Jehova's mijden voortaan de deur

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door taigitu » 13 jul 2014, 22:12

krankzinnig001 schreef: Is er iets belangrijker in dit kortstondige leven dan religie? Men hoort over religie te praten, publiekelijk.
Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

aquarius

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door aquarius » 13 jul 2014, 22:42

Zoeker schreef:Het enige wat echt belangrijk is, is liefde….

De rest is bijzaak.
Mooier had je het niet kunnen verwoorden Zoeker
Misschien is liefde wel het enige wat het dualisme kan opheffen .......
Laatst gewijzigd door aquarius op 13 jul 2014, 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door taigitu » 13 jul 2014, 22:53

aquarius schreef:
taigitu schreef:Het enige wat echt belangrijk is, is liefde….

De rest is bijzaak.
Mooier had je het niet kunnen verwoorden taigitu
Heel lief van je Aquarius.
Maar het zijn de woorden van Zoeker....., zie het vorige blad, laatste reactie.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

aquarius

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door aquarius » 13 jul 2014, 22:57

:oops:

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door Zoeker » 13 jul 2014, 23:45

aquarius schreef:
Zoeker schreef:Het enige wat echt belangrijk is, is liefde….

De rest is bijzaak.
Mooier had je het niet kunnen verwoorden Zoeker
Misschien is liefde wel het enige wat het dualisme kan opheffen .......

Ik zou het anders willen zeggen. Dualisme is hetgene wat in de weg staat om liefde te ervaren/zijn.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

krankzinnig001
Onderzoeker
Berichten: 326
Lid geworden op: 10 okt 2013, 17:13

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door krankzinnig001 » 13 jul 2014, 23:52

aquarius schreef:
Zoeker schreef:Het enige wat echt belangrijk is, is liefde….

De rest is bijzaak.
Mooier had je het niet kunnen verwoorden Zoeker
Misschien is liefde wel het enige wat het dualisme kan opheffen .......
Wie wil mij vertellen over liefde? Is liefde iets universeels? Kunnen voorwerpen liefde hebben voor andere voorwerpen? Of is er een bewustzijn nodig voor het bestaan van liefde? Wie heeft liefde geschapen? Wie heeft liefde uit nonexistance gered?

Liefde is ongetwijfeld belangrijk. Ik zou liefde voor alles willen hebben. Bestaat er zoiets als liefde voor alles hebben? Wanneer ik de Barmhartigheid en Wijsheid van iets begrijp, dan kan ik voor het bestaan van dat iets liefde hebben. Op deze manier kan ik uiteindelijk voor alles liefde hebben/vinden.

Als er alleen liefde was, dan zouden wij liefde niet van liefde kunnen onderscheiden...
Zouden wij de waarde van 'liefde' beter begrijpen zonder zijn antoniem 'haat'? Zouden wij überhaupt(de waarde van) liefde begrijpen?
As-salamu alaykum (vrede zij met jou)
(:
Koran 60:8
"Treat non-muslims in a kind and fair manner"

"Behandel niet moslims op een eerlijke en vriendelijke manier"

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door Susan » 14 jul 2014, 06:55

aquarius schreef:
Zoeker schreef:Het enige wat echt belangrijk is, is liefde….

De rest is bijzaak.
Mooier had je het niet kunnen verwoorden Zoeker
Misschien is liefde wel het enige wat het dualisme kan opheffen .......
Ja zo zie ik het ook Zoeker.

En Aquarius, dat Liefde het enige is wat dualisme kan opheffen, dat denk ik ook,
want uitgaande van de onvoorwaardelijke Liefde, raakt het steeds verder op de achtergrond.
Mits iedereen zo handeld...zou het op den duur misschien zelfs ooit...kunnen verdwijnen.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

aquarius

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door aquarius » 14 jul 2014, 10:13

Wat is liefde [think]
Ik moest er even over nadenken hoe ik liefde moest omschrijven ,en mijn uitleg over wat nu eigenlijks liefde is,zonder de uitwerking er van te benoemen,kwam ik tot de volgende uitleg.....

