Het beest

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3450
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 04 jan 2006, 04:48

Romaine schreef:
lowlandsrouter schreef:
Romaine schreef:Ik ben benieuwd wanneer er een onderzoeksteam komt die op zoek gaat naar aardse menselijkheid, ik zie die namelijk hier niet...
Denk je ouderwets? Nee, je hebt een ander standpunt... (en met jouw waarschijnlijk velen, inclusief de hele criminele wereld.)
Je kunt je afvragen wat menselijke waardigheid is, want dat zal er gevraagd worden als er nu nog geen sprake van is.
Ik zou menselijke waardigheid beschrijven als dat iedereen kan zijn wie die is, zonder angst te hoeven hebben, zonder merktekens te hoeven dragen (in of op jezelf), zonder beperkingen te hoeven zijn van anderen, enzovoorts...

Het opgeven van de vrijheid is overigens tegen-grondwettelijk. In het artikel van vrije menings-uiting staat dat er niet vooraf overlegd of controle op uitgeoefend mag worden...

Romaine
Als je die criterea toepast op de wereld, dan besef je pas hoeveel mensen een verschrikkelijk leven lijden...
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

billy bonny

Bericht door billy bonny » 09 jan 2006, 17:34

een kudde worden we dan om mee te doen zoals ZIJ zullen dirigeren en dat zijn degenen zonder chip want je denkt toch niet dat iemand zoals bv. de president van de VS met een chip in z"n lijf gaat rond lopen en die europese grondwet dat is natuurlijk een lachertje die kunnen ze zo veranderen maar het is wel raadzaam om nu al te denken aan VERZET tegen dit soort dingen wij zijn mensen niet een kudde stieren of varkens die je zo naar het slachthuis kan voeren dat heeft iets weg van de nazies zoals ik al zie wij zijn mensen en we moeten nu eindelijk eens laten zien dat we ook als mensen kunnen terug vechten tegen z"n indoctrinatie het moet eens ophouden want anders is er geen eind meer aan :twisted: :twisted:

moonwalker

Bericht door moonwalker » 10 jan 2006, 22:27

Juist Billy Bonny!

The Return

Bericht door The Return » 17 jan 2006, 14:52

Dat 666 staat voor het beest is ten eerste onzin. Men heeft het helemaal verdraait uit het herbreeuws. Daar staat WWW, nu zijn de Hebreeuwse letters die gelijk staan aan getallen (net wat betreft de Romeinse cijfers) niet afhankelijk van positie zoals in onze telling je 142 uit spreekt als honderdtweeenveertig. Op de Hebreeuwse manier zou je dit uitspreken als zeven omdat de positionering niets uitmaakt.
Een W mag dan wel zes betekenen het is niet afhankelijk van de positie. In feite is het duivelse getal 18. Maar door de eeuwen is zoveel aan verdraait. En het is natuurlijk veel makkelijk om met het getal zes te werken omdat die nu eenmaal vaker voorkomt in onze gemeenschap. Je het tenslotte tien procent kans hierbij (bij een schaal van 0 tot 9) dan het getal 18 (bij een schaal van 0 tot 99)

Het is natuurlijk van de zotte, want het getal vier of het getal acht vallen ook aardige combinaties mee te maken met duivelse dingen in sommige ogen van anderen.

Spelen met getallen kan namelijk iedereen, er spelen namelijk zoveel dingen in je leven dat ieder getal wel iets te maken heeft met je levenssituatie. En ieder jaar is het weer het einde van de wereld want iemand heeft dan weer eens een getal doorgekregen... Wat een onzin :D

moonwalker

Bericht door moonwalker » 17 jan 2006, 15:15

dus de "www" is het kenmerk van de duivel...

Bill Gate! :mrgreen:

mw

The Return

Bericht door The Return » 17 jan 2006, 15:24

moonwalker schreef:dus de "www" is het kenmerk van de duivel...

Bill Gate! :mrgreen:

mw
Wat heeft Bill Gates met het World Wide Web te maken? Die link leg ik niet zo gauw.

moonwalker

Bericht door moonwalker » 17 jan 2006, 16:42

Hij was degene die in de jaren 80 zei dat op een dag iedereen met iedereen zou kunnen communiceren. En als je kijkt op de wereldmarkt dan heeft hij de grootste rechten in de computer wereld. Geen wonder dat ik meteen aan hem dacht toen ik je artikel las.

