Abortus ondergaan? De Paus vergeeft het u!

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Gast1

Re: Abortus ondergaan? De Paus vergeeft het u!

Bericht door Gast1 » 03 jan 2016, 11:06

Fenna schreef:Kusje van mij.

Afbeelding
Prachtig Fen, dat past denk ik heel mooi wat ik zojuist gelezen heb van Vitharr, wiens clip nu op de achtergrond speelt.
Mensen zoals Vitharr schenken mij een heerlijke energie bij het lezen van hun teksten.
Vitharr schreef:
Gast1 schreef:Hihihi ...
Waarom zou je een heiden willen zijn?
Je bent allang iemand en hoeft helemaal niets te willen zijn op een ander gebied, toch?
Interessante vraag Gast1. Ik denk omdat ik me ontheemd voel en teveel met de kosmos bezig ben geweest waarbij ik de Aarde ben vergeten.
Maar misschien ook gewoon 'niet omdat het moet, maar omdat het kan'? Ik wil naar huis. :mrgreen:
En vooral dus bij deze teksten zoals hierboven en hieronder.
Zojuist heb ik het hier aan tafel nog gehad over die reclame van 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' ... nee geen toeval Vitharr ;P!
Ik ga er iets mee doen (en zo deed ik, kijk maar naar mijn onderschrift).
Vitharr schreef:Maar zeker ook omdat ik me aangetrokken voel tot nog meer respect voor de natuur dan ik al heb.
Ik wil graag het contact herstellen, maar ik ben daar niet zo heel erg goed meer in merk ik.
Ik heb geen idee hoe dat komt.
Ik wel, althans bij mij, want ik wil o zo graag hetzelfde, als dat wat ik eerder had.
Ik heb het contact laten vertroebelen door de (letterlijk en figuurlijk) vervuiling op allerlei gebied.
Daar ga ik nu verandering in aanbrengen, niet omdat het moet, maar omdat (ik) het kan. Basta :mrgreen:
Vitharr schreef:Het wordt hoog tijd om iets te gaan doen met de inzichten die me, o.a. door jullie, geschonken zijn.
Ik voel me bijna compleet en mijn gevoel zegt me dat ik op dit pad de rest zal vinden dus zal ik daar gehoor aan geven.

En wee het gebeente van de dakhaas die me probeert te indoctrineren met die rare ideeën. Ik ben rechtshandig en linksdragend. Daar blijft het bij! :mrgreen:
:rolfl:

Mooi 'evenwicht' dus.
Klasse man ;P!

Je 'Ben'(t) waarlijk!

:hands:

Plaats reactie