Was Jesus een alien?

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Plaats reactie
Baskabouter

Bericht door Baskabouter » 24 nov 2005, 03:09

Deze discussie kan eindeloos doorgaan totdat er bewijs is geleverd dat er daadwerkelijk buitenaards leven bestaat.
Misschien kunnen deze wezens ons uitleggen hoe e.e.a. in zijn werk is gegaan destijds.
Daarbij ga ik een aantal topics terug waar iemand zegt: Oke, er bestaat buitenaards intelligent leven dat waarschijnlijk veel langer bestaat dan het onze....
Maar, hoe is dat leven dan ontstaan? Vereren deze wezens op hun beurt ook weer een God?
Kortom: een paradoxale discussie waarin iedereen gelijk heeft totdat het tegendeel ooit door wie dan ook wordt bewezen.

Romaine

Bericht door Romaine » 24 nov 2005, 12:54

Inderdaad kan men dan aangeven hoe de mens op aarde werkelijk is gekomen. Hoe dat buitenaards leven is ontstaan is een hele kleine vraag over een gigantisch groot universum. De wezens van andere planeten weten grotendeels dat God bestaat. Als buitenaardsen grootschalig bekend worden zal de mensheid weten dat er maar één werkelijkheid bestaat, die veel groter is dan onze huidige schijnwerkelijkheid.

Anet

Bericht door Anet » 24 nov 2005, 13:14

Dat zou wel eens heel goed zo kunnen zijn ...

Romaine

Bericht door Romaine » 24 nov 2005, 15:53

Wat ik eigenlijk nog erbij wilde zeggen is dat een grote groep buitenaardsen een hoger/verder ontwikkeld bewustzijn hebben dan de meeste mensen.

Bladerkronkeltroll

Bericht door Bladerkronkeltroll » 20 dec 2005, 15:36

Romaine schreef:Wat ik eigenlijk nog erbij wilde zeggen is dat een grote groep buitenaardsen een hoger/verder ontwikkeld bewustzijn hebben dan de meeste mensen.
en hoe weet jij dat ?

Romaine

Bericht door Romaine » 20 dec 2005, 18:13

Ik heb ze ontmoet, in allerlei soorten.

Bladerkronkeltroll

Bericht door Bladerkronkeltroll » 20 dec 2005, 19:46

Romaine schreef:Ik heb ze ontmoet, in allerlei soorten.
Hah, hoezo?

Romaine

Bericht door Romaine » 21 dec 2005, 00:34

Nooit van abductees en contactees gehoord zoals dat heet? Dat zijn mensen die of ontvoerd zijn door of ze ontmoet hebben. Er zijn redelijk wat mensen die dergelijke ervaringen hebben.

Bladerkronkeltroll

Bericht door Bladerkronkeltroll » 21 dec 2005, 15:08

Romaine schreef:Nooit van abductees en contactees gehoord zoals dat heet? Dat zijn mensen die of ontvoerd zijn door of ze ontmoet hebben. Er zijn redelijk wat mensen die dergelijke ervaringen hebben.
Abductees..nog nooit van gehoord, maar van de ervaring wel en ik geloof daar geen snars van, hoe graag ik het ook zou willen. Ik sluit natuurlijk niet uit dat er intelligentere wezens zouden kunnen bestaan, maar dat ze daarvoor u of elke andere persoon moeten meenemen...vreemd.

Romaine

Bericht door Romaine » 21 dec 2005, 16:24

De hoogontwikkelde/intelligente nemen geen mensen mee, dat doen de lager ontwikkelden. Net als mensen, sommige mensen zijn verder ontwikkeld, en een ander (groot) deel is nog bezig met z'n oerinstincten...
Ik heb ze zelf mogen ontmoeten allerlei keren, ze hebben ook enkele graancirkels voor mijn neus gemaakt (met ook andere getuigen erbij).

Bladerkronkeltroll

Bericht door Bladerkronkeltroll » 21 dec 2005, 16:45

Romaine schreef:De hoogontwikkelde/intelligente nemen geen mensen mee, dat doen de lager ontwikkelden. Net als mensen, sommige mensen zijn verder ontwikkeld, en een ander (groot) deel is nog bezig met z'n oerinstincten...
Ik heb ze zelf mogen ontmoeten allerlei keren, ze hebben ook enkele graancirkels voor mijn neus gemaakt (met ook andere getuigen erbij).
Zeker dat het geen droom of verbeelding is?
Aangezien u toch zo geïnteresseerd bent in het buitenaardse...
en ik vraag me weer af...Waarom mocht jij ze enkele keren in tegenstelling tot zovele andere mensen?

Romaine

Bericht door Romaine » 22 dec 2005, 15:05

100% zeker dat het geen droom of verbeelding is!
Het is net zo zeker als dat er buiten een boom staat en er auto's door de straat rijden.

Er zijn duizenden mensen die ze ontmoet hebben. Ik heb wel een vermoeden waarom zij naar bepaalde mensen toe gaan, omdat ze er open voor staan. En niet met starre gedachtes rondlopen dat buitenaardsen niet naar de aarde komen.

Anet

Bericht door Anet » 22 dec 2005, 15:20

Ja maar Romaine, ik sta er ook hartstikke open voor, maar ik zie ze nooit!
Hoe zou dat dan komen?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 22 dec 2005, 15:22

Ja, ik sta er ook open voor maar zie ze ook niet :|

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Romaine

Bericht door Romaine » 22 dec 2005, 15:35

Anet schreef:Ja maar Romaine, ik sta er ook hartstikke open voor, maar ik zie ze nooit!
Hoe zou dat dan komen?
Misschien moet je er ook aan toe zijn om ze te ontmoeten.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 22 dec 2005, 15:36

Ik ben er aan toe, al heel mijn leven. :?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Romaine

Bericht door Romaine » 22 dec 2005, 15:37

Tammy schreef:Ik ben er aan toe, al heel mijn leven. :?
Waar baseer je dat op?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 22 dec 2005, 15:41

Omdat ik een open mind heb romaine.
Geloof al in aliens toen ik een klein meisje was, dat moet toch genoeg zijn niet?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Romaine

Bericht door Romaine » 22 dec 2005, 15:44

Tammy schreef:Omdat ik een open mind heb romaine.
Geloof al in aliens toen ik een klein meisje was, dat moet toch genoeg zijn niet?
Ik doelde dus eerder op bewustzijnstoestand en ervaringen in vorige levens.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 22 dec 2005, 15:48

Daar ben ik me niet van bewust.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie