België - Roken in auto met kinderen? Celstraf of boete van 100 tot 250.000 euro

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: België - Roken in auto met kinderen? Celstraf of boete van 100 tot 250.000 euro

Bericht door Osiris » 01 mei 2018, 21:39

Goh, wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb,kan ik naar hartelust een shaggie wegpaffen ( wat ik trouwens niet doe in de auto ).

Zonder dat op de achterbank de koters met hun WIFI smartphones mij kanker en andere ziektes bezorgen in zo'n kleine kooi van Farraday.
'Meestralen' zou dan ook bestraft moeten worden, maar ja, kids zulke boetes en straffen op gaan leggen gaat vast niet gebeuren.

Ach, het gepeupel word toch al als crimineel behandeld, een strafcultuur i.p.v. beloningscultuur ( wat veel beter zou werken om te motiveren ).
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: België - Roken in auto met kinderen? Celstraf of boete van 100 tot 250.000 euro

Bericht door Osiris » 01 mei 2018, 21:50

Rook btw organische shag, zonder de honderden toegevoegde chemische middelen, die in sigaretten ( filters) en andere tabak zitten.
En ik ben ervan overtuigd dat juist die chemicalieen voor de grootste ziekteproblemen zorgen.

Dus misschien een ander alternatief voor de fervente roker.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: België - Roken in auto met kinderen? Celstraf of boete van 100 tot 250.000 euro

Bericht door Gast1 » 02 mei 2018, 04:35

Susan schreef:
01 mei 2018, 17:35
Niet overal hoeven er dan van die betuttelende regels/wetten voor bedacht te worden.
Niet overal, maar hiervoor beslist wel Susan.
Over en sluiten in dezen. :wink:

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: België - Roken in auto met kinderen? Celstraf of boete van 100 tot 250.000 euro

Bericht door Osiris » 02 mei 2018, 05:45

De meesten zien toch niet dat die 'Brave New World ',beschreven door Huxley en George Orwell ( 1984 ) zijn intrede doet.
Met de sleepwet ( weggestemd door referendum ) die gewoon doorgaat, Europese wetgeving om nepnieuws ( datgene wat te dicht bij de waarheid komt ) aan te pakken,CO2 neutraal leven etc etc.
Zal niet lang duren voordat forums als deze op slot gegooid gaan worden.
En veel meer bestraft gaat worden en vrijheden inperkt, overheden en multinationals gaan bepalen wat 'goed voor ons' ( lees; voor hen ) is.... [doh]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie