'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80671
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Tammy » 10 jan 2024, 11:36

Afbeelding

'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

In de beginfase van de coronapandemie zijn ook in Nederland mogelijk mensen overleden door de bijwerkingen van het malariamiddel hydroxychloroquine. Arts-microbioloog Marc Bonten zegt in de Volkskrant, in reactie op een internationaal onderzoek naar het sterftecijfer als gevolg van het middel, dat het mogelijk om honderden gaat.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2504363-vermoede ... ariamiddel

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Witte wel » 10 jan 2024, 15:19

citaat uit artikel:

"Bijwerkingen van hydroxychloroquine zijn hartritmestoornissen en mogelijk hartstilstanden."
En dat staat nu in de bijsluiter van de Pfizer covid medicatie.

"Het had geen effect op het aantal ziekenhuisopnames, de overlijdenskans, de ernst van de ziekteverschijnselen of de snelheid van het herstel."
De toegepaste medicatie mbt de vaccinatiecampagne wél. Meer ziekenhuisopnames, meer overlijdens, ernstige ziekteverschijnselen en blijvende schade.

Begin 2020 heb ik zelf HCQ proberen te verkrijgen. Op geen enkele wijze was dit middel te verkrijgen, ook niet in het zwarte circuit. Ook niet over de grens naar België en Duitsland.
En datzelfde geldt voor Ivermectine. Er werd in het begin geen HCQ gebruikt in de ziekenhuizen, de mensen werden aan de beademing gelegd en een enkeling heeft dit overleefd.
Misleidende informatie in dit artikel.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Fenna » 10 jan 2024, 17:16

:post: Witte.
Ik sprak er net met mijn moeder over een ben tot dezelfde conclusie gekomen wat jij zegt ' misleidende informatie'.
-----------
Van de vaccins is bekend dat deze hartproblemen veroorzaken, dus is het niet gezegd dat de HCQ de oorzaak is en dan nog, er zijn tienduizenden zo niet honderdduizend mee behandeld en dan zijn enkele honderden doden, hoe cru het ook klinkt, in de medische wereld acceptabele aantallen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80671
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Tammy » 10 jan 2024, 17:47

Witte wel schreef :
Begin 2020 heb ik zelf HCQ proberen te verkrijgen. Op geen enkele wijze was dit middel te verkrijgen, ook niet in het zwarte circuit. Ook niet over de grens naar België en Duitsland.

Hydroxychloroquine is ook bekend onder de naam Plaquenil.
Mijn man slikt het al ruim 30 jaar voor zijn ziekte.
En mijn vriendin in het buitenland ook.
Is gewoon bij je huisarts te verkrijgen Witte wel, dus ik begrijp niet precies wat je bedoelt dat het middel niet te verkrijgen is.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4751
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Osiris » 10 jan 2024, 19:24

Fenna schreef:
10 jan 2024, 17:16
:post: Witte.
Ik sprak er net met mijn moeder over een ben tot dezelfde conclusie gekomen wat jij zegt ' misleidende informatie'.
-----------
Van de vaccins is bekend dat deze hartproblemen veroorzaken, dus is het niet gezegd dat de HCQ de oorzaak is en dan nog, er zijn tienduizenden zo niet honderdduizend mee behandeld en dan zijn enkele honderden doden, hoe cru het ook klinkt, in de medische wereld acceptabele aantallen.
Begreep destijds dat het valt of staat met de dosering.
In Afrika al meer dan 50 jaar een beproefd middel.
Volgens mij zelfs Nobel prijs.

Het demoniseren van HCQ begon met Fauci , die eveneens stelde dat er velen doden door vielen in de door hen uitgevoerde onderzoeken.
Er werd alleen niet bij verteld door hem dat de dosering vele malen hoger lag dan de gebruikelijke dosering in Afrika .
Oftewel overdosis .
En logisch want geldt voor vele medicatie dat je je wel aan de voorgeschreven dosis moet houden , anders ernstige gevolgen.
Zal hier ook wel weer aan de hand zijn , bekende leugen en bedrog verhaal .....

BTW combinatie van zink en quercitine komt qua werking in de buurt van die chemische variant ;-)
Daar zal overdosering minder snel aan de orde zijn ( natuurlijk )
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Fenna » 10 jan 2024, 19:32

;P! Osiris
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Witte wel » 10 jan 2024, 20:58

Tammy schreef:
10 jan 2024, 17:47
Mijn man slikt het al ruim 30 jaar voor zijn ziekte.
Klopt Tammy, ik ken ook iemand met reuma die het van de dokter krijgt. Alleen dan kan je het krijgen, voor bepaalde aandoeningen, maar niet voor covid bestrijding. Of als je naar malaria gebieden reist, dan moet je wel je reisdocumenten laten zien.
Je kan het dan beter ter plaatse kopen, het kost daar enkele euro's.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4751
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Osiris » 10 jan 2024, 21:39

Beter dan de moordende Remdesevir, het meerdere keren afgewezen gifmiddel van Fauci ( VS ) ,verplicht voorgeschreven 'in noodtoestand ' door hem en tevens de zuurstofventilatoren , die nooit hadden voorgeschreven mogen worden bij longproblemen ( kapotte longblaasjes ).
Of de door Hancock ( GB )voorgeschreven overdosis Midazolam in de verzorgingshuizen .

Hebben talloze meer doden opgeleverd dan vermeende doden HCQ , maar ja ze moesten aan Covid cijfers komen, dus moesten HCQ en Ivermectine verketterd worden , zo de weg vrijmakend naar de fuckin 'vaccins ', die ongoing ziektes,dood en verderf zaaien ( zo'n 17 miljoen inmiddels wereldwijd niet meer onder de levenden )....

Net als de aanhoudende oversterfte tot in den treure ontkent, bedroevend als je mensen om je heen verliest.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80671
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Vermoedelijk ook coronapatiënten in Nederland overleden door bijwerkingen malariamiddel'

Bericht door Tammy » 11 jan 2024, 05:05

Witte wel schreef :
Klopt Tammy, ik ken ook iemand met reuma die het van de dokter krijgt. Alleen dan kan je het krijgen, voor bepaalde aandoeningen, maar niet voor covid bestrijding. Of als je naar malaria gebieden reist, dan moet je wel je reisdocumenten laten zien.
Je kan het dan beter ter plaatse kopen, het kost daar enkele euro's.
Aha nu snap ik het beter wat je bedoelt.
Veel medicijnen zijn alleen op doktersadvies te krijgen, de rest bij de apotheek/drogisterijen.
Zelfde met bijvoorbeeld antibiotica.
Sommige landen kan je die vrij kopen maar hier moet dat altijd op doktersrecept.
Zelfde dus wat jij beschrijft over die reisdocumenten.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie