóó belangrijk om te weten of ik een fan ben van Dhr. Sitchin?

Ik las in een ander topic dat je de wetenschap ook niet meer vertrouwd, je zegt dat het een grote kliek van mannen geworden is en dat je de bul pas krijgt als met de kliek meedgaat.
Of woorden van die strekking.

Vind je het niet vreemd dat men de vertaling van Dhr. Sitchin probeerd te debunken?
Er zullen heus wel dingen zijn die misschien niet geheel kloppen, maar om hem zo af te zeiken is niet nodig.
Ik vind het vreselijk knap wat hij heeft gedaan, niemand anders deed of kon het.
Jij verkondigd het als een waarheid dat het een leugenaar is terwijl je het ook maar gehoord hebt van een ander die je verder ook niet kent en daar kan je wat voorzichtiger mee omgaan.
Je geloofd mij toch ook niet?
What's the point dan nog?
Wat jij doet is een dicussie afkappen, op deze manier jaag je mensen weg ipv ze uit te nodigen tot een frisse discussie.
En als jij er zo prat op gaat om antwoord te krijgen op jouw vragen, lees dan ook mijn comment eens.
En reutel niet meteen je eigen versje op. :wink:

Ik ben er nog niet uit of die planeet Niburu bestaat, daar heb ik het ook met hem oa over gehad, volgens mij was dit een groot ruimteschip.
Dus er zijn wel dingen waar je over kan discusiëren maar graag op een normale manier.
begrijp me goed. Ik heb ooit ook heel erg geloofd in de zaken waar hij mee kwam! Echter, na veel spitten en onderzoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem niet kan vertrouwen en dat hij veel zaken bij elkaar liegt.

Ik vraag of je een fan van die clown bent, want dat is het enige wat je reactie een beetje kan verklaren, vandaar.

Je reageert nogal erg fel op de informatie die ik neerzet,
Maar het enige wat ik doe is clues neerzetten die wel eens aan zouden kunnen tonen dat die kwibus niet is wie die zegt dat ie is (of was, hij is overleden.)

Gezien je reacties heb je er erg veel moeite mee.

Maar ik zet hier neer wat ik denk ( tot nu toe) en wat anderen met die info doen is aan hun.
Dat geldt dus ook voor jou. Wat jij hier ook neerzet.


Met vriendelijke groeten


Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 19:34

Begrijp me goed.
Discussiëren met jou gaat niet lukken. :grin:

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 19:58

Cees schreef:Begrijp me goed.
Discussiëren met jou gaat niet lukken. :grin:


dan doe je het toch niet
(btw ik neem aan dat je bedoelt dat ik je geen gelijk ga geven, wel, dat denk ik ook ;) )


Met vriendelijke groeten


Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 02 sep 2013, 11:44

Klopt, je neemt te veel aan. :wink:

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 02 sep 2013, 11:53

Cees schreef:Klopt, je neemt te veel aan. :wink:

zou kunnen maar gezien jouw uitspraak dien jij dat aan te tonen,.


Maar gezien je rare bericht ook bij de "Vedische wiskunde' wat erg jammer is, neem ik je niet al te serieus.


sorry.



Met vriendelijke groeten

Pindar

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 02 sep 2013, 12:18

Nou vooruit, excuses aanvaard. :grin:

Plaats reactie