Maar het was meer als grap bedoelt.

Zoals je zelf zei, hoe meer we gaan kijken naar bepaalde dingen hoe meer dingen we daaruit gaan opmaken.

mw

The Return

Bericht door The Return » 17 jan 2006, 16:53

Internet bestaat al sinds de jaren '70, dus het is ook niet zo verwonderlijk dat hij dat gezegd heeft :). Maar ik snap ook wel dat je het bedoelde als grap :)

moonwalker

Bericht door moonwalker » 17 jan 2006, 16:59

lol...gelukkig maar. Maar je hebt wel gelijk in wat je zegt. Alleen had ik nooit gehoord van dat "www"

Deed me meteen denken aan internet.

Daar gaan we weer...:mrgreen:

mw

billy bonny

Bericht door billy bonny » 22 feb 2006, 19:00

ik weet niet meer waar maar ik ergens gelezen dat 666 zou betekenen zeshonderdzesenzestig generaties en dan zou de 10e planeet weer terug komen

moonwalker

Bericht door moonwalker » 22 feb 2006, 21:45

Welke generatie zitten we nu? :?

Ravertje

Bericht door Ravertje » 23 feb 2006, 14:15

billy bonny schreef:ik weet niet meer waar maar ik ergens gelezen dat 666 zou betekenen zeshonderdzesenzestig generaties en dan zou de 10e planeet weer terug komen
Huh wat is de 10 planeet dan weer ?

moonwalker

Bericht door moonwalker » 23 feb 2006, 17:32

Volgens mij was dat die planeet waar een paar gestoorde gasten wonen die ons schenen te hebben geschapen...Ik ben de naam ervan vergeten...

billy bonny

Bericht door billy bonny » 24 feb 2006, 23:27

ja moonwalker de elohim en de nefelhim en zelf denk ik dat we het nu hebben over the blues and the greys

moonwalker

Bericht door moonwalker » 24 feb 2006, 23:34

Juistem! Wie kan vertellen welke generatie we nu eigenlijk zijn?

Misschien valt het samen met 2012 :mrgreen:

mw

billy bonny

Bericht door billy bonny » 24 feb 2006, 23:41

best mogelijk moonwalker best mogelijk

jopiter

Bericht door jopiter » 25 feb 2006, 15:21

De nieuwste manier om een GSM tracking chip in een mens te implanteren :

Afbeelding
http://www.backfire.dk/EMPIRENORTH/news ... _en001.htm

moonwalker

Bericht door moonwalker » 25 feb 2006, 16:46

:shock:

Als dat werkelijkheid wordt hebben we een zware probleem. Want dan zijn we echt een kudde...

mw

billy bonny

Bericht door billy bonny » 25 feb 2006, 16:58

het word dan echt tijd dat alle volkeren gaan samenwerken tegen deze vorm van overheids terreur anders gaan we met z'n allen de zelfde kant op als de noord amerikaanse indianen worden we als vee gedreven dit is mogelijk ook de reden dat er tweestrijd word gecreeerd tussen moslim en christen wereld, kleine groepen zijn makkelijker te drijven en te sturen als grote groepen.verdeel en heers alleen

moonwalker

Bericht door moonwalker » 25 feb 2006, 18:28

Helemaal met je eens Billy Bonny.

Maar dat is juist wat de presidenten aan het doen zijn. Beramen van aanslagen op eigen terrein en de schuld geven aan de andere gemeenschap. Waarom? Zodat de mensen sneller geneigd zijn om de andere gemeenschappen te wantrouwen en ook meteen in te stemmen met wetten die de presidenten door willen drukken.

In Amerika als het zo blijft doorgaan zal dat heel snel gebeuren. Want die gasten zijn zo bang geworden door hen eigen regering en president dat ze alles zullen accepteren als ze maar van die terroristen afgelost worden. Niet wetend dat hen eigen regering de grootste terrorist is.

mw

Plaats reactie