Liefde is een harmonische gevoelstoestand waar het dualisme in evenwicht is ,dus in harmonie .
Mooier kan ik het niet verwoorden :grin:

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door Zoeker » 14 jul 2014, 10:27

krankzinnig001 schreef: Wie wil mij vertellen over liefde? Is liefde iets universeels?
Ja.
Kunnen voorwerpen liefde hebben voor andere voorwerpen?
Voorwerpen zijn.
Of is er een bewustzijn nodig voor het bestaan van liefde?
Liefde = bewust'zijn'.
Wie heeft liefde geschapen?
Niemand.
Wie heeft liefde uit nonexistance gered?
Wat is nonexistance?
Liefde is ongetwijfeld belangrijk.
Nee hoor. Liefde is in feite Al(lah) wat er is…
Ik zou liefde voor alles willen hebben. Bestaat er zoiets als liefde voor alles hebben?
Je hebt de liefde al, net zoals iedereen. Inclusief Dutroux.
Wanneer ik de Barmhartigheid en Wijsheid van iets begrijp, dan kan ik voor het bestaan van dat iets liefde hebben. Op deze manier kan ik uiteindelijk voor alles liefde hebben/vinden.

Als er alleen liefde was, dan zouden wij liefde niet van liefde kunnen onderscheiden...
Zouden wij de waarde van 'liefde' beter begrijpen zonder zijn antoniem 'haat'? Zouden wij überhaupt(de waarde van) liefde begrijpen?
Complete onzin. Liefde hoeft niet begrepen te worden. Liefde heeft geen haat nodig Liefde hoeft alleen maar te 'zijn'. En om dat 'zijn' te bereiken hoef je slechts de belemmeringen in je zelf weg te halen.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door univers » 14 jul 2014, 10:53

Er is door Abu Kabshah overlevert dat de Profeet [salla Allaahu 'alayhi wa sallam] zei: “De mensen van het wereldse leven zijn van vier soorten mensen:
1. Een persoon aan wie Allaah geld en kennis heeft gegeven en die Allaah gehoorzaamt, zijn familieleden bezoekt en Allaah's recht daarin kent en dit is de beste positie.
2. Een persoon aan wie Allaah kennis heeft gegeven, maar geen geld en die met een oprechte intentie zegt: 'Als ik het geld van die persoon [de eerste] had, zou ik handelen zoals hij handelt.' Zijn beloning zal gelijk aan de eerste persoon zijn door zijn goede intentie.
3. De derde persoon is een persoon aan wie Allaah geld, maar geen kennis heeft gegeven en die in het wilde zonder plan geld uitgeeft, terwijl hij zijn Rabb niet vreest, geen familieleden bezoekt en onwetend is over Allaah's recht daarin en dit is de slechtste positie.
4. De vierde persoon is degene aan wie Allaah geen geld en geen kennis heeft gegeven en die zegt: 'Als ik het geld zou hebben, zou ik handelen zoals [de derde persoon] handelt, dus met slechts deze intentie zal hij evenveel zonden als de derde persoon hebben.”
Hier begin je al te discrimineren, om mensen in hokjes te stoppen.
 In welke mate ben ik het eens met hen en in welke mate ben ik het oneens? Indien ik niet dezelfde mening deel met hen dan laat ik hun dat weten. Ik zeg niet dat hun mening onjuist is, ik zeg dat ik het er niet mee eens ben. Dan indien zij het wensen kom ik met mijn argumenten naar buiten


Jij mag je eigen mening hebben, net zo goed als ieder ander zijn eigen mening heeft.
Voor mij hoef jij je argumenten niet naar buiten te brengen, dat lees ik al tussen de regels door.
Maar misschien heeft iemand anders er baat bij.
Het is inderdaad een gevoel van grote blijheid dat ik, digitaal, religieuze kennis met u kan delen.
Daar zit ik nou net op te wachten.
< univers schreef:
Ik hoop enkel dat hij die 4 punten naast zich neerlegt, want met zulk soort citaten is de ellende begonnen.

Dit is belachelijk @univers, wat u hier schrijft. Om welke reden vind u dat "met zulk soort citaten de ellende begonnen is"? U geeft een mening, kunt u daar op z'n minst argumenten bij geven?
Dan moet je eerst zijn berichten goed lezen, dan heb je het antwoord.
Net zo als alle ellende wat er op deze wereld heerst.
Dat is uw mening! (er was geen twijfel dat sommige goddelozen zoiets over mij zouden schrijven, vandaar de naam. U bevestigd wat de Islam reeds over u gezegd heeft. )
Ik zit er niet mee, maar even voor de duidelijkheid, wat u heeft geschreven zegt meer iets over u dan over mij
Ik heb een eigen mening , altijd al gehad.
Dat heb jij duidelijk niet, je aapt alles na wat een ander jou voorkauwt

