Bigfoot Encounters.

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
remus

Bericht door remus » 04 apr 2006, 17:33

haha dat stukje kan ik me ook niet meer herinneren...U moet er nochtans wel zin in hebben, de liefde bedrijven met zo'n behaarde kolos :shock:

ik dacht dat ze ook zei dat ze met bigfoot kon communiceren. En als ik me niet vergis sprak ze ook over een hele familie in plaats van 1 bigfoot????

Ik vond het in elk geval enorm vermakend, maar schrok er wel een beetje dat national geo. zulke onzin op de mensen loslaat...think again, inderdaad ja!!!
Ik wel. Ik geloofde er geen snars van . Ze bedreef volgens mij toch zelfs de liefde met Bigfoot ?

Gebruikersavatar
deheerst
Leraar
Berichten: 1997
Lid geworden op: 06 feb 2005, 00:08

Bericht door deheerst » 04 apr 2006, 17:35

MetalPig schreef:Waarom kunnen mensen nou nooit eens duidelijke filmpjes maken van dit soort wereldschokkende dingen? Dit filmpje is al net zo wazig en schokkerig als het bekende bigfootfilmpje. Zo kun je toch nooit wat aantonen?
Inderdaad.
Maar ik probeer ook wel eens tevergeefs een beeldvullende foto te maken van een bonte specht.
Met supertelelens heb je een statief nodig, die je niet altijd bij je hebt, en ga je dichterbij, is het beestje gevlogen..
:wink:

Maar nagenoeg alle "bewijzen" zijn vaag, wazig, onscherp of bij video nog beweeglijker dan een gemiddelde roalercoaster.
:mrgreen:
Maargoed, niet iedereen is een getraind camera man/vrouw.
IBM's Z10-ec: 1,5 TB memory, 77 PU's (4,4Ghz 4-core), zIIP, zAAP, IFL, ICF, and so on... ___ Got Bulk?

LoupGaroux

Bericht door LoupGaroux » 04 apr 2006, 19:11

remus schreef:haha dat stukje kan ik me ook niet meer herinneren...U moet er nochtans wel zin in hebben, de liefde bedrijven met zo'n behaarde kolos :shock:

ik dacht dat ze ook zei dat ze met bigfoot kon communiceren. En als ik me niet vergis sprak ze ook over een hele familie in plaats van 1 bigfoot????

Ik vond het in elk geval enorm vermakend, maar schrok er wel een beetje dat national geo. zulke onzin op de mensen loslaat...think again, inderdaad ja!!!
Ik wel. Ik geloofde er geen snars van . Ze bedreef volgens mij toch zelfs de liefde met Bigfoot ?
Het ging inderdaad om een hele familie. Er was een Russische wetenschapper te gast die probeerde, aan de hand van haar informatie, een stamboom te maken van het blije gezinnetje :wink:

LoupGaroux

Boek bevat foto's van Bigfoot

Bericht door LoupGaroux » 12 mei 2006, 11:20

JOHOR BARU: A book on the Johor Bigfoot, said to include exclusive photographs of the elusive creature, has caused a stir among cryptozoologists around the world.


The book authored by local writers and researchers, including the man in the thick of Bigfoot research in Johor, Vincent Chow, is set to be released in the next few months.

Chow said yesterday he had seen the Bigfoot photographs, which belonged to an individual.

He added the individual wished to remain anonymous for the time being.

"The owner of the photographs has only agreed to allow them to be used in our book.

"All I can say is that the photographs are convincing and all visible signs point towards the possibility that the Johor Bigfoot could be a variant of the Homo erectus species of hominids (creature resembling humans), thought to have gone extinct some 50,000 years ago or that it is an unknown hominid."

Loren Coleman, a leading cryptozoologists, in his website Cryptomundo.com, open- ed a discussion on Thursday on the new book and received a flood of comments from the international community of cryptozoologists and Bigfoot enthusiasts.

Coleman, who has authored several books on the Bigfoot subject, said Chow’s revelation that the photographs showed the creature’s genitalia, could be proof of the creature’s sexual dimorphism.

"When Vincent Chow’s book shows the Bigfoot photographs, I will shout a hearty ‘congratulations’ to him.

"Yes, as he says, many will have the last laugh on this one. I will be especially happy for all the (Bigfoot) eyewitnesses who have had to tolerate ridicule merely for reporting what they saw."

Coleman said the reality of a living fossil existing, such as Homo erectus, would be earth-shattering.

"If Chow’s findings pan out, look for some revolutionary new thoughts within anthropology, palaeoanthropology, hominology and cryptozoology. As Chow has told me, what he is talking about are ‘photographs of the real McCoys’.

"I am happy to announce I will be one of the contributors to his book."

