De appelaffaire

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: De appelaffaire

Bericht door Osiris » 20 jun 2017, 18:38

Idd :post:

Alle ellende die deze wereld ( de mens dus ) voort heeft gebracht zou als een spiegel moeten werken om juist die ellende achter je te laten en een stapje hoger te komen richting het goddelijke aspect.
Een ieder heeft die mogelijkheid, die godsvonk in zich,, het zijn de keuzes die bepalen of je de goede kant op gaat of niet.
Karma zal dit idd recht trekken in dit, of één van de volgende levens.
Het verleden ( recent of ver terug in de tijd ) laat ons genoeg zien hoe vaak het is misgegaan en daar moeten we juist elke keer weer van leren.

Uiteindelijk zal het hele menselijk collectief ( of het evolutionaire gevolg daarvan ) in zijn geheel toetreden tot een hoger plan, maar wanneer zal vast wel vaststaan,maar is in nevelen gehuld.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: De appelaffaire

Bericht door Osiris » 20 jun 2017, 18:48

univers schreef:
Ik geloof dat de schepping van de huidige mens i.d.d. in Soemerie heeft plaats gevonden (het Adama/Lilith,oftewel Adam/Eva verhaal ),echter enkele honderdduizenden jaren geleden,niet 6000.
Weliswaar misschien dat het Mozes/Sinai moment wel zo'n 6000 jaar geleden plaatsvond.
Maak er maar een paar miljoen jaar van.
De Annunaki is niet de eerste beschaving die met de menselijke gene aan het rommelen zijn geweest.
Het Heelal zit vol met werelden met beschavingen, ook werelden waar wij als mens niet kunnen leven.
Dat rommelen met leven zit in onze genen, kijk maar hoe de mens tegenwoordig aan het manipuleren zijn met dieren.
In zuid Amerika waren beschavingen die ouder zijn dan Soemerie.
Dat experimenteren gebeurd tegenwoordig nog steeds, denk maar aan de ontvoeringen die door buitenaardse nog steeds plaats vinden.
Ik geloof dat onze planeet idd uitverkoren is als 'proeftuin', een genetisch laboratorium,waar al veel eerder door meerdere 'buitenaardse beschavingen' geexperimenteerd is met het leven alhier en er ook soorten hier naar toe gebracht zijn van elders in het universum.

Of er al eerder met de mensachtigen, vòòr de komst van de Annunaki, genetisch gerommeld is,weet ik niet.
Maar sluit dat zeker niet uit :wink:

Dat we nu als mens zelf ook genetisch aan het rotzooien zijn is m.i. eveneens een gevolg van de ingebrachte genetische blauwdruk van de Annunaki , we kunnen weinig anders dan een soortgelijk evolutieproces doorlopen dan zij.
Met een verschil,er zit ook aards genetisch materiaal in ons.
Behalve als de mensachtigen ook van elders naar aarde gebracht zijn en ook dat sluit ik niet uit :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie