CIA-klokkenluider?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
gusteman

CIA-klokkenluider?

Bericht door gusteman » 15 aug 2011, 15:00

Hierbij een video over een voordracht gegeven door een dame die, ten tijde van 9/11, een hoge functionaris was binnen de CIA.
De dame heeft ook een boek uitgebracht (Extreme Prejudice) waarin zij haarfijn uit de doeken doet dat het drama van 11 september 2011 voor een deel te maken had met islam-terrorisme, maar zo goed als volledig werd gefinancierd en logistiek ondersteund door interne Amerikaanse krachten.
Wat er van waar is heb ik nog niet kunnen achterhalen, misschien is iemand van jullie op de hoogte van één of meer van de door haar aangehaalde details?
Ga er maar eens lekker voor zitten, het duurt wel eventjes, en oh ja, de eerste zeven minuten vormen een inleiding, kan je dus gewoon doorspoelen.

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=G43zl4fz ... ed#at=4459[/youtube-2]

Gebruikersavatar
Seshat
Onderzoeker
Berichten: 304
Lid geworden op: 05 mei 2011, 16:52

Re: CIA-klokkenluider?

Bericht door Seshat » 16 aug 2011, 21:31

't Was inderdaad een hele zit en ik moet eerlijk zeggen dat mijn ogen af en toe dichtvielen. Ik weet niet wat ik van deze dame moet denken.

Maar goed, even een google research gedaan en kwam hier terecht. Interessant als je iets meer van Susan Lindauer wilt weten:

http://electionfraudnews.com/News/sl/links.htm

gusteman

Re: CIA-klokkenluider?

Bericht door gusteman » 16 aug 2011, 23:58

Bedankt, Seshat, was daar ook al gaan rondneuzen. Ik heb niet alle links kunnen afwerken, maar overal waar ik iets vind over Susan Lindauer krijg ik een heel vreemd gevoel.
Net alsof je geen vat krijgt op dat mens. Het lijkt wel een soort vervormd spiegelbeeld van iemand anders te zijn.
Ik bedoel, wat je leest over haar is meestal heel erg logisch, tot je plots bepaalde argumenten of feiten leest die ergens in tegenspraak lijken te zijn.
Neem nu gewoon de Wikipedia-pagina (hier te bekijken).
Die pagina werd het laatst bewerkt op 4 aug 2011.
Haar boek (Extreme Prejudice) dateert uit 2009.
Nergens op de Wikipedia-pagina wordt vermelding gemaakt van dat boek, of de lezingen die ze er over geeft.
Alles blijft behoorlijk vaag en oppervlakkig, wat eigenlijk ongewoon is voor Wikipedia.
Maar diezelfde oppervlakkigheid vind ik terug in zowat alle publicaties welke ik vind over haar.
En is het niet net dat oppervlakkige, onopvallende wat zo typisch is voor acties van geheime diensten. Zo weinig mogelijk details mee geven?
Het geeft mij alles bij elkaar een vreemd gevoel, net alsof iemand een mop vertelt, maar de pointe achterhoudt.

gusteman

Re: CIA-klokkenluider?

Bericht door gusteman » 17 aug 2011, 01:14

Seshat schreef:ik moet eerlijk zeggen dat mijn ogen af en toe dichtvielen
Ja, ik had het er soms ook moeilijk mee. Af en toe kon ik het niet meer zo goed volgen, net alsof ze het er zelf moeilijk mee had om een soort "rode draad" terug te vinden.
Nu ken ik dat fenomeen ook, ik heb dit zelf ook vaak wanneer ik een onderwerp als bijvoorbeeld 9/11 doorneem.
Er spelen zoveel factoren mee, je krijgt te maken met duizenden details, dat ik me soms laat verleiden en afdwaal van de kern. En voor ik het besef zit ik mijlenver van het onderwerp. Wat natuurlijk behoorlijk verwarrend kan zijn voor diegene die luistert of leest.
Zoiets heb ik bij Susan Lindauer regelmatig zien gebeuren.
Ze let wel scherp op dat ze geen foute uitspraken doet, en corrigeert zichzelf voortdurend.
Wat op zich niet slecht is, maar dan ook weer voor verwarring zorgt.
En misschien bij sommige mensen de indruk wekt dat ze zomaar wat staat te lu**en.

Plaats reactie