Bron: http://www.nst.com.my/Current_News/nst/ ... index_html

----
Ben benieuwd :)

Anet

Bericht door Anet » 16 mei 2006, 23:15

Ik geloof geen r@@t van bigfoot eigelijk! :mrgreen:

LoupGaroux

Bericht door LoupGaroux » 17 mei 2006, 00:42

Anet schreef:Ik geloof geen r@@t van bigfoot eigelijk! :mrgreen:
Oh, dat geeft niks. Ik geloof ook geen zak van geesten, mediums, complottheorieën, verloren superieure beschavingen, etc. Ieder wat wils.

Anet

Bericht door Anet » 17 mei 2006, 12:13

LoupGaroux
Ieder wat wils.
Zo is dat! :wink:

Ravertje

Bericht door Ravertje » 17 mei 2006, 12:43

Ik den dat Bigfoot toch wel bestaat :o

LoupGaroux

Bericht door LoupGaroux » 17 mei 2006, 14:36

Pro-raver schreef:Ik den dat Bigfoot toch wel bestaat :o
Nou, laat ik het zo zeggen, ik heb er nog nooit één gezien... *kijkt naar voeten*...eh... nee dus.

Maar, ik moet wel zeggen dat het één van de meest aannemelijke 'cryptids' is die er rondlopen (of zwemmen, of vliegen, of wat de rest ook doet). Het merendeel van het bewijs is of nep, of zeer onduidelijk, maar zo hier en daar is er genoeg om me aan het twijfelen te brengen.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 17 mei 2006, 17:41

daarom ;)
En wie weet wat er in de diepe oceanen nog rondzwemt.
maar daar ga ik niet op in want hgaat hier om bigfoot :O

Ravertje

Bericht door Ravertje » 26 mei 2006, 01:47


LoupGaroux

Bericht door LoupGaroux » 26 mei 2006, 10:16

Die laatste, uit 1967, is gewoon te goed gedaan om nep te zijn, zeker gezien de middelen uit die tijd. Als het een pak is, dan zijn afmetingen kloppend, dan zie je spieren onder het pak doorlopen en veert het pak - zowel op het lichaam als het gezicht - mee, zoals je met een echt gezicht zou kunnen doen. In die tijd konden amateurs dat gewoon nog niet, en experts waarschijnlijk ook niet.

De eerste is veel te vaag om iets te kunnen zeggen. De tweede is ontzettend scherp en doet me denken aan het laatste filmpje. Als deze nep is, is het wel ontzettend goed gedaan.

The Return

Bericht door The Return » 26 mei 2006, 10:34

Pro-raver schreef: De beroemde filmpje maar ik zeg FAKE HOAX
fake hoax.. dus echt ;)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 26 mei 2006, 16:30

Nice filmpjes. Jammer dat die eerste zo vaag is zoals vaker.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 14 okt 2006, 06:39

Nieuw bewijsmateriaal van bigfoot

Geschreven door Danny de Kruijk
maandag, 25 september 2006

Er leven misschien Sasquatches in Western North Carolina. Dit wordt gezegd na aanleiding van een expeditie die gestart is door de ‘Bigfoot field researchers’. “Er zijn meer van deze dingen in Madison County.” Dit zei Matt Moneymaker ,de president van de BFRO. De BFRO heeft 4 dagen besteed aan de zoektocht naar bigfoot.

Na een zoektocht van 2 dagen zonder resultaat, beweerd een kleine groep van de 25 onderzoekers dat zij ‘sasquatch’ geluiden heeft gehoord. Zij hoorde dit terwijl zij verbleven in een afgelegen gebied in Madison county. Medison county staat er om bekend een heel betrouwbaar gebiued te zijn als het
gaat om bigfoot waarnemingen. Volgens Moneymaker is er een ruime geschiedenis van waarnemingen. Volgens Daokata Waddel, een paranormal onderzoeker, zijn er vele soorten sasquatches.





De ‘west-kust Sasquatch’ is 2 tot 3 meter lang en weegt tussen de 300 en 400 kilo terwijl de ‘oos-kust Sasquatch’ veel kleiner is, ergens tussen de 1,20 en de 1,80 meter. Het betreft hier niet de gewone doorsnee aap. Vele onderzoekers zijn opgewonden over de expeditie want zij geloven dat het kan helpen om meer informatie te krijgen over deze wezens.

“Misschien inspireert het mensen om naar voren te komen met hun verhaal”, zegt Micah Hanks, een hoofd onderzoekers voor de ‘League of Energy Materialization and Unexplained Phenomenon Research’. Terwijl vele waarnemingen vals blijken te zijn, zijn er andere die heel erg serieus worden genomen door organisaties als BFRO.


Bron: Unexplained-mysteries



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 okt 2006, 14:20

Als ze dat beest echt willen vinden, vinden ze het wel.

Plaats reactie