By the way, ik zou graag voor uw deur staan. Met alles wat binnen de Nederlandse wet is, alles wat redelijk te noemen is, met elk recht dat ik heb, alsdan zou ik u vertellen over godsdienst. Eens zien wat u met die bijl kunt doen
Dat lijkt mij niet verstandig, Je kon wel eens met hangende pootjes afdruipen, niet met de bijl maar met woorden.
Dit is mijn mening:
In Nederland is er geen godsdienstvrijheid, er is een niet-religieuze druk. De druk is ook te merken op dit forum. Heeft u de verbaal agressieve reacties opgemerkt die ik krijg? Heeft u de sfeer opgemerkt? Als u dit niet opmerkt dan zal ik er een andere keer uitgebreid op in gaan.
Lezen Dat is een hersenspinsel van jou, ik kan nergens agressieve reacties ontdekken.
Ik merk alles op, is een kwestie van goed lezen

Elke dag wordt mij persoonlijk een hoop niet-religieuze onzin door de strot geduwd
Dat is precies waar jij ook mee bezig bent op deze forum, je religie door iemand zijn strot te douwen.
 Er is geen twijfel aan dat sommigen hun oren zullen bedekken als er bijvoorbeeld over de Islam gesproken wordt
Ik heb nog nooit mijn oren gesloten, voor geen ene relegie.
Ik heb wel duidelijk mijn mening er over..
Maar doet hier niet ter zake

Er is geen stoppen aan, geen stoppen aan wat hier geschreven zal worden. Het is nodig dat dit geschreven wordt, ik heb recht hier mijn mening te geven
Dat recht heb je, zo als iedereen.
Wie wil mij vertellen over liefde? Is liefde iets universeels? Kunnen voorwerpen liefde hebben voor andere voorwerpen? Of is er een bewustzijn nodig voor het bestaan van liefde? Wie heeft liefde geschapen? Wie heeft liefde uit nonexistance gered?
Liefde is ongetwijfeld belangrijk. Ik zou liefde voor alles willen hebben. Bestaat er zoiets als liefde voor alles hebben? Wanneer ik de Barmhartigheid en Wijsheid van iets begrijp, dan kan ik voor het bestaan van dat iets liefde hebben. Op deze manier kan ik uiteindelijk voor alles liefde hebben/vinden.
Als er alleen liefde was, dan zouden wij liefde niet van liefde kunnen onderscheiden...
Zouden wij de waarde van 'liefde' beter begrijpen zonder zijn antoniem 'haat'? Zouden wij überhaupt(de waarde van) liefde begrijpen
Begin eerst bij je zelf.

Het enigste wat religie in de loop dar eeuwen heeft voortgebracht is haat, ik kan er weinig liefde in zien.
Dit is een van mijn doelen, meer praten over religie, publiekelijk. Dat zal ik hier ook bereiken, een betere sfeer. Dat hebben wij nodig, we hebben vrijheid van godsdienst nodig! In elke vorm hoort deze vrijheid er te zijn.
Dan zou ik eerst in het midden oosten beginnen.
Daar roeien ze elkaar onder de zelfde religie uit.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door Gast1 » 14 jul 2014, 11:35

krankzinnig001 schreef:
aquarius schreef:
Zoeker schreef:Het enige wat echt belangrijk is, is liefde….

De rest is bijzaak.
Mooier had je het niet kunnen verwoorden Zoeker
Misschien is liefde wel het enige wat het dualisme kan opheffen .......
Wie wil mij vertellen over liefde? Is liefde iets universeels? Kunnen voorwerpen liefde hebben voor andere voorwerpen? Of is er een bewustzijn nodig voor het bestaan van liefde? Wie heeft liefde geschapen? Wie heeft liefde uit nonexistance gered?

Liefde is ongetwijfeld belangrijk. Ik zou liefde voor alles willen hebben. Bestaat er zoiets als liefde voor alles hebben? Wanneer ik de Barmhartigheid en Wijsheid van iets begrijp, dan kan ik voor het bestaan van dat iets liefde hebben. Op deze manier kan ik uiteindelijk voor alles liefde hebben/vinden.

Als er alleen liefde was, dan zouden wij liefde niet van liefde kunnen onderscheiden...
Zouden wij de waarde van 'liefde' beter begrijpen zonder zijn antoniem 'haat'? Zouden wij überhaupt(de waarde van) liefde begrijpen?
Liefde is ‘verbondenheid’. Binding met alles wat er is, onvoorwaardelijk.
Liefde is er altijd al geweest en is een onbegrepen fenomeen.
Houden van is ook een soort liefde, maar dan anders. Als je van iets houdt, is er ook zoiets als ‘niet houden van’.

