Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Geschiedenis is de wetenschap die zich bezighoudt met de bestudering van de mens in zijn verleden, en die door de wetenschap vanuit het heden het verleden probeert te begrijpen. Vind hier alles over de wereld- en vaderlandse geschiedenis.
tornadomirakel

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door tornadomirakel » 05 sep 2013, 21:46

"Atoombommensoep met vliegrampenballen"!

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door univers » 05 sep 2013, 22:40

Is dat lekker?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door univers » 05 sep 2013, 22:55

:hahaha: hij kijkt er scheel van.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Cees

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door Cees » 05 sep 2013, 22:56

Moet echt lache ... :rolfl:
Laatst gewijzigd door Cees op 05 sep 2013, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door univers » 05 sep 2013, 23:11

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Cees

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door Cees » 05 sep 2013, 23:14

Jah, veeg maar op!! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door Vitharr » 06 sep 2013, 00:13

Misschien kan Pindar aan tornadomirakel laten zien hoe het falen van de vliegtuigvleugel veel sneller, en eenvoudiger, uigerekend kan worden op de vedische manier? Dan leert The Grey misschien ook nog wat? (Dat van The Grey is een grapje.)

Maar serieus. Beste Tornadomirakel, het is me duidelijk dat je iets op je lever hebt. Je hebt iets ontdekt over falende vliegtuigvleugels. En dat leidt , volgens jou, tot tornados, als terugslag vanuit de natuur. Het eerste kan, het tweede volgens mij niet.

Maar, wat hebben wij daarmee te maken? Wat verwacht je van ons? Ik ervaar het nu zelf niet, en dat bevalt mij best zo.
Morgen is vandaag ook gisteren....

tornadomirakel

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door tornadomirakel » 06 sep 2013, 01:04

Wat kunnen we ook alleen maar met Bijlmerrampen op hoofdsteden te achterlijk zijn om zulk educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen door te kunnen krijgen?!

Weest dus geen lamlendige tornadoproefaap zou ik zeggen, onderzoekt en gij zult weten!

Cees

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door Cees » 06 sep 2013, 10:19

Ik heb geen last van tornado's hier.
Echter in Amerika hebben ze wel last van tornado's vooral in Tornado alley wat ligt in centraal Noord-Amerika.
Tornado Alley is de benaming voor een gebied in centraal Noord-Amerika waar relatief veel tornado's voorkomen, gemiddeld zo'n duizend per jaar.
De meeste zijn niet sterk, maar sommige wel.
Misschien wat voor jou om heen te gaan met vakantie?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door univers » 06 sep 2013, 10:31

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

tornadomirakel

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door tornadomirakel » 06 sep 2013, 11:27

Hoe zou het toch verantwoord kunnen zijn om rechters alleen maar te kunnen helpen, om zulke sinds 6 oktober 1981 bij Moerdijk gehouden educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met Bijlmerrampen op hoofdsteden als waanidee af te blijven doen?!

Zo "11 septembertragisch" onnozel horen staatsburgers ook niet te zijn!

Afbeelding

Een F3 bij Tubbergen in België in 2006, en het neemt steeds maar toe in Europa. Wat zeg je me daarvan?

Meermalen is mij persoonlijk gebleken, dat er wel degelijk een kunstmatig "windhozenlaantje" van Delft naar Moerdijk na het bovenstaande experiment is ontstaan, wat ook in de lijn der verwachting had kunnen liggen, als men het experiment alleen maar achterlijk in kon laten burgeren.

Wat zouden mensen toch niet op hebben te houden met zulke "Bijlmerrampspoedig" blinde "tornadoproefapen" te zijn?!

aquarius

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door aquarius » 06 sep 2013, 12:48

@tornadomirakel

Vertel mij eens,wat is het nut om kunstmatig een windhoos te maken die voor enorme schade leid en slachtoffers brengt.
Onderstaande link geeft aan hoe een windhoos ontstaat ,en wat er voor nodig is .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windhoos

Wil jij nu beweren dat (om militaire redenen)of wat dan ook dit mogelijk is?

tornadomirakel

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door tornadomirakel » 06 sep 2013, 14:03

Het ging erom een ontstane transportpandemie tijdig de kop in te drukken, toen deze een atoomoorlog dreigde te helpen ontwikkelen met al het misbruik dat ervan kon worden gemaakt, wat dit experiment voortreffelijk aan wist te tonen.

Een vliegtuig werd toen met behulp van een alerte reactie op de neveneffecten van de "vliegrampenfilms" op een kunstmatig opgewekte, als een windhoos ogende wervel, wat aerodynamici niet al te vreemd in de oren zou horen te klinken, vergast, wat een vleugelhelft af deed breken, en het vliegtuig demonstratief neer deed storten ten bate van mijn pas verkregen {theoretisch) patent, voor het oplossen van een gebrek aan demping van de draagkracht bij stijf opgehangen vleugels, dat ik juist aan de man poogde te brengen. De wervel moet hittezoekend zijn geweest voor hen, die al te nalatig of incompetent waren, en hoefde dus niet te worden bestuurd, maar slechts op het juiste moment te worden opgewekt.

Op deze wijze werden incompetentie en nalatigheid dermate adequaat aan de kaak gesteld, dat de transportpandemie in de loop der jaren door alle daaropvolgende kettingreacties toch nog dermate kon verdwijnen, dat het misbruik ervan voldoende tegen was gegaan, en een vredelievende tijd in het verschiet kon liggen.

Een dergelijke wervel kon worden verkregen, door de wijze waarop de fabrikanten het met al hun berekeningen uit het verleden af moesten leggen tegen computers en programmeerbare rekenmachines, wat tot zulke heftige terugslaande conflicten van min of meer occulte aard kon leiden. Gemaakte fouten kwamen toen op dergelijke catastrofale, rampspoedige te voorspellen wijze tijdens de Koude Oorlog aan het licht! Zulke heftige reacties bleken ook nog gemanipuleerd te kunnen worden om defecten zodoende demonstratief aan het licht te laten komen. De uitzichtloosheid van de Koude Oorlog zou mensen wel eens teveel tot spastische "tornadoproefapen" kunnen hebben doen verworden, die dit allemaal nog corrupt met Bijlmerrampen op welke hoofdstad dan ook, "11 septembertragisch" labiel als waanidee af konden blijven doen ook.

Een normaal mens zou toch horen te willen weten of er ruim dertig jaar lang zulke kunstmatige tornado's konden worden opgewekt, en of er vliegtuigen mee op konden worden geblazen zonder zo'n 11 septembertragisch geheel te schuwen. Daar is zo'n expeditie door dat "windhozenlaantje" van Delft naar Moerdijk mezelf reeds nou uitstekend geschikt voor gebleken, als mijn gedichtenbundel "the Tornado Sword" onder mijn pseudoniem Maurice Tornadi erbij wordt doorgewerkt, doordat de reconstructie van de eerste geslaagde "tornadovlucht" eenzelfde doch mildere soort van "tornadoterugslag" ten aanzien van de expeditie op kan leveren! Wie probeert het eens uit en schrijft er geschiedenis mee?!

tornadomirakel

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door tornadomirakel » 14 nov 2013, 14:50

Het zou wel eens verstandig kunnen zijn om meer ontwikkeld te geraken, en ons niet aan het "tornadozwaard" te laten blijven rijgen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door tornadomirakel op 14 nov 2013, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

tornadomirakel

Re: Hebben we al van het Grote Tornado-experiment gehoord?

Bericht door tornadomirakel » 14 nov 2013, 14:50

Wie wil er ook op zo'n "tornado-abattoir" van een planeet blijven leven?!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie