Ark des Verbonds

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 15 aug 2007, 19:40

Gijs schreef:
Xar schreef:Ik denk dat het een soort supergeleider is. Er is goud in verwerkt, en goud is een goede geleider.
Ook wordt vermeld dat er "Manna" in zit. Manna werd gegeven aan de Farao's (voedsel van de goden).
Men denkt dat Manna "monoatomic state gold" is. Het heeft als eigenschap dat het onder bepaalde omstandigheden supergeleidend en zelfs gewichtsloos kan zijn.
Men heeft proeven gedaan met "Manna" en supergeleiding en gewichtsvermindering geconstateerd. Het verdween zelfs voor de ogen van de onderzoekers, alsof het zich verplaatst heeft naar een andere dimensie.

Men denkt dat met het consumeren van Manna je leeftijd kan verlengen, en je denkvermogen kan verbeteren. (de invloed van supergeleiding op het DNA)
Een soort super spul dus? Als het zoveel tijd geleden al bestond waarom is het dan geen deel van ons dagelijks leven?
Zoiets noemen ze ook wel exotisch materiaal.

The Return

Bericht door The Return » 15 aug 2007, 20:18

Van buitenaf, nou er zal toch nog van dat materiaal moeten zijn lijkt mij. Het kan niet allemaal zijn verwerkt in een arkje.

Maar goed, we praten over een mytherelikwie waar we zo heerlijk over kunnen dromen.
Ik neem aan dat de ark van Noach ook niet door elke gelovige gezien word als een boot wat daadwerkelijk bestaan heeft.

Plaats reactie