Bij liefde bestaat dat niet. Liefde is onvoorwaardelijke affiniteit en binding, acceptatie, tolerantie en respect.
Hier is geen tegenstelling mogelijk.
Liefde IS! … en zit in de kleinste vena en poriën, in de kleinste bestanddelen die er zijn en is onzichtbaar, verscholen in de onzichtbare kracht.

Liefde …

1 Korintiërs 13:4-13

De liefde is geduldig en vriendelijk; de liefde is niet afgunstig, zij praalt niet, zij verbeeldt zich niets.
Zij gedraagt zich niet onfatsoenlijk, zij zoekt zichzelf niet, zij laat zich niet kwaad maken en rekent het kwade niet aan.
Zij verheugt zich niet over onrecht, maar vindt vreugde in de waarheid.
Alles verdraagt zij, alles gelooft zij, alles hoopt zij, alles verduurt zij.
De liefde vergaat nooit. De gave van de profetie, ze zal verdwijnen; het spreken in talen, het zal verstommen; de kennis, ze zal ooit hebben afgedaan.
Want ons kennen is stukwerk, en stukwerk ons profeteren.
Maar wanneer het volmaakte komt, heeft het stukwerk afgedaan.
Nu kijken wij nog in een spiegel, we zien raadselachtige dingen, maar straks zien we van aangezicht tot aangezicht.
Nu ken ik nog slechts ten dele, maar dan zal ik ten volle kennen zoals ik zelf gekend ben.
Deze drie dingen blijven altijd bestaan: geloof, hoop en liefde; maar de liefde is het voornaamste.


Deze zin heb ik weggehaald van de tekst, omdat ik het er niet mee eens ben:

“Toen ik een kind was, sprak ik als een kind, voelde ik als een kind, dacht ik als een kind; nu ik volwassen ben, heb ik het kinderlijke achter mij gelaten”.

krankzinnig001
Onderzoeker
Berichten: 326
Lid geworden op: 10 okt 2013, 17:13

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door krankzinnig001 » 14 jul 2014, 11:46

univers schreef:Lezen Dat is een hersenspinsel van jou
@univers,
Omdat u over mij schreef zal ik over u schrijven.
Op het gebied van religie weet ik heel veel, ook heel veel over u. Ik weet zaken die u zelf niet weet... er valt niet veel te verbergen over uw religieuze situatie.
Ik weet niet hoeveel baat het vanuit islamitische oogpunt voor sommigen nog heeft. Wanneer iemand een bepaalde leeftijd bereikt, dan is het te laat. Veel nietgelovigen geloven in God op het moment van hun overlijden, dan denken zij dat ze nog vergeven worden. Dit is belachelijk. Bij het bereiken van een bepaalde leeftijd is hun situatie vergelijkbaar met diegenen die aan het overlijden zijn. Wanneer mensen een bepaalde leeftijd bereiken zijn ze voor de islam dood(, indien ze nog niet geloven in God).
univers schreef:Dat is precies waar jij ook mee bezig bent op deze forum, je religie door iemand zijn strot te douwen.
Als dat uw mening is, dan wens ik niet meer met u te praten over religie. Het is omdat het voor u geen baat meer heeft. Ik gun u de rust en tevredenheid, dat is voor u, totdat u terugkeert.

Ik zal ook reageren op andere kritiek die u heeft, de vermoedens en twijfels van een nietgelovige. Alles op zijn tijd.
As-salamu alaykum (vrede zij met jou)
(:
Koran 60:8
"Treat non-muslims in a kind and fair manner"

"Behandel niet moslims op een eerlijke en vriendelijke manier"

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door univers » 14 jul 2014, 12:05

Wanneer iemand een bepaalde leeftijd bereikt, dan is het te laat.
Dat was het al toen ik nog een kind was.
Veel nietgelovigen geloven in God op het moment van hun overlijden,
Ik weet dat het niet zo is.
dan denken zij dat ze nog vergeven worden.
Daar zit ik niet op te wachten.
Bij het bereiken van een bepaalde leeftijd is hun situatie vergelijkbaar met diegenen die aan het overlijden zijn. Wanneer mensen een bepaalde leeftijd bereiken zijn ze voor religie dood.
Hier wordt weer gediscrimineerd, onderscheid tussen jong en oud.
Is wel te verklaren, jonge mensen kan men nog makkelijk kneden.
De ouderen hebben gezien wat voor ellende de religie in der loop der eeuwen voortgebracht heeft.
univers schreef:
Dat is precies waar jij ook mee bezig bent op deze forum, je religie door iemand zijn strot te douwen.

Als dat uw mening is, dan wens ik niet meer met u te praten over religie. Het is omdat het voor u geen baat meer heeft.

Ik zal ook reageren op het andere kritiek dat u heeft, de vermoedens en twijfels van een nietgelovige. Alles op zijn tijd.
Dat is energie verspeling, zonde van je tijd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door taigitu » 14 jul 2014, 12:10

krankzinnig001 schreef: Ik weet niet hoeveel baat het vanuit islamitische oogpunt voor sommigen nog heeft. Wanneer iemand een bepaalde leeftijd bereikt, dan is het te laat. Veel nietgelovigen geloven in God op het moment van hun overlijden, dan denken zij dat ze nog vergeven worden. Dit is belachelijk. Bij het bereiken van een bepaalde leeftijd is hun situatie vergelijkbaar met diegenen die aan het overlijden zijn. Wanneer mensen een bepaalde leeftijd bereiken zijn ze voor de islam dood(, indien ze nog niet geloven in God).
.
Ik wist niet dat Allah aan leeftijdsdiscriminatie deed.
Vanaf welke leeftijd zou een mens dan waardeloos worden voor Allah?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

aquarius

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door aquarius » 14 jul 2014, 12:20

Als geloofszaken tot een discussie leid ,dan heeft het zijn kracht en glans reeds verloren .
@Aquarius

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door univers » 14 jul 2014, 12:25

Daarom zie je mij ook weinig discuteren over religie.
Maar wie de bal kaatst, kan het terug verwachten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door Zoeker » 14 jul 2014, 12:34

aquarius schreef:Als geloofszaken tot een discussie leid ,dan heeft het zijn kracht en glans reeds verloren .
@Aquarius

Dat lijkt mij de enige conclusie uit deze discussie. Je kan geloof niet opdringen aan anderen. Ik zou niet eens moslim kunnen worden, zelfs niet als ik dat wil. Ik kan mijzelf namelijk niet dwingen zaken te geloven die ongelooofwaardig zijn.

Gelukkig ben ik toch al te oud voor de islam, dat scheelt dan weer;-)
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

krankzinnig001
Onderzoeker
Berichten: 326
Lid geworden op: 10 okt 2013, 17:13

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door krankzinnig001 » 14 jul 2014, 12:40

taigitu schreef:
krankzinnig001 schreef: Ik weet niet hoeveel baat het vanuit islamitische oogpunt voor sommigen nog heeft. Wanneer iemand een bepaalde leeftijd bereikt, dan is het te laat. Veel nietgelovigen geloven in God op het moment van hun overlijden, dan denken zij dat ze nog vergeven worden. Dit is belachelijk. Bij het bereiken van een bepaalde leeftijd is hun situatie vergelijkbaar met diegenen die aan het overlijden zijn. Wanneer mensen een bepaalde leeftijd bereiken zijn ze voor de islam dood(, indien ze nog niet geloven in God).
.
Ik wist niet dat Allah aan leeftijdsdiscriminatie deed.
Vanaf welke leeftijd zou een mens dan waardeloos worden voor Allah?
Het is wanneer je licht van duisternis onderscheidt, dan is dat ook discriminatie? Of goed van slecht, of liefde van haat? Ik weet niet precies wat discriminatie is volgens u. Maar indien u het discriminatie wilt noemen, het zij zo.

Ik weet dat er een grens is, maar welke leeftijd dat is, dat weet nog niet helemaal. Ik wil eerst meer lezen over dit onderwerp. Misschien is er nog hoop voor @univers :)
As-salamu alaykum (vrede zij met jou)
(:
Koran 60:8
"Treat non-muslims in a kind and fair manner"

"Behandel niet moslims op een eerlijke en vriendelijke manier"

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door Zoeker » 14 jul 2014, 12:44

Gelukkig bestaat de hel niet, netzomin als de hemel.
Dat is dan weer een geruststelling.
Er is alleen een hiernumaals en dat is nu!
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Jehova's mijden voortaan de deur

Bericht door univers » 14 jul 2014, 12:51

Misschien is er nog hoop voor @univers :)
Op religie gebied allang niet meer.
Dit is een wereld zo als er velen zijn.
Enkel deze wereld is door machtsmisbruik, hebzucht en religie verwoest.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie