klimaatsverandering

Vragen, theorieën, ontdekkingen e,d, op het gebied van wiskunde, natuurkunde en chemie horen hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: klimaatsverandering

Bericht door Osiris » 11 nov 2013, 19:14

Zoë schreef:Hoe heet bedrijf/firma/fabriek nou die de cellen in de lucht/weer kunnen beinvloeden grrr probeer nu al 2 dagen boven water te halen in me hoofd maar grr.
het waren 4 letters met punten ertussen.

Ik heb een gedachte gang die ik wil plaatsen maar daar hoort dit bij en anders lukt het niet om mijn kronkelgedachte te plaatsen :evil:
Je bedoelt toch niet H.A.A.R.P. ?
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: klimaatsverandering

Bericht door Zoë » 11 nov 2013, 19:17

Osiris schreef:
Zoë schreef:Hoe heet bedrijf/firma/fabriek nou die de cellen in de lucht/weer kunnen beinvloeden grrr probeer nu al 2 dagen boven water te halen in me hoofd maar grr.
het waren 4 letters met punten ertussen.

Ik heb een gedachte gang die ik wil plaatsen maar daar hoort dit bij en anders lukt het niet om mijn kronkelgedachte te plaatsen :evil:
Je bedoelt toch niet H.A.A.R.P. ?
Yessss dat is het ik wist dat het een simpele naam was en jeetje lag het puntje van mijn tong maar kon er niet uitkomen en internet begreep mijn zoek woorden niet
TXS [tu] [tu]

oke maak ff een ander topic om mijn krokkel te delen.
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: klimaatsverandering

Bericht door Osiris » 16 nov 2013, 08:47

De berichtgevingen over ons klimaat en de invloed van de zon op ons hele zonnestelsel die niet ( doelbewust ) in de mainstreammedia genoemd worden.
Mooie opsomming van Suspicious Observers.

http://www.youtube.com/watch?v=2hOhq0vH ... 5nP2xzFTWQ
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie