Yeti

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Howlin Mad Murdock

Re: Yeti

Bericht door Howlin Mad Murdock » 02 aug 2008, 08:37

Tammy, ik weet het niet hoor hoeveel van die apen zijn er wel niet?
Je hebt Yeti bigfoot Sachquas ofzoiets en dan heb je er nog een paar lopen in rusland, en zelfs ooit een in nederland.

Maar het zou wel wat zijn als het echt is.
maar ik vind dat je die beesten gewoon moet laten leven dan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 02 aug 2008, 11:30

Ik vind ook dat je die beesten moet laten leven en met rust moet laten.
Er eentje filmen zou fantastisch zijn maar daar moet je het bij laten.
Ik ben echt benieuwd of hij echt bestaat! :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Yeti

Bericht door FoX » 03 aug 2008, 15:30

Met onze moderne technologie moeten we dat beest toch kunnen opsporen?

tofu_kronos

Re: Yeti

Bericht door tofu_kronos » 03 aug 2008, 15:53

Misschien is het wel een alien, en weet ie zich goed te verbergen.

Rob

Re: Yeti

Bericht door Rob » 14 aug 2008, 18:44

Hier nog iets over Bigfoot wat ik enkele dagen terug probeerde te posten:
Has Bigfoot Been Found?
Two Bigfoot hunters claim they have the body of one and plan to release a photo and what they claim is DNA evidence at a news conference in Palo Alto on Friday.

The Bigfoot is claimed to have been found in the woods of northern Georgia by Matthew Whitton and Rick Dyer, and the claim is being supported by a Bay Area Bigfoot researcher Tom Biscardi, a multiple local Democratic candidate.

The press release as follows. A site claiming to have the first pics is down, but here’s the link in case it comes back up, although the pic top right is said to be one of the shots currently available. Other sites are suggesting this could be the “real deal;” who knows, we’ll have to wait for the press conference and the proof.

UPDATE: Cryptomundo just loaded for me and this is the pic they have, real or not real???
De foto's kan ik ook nog wel eens uploaden als jullie willen. (heb het wat druk met herexamens)

tofu_kronos

Re: Yeti

Bericht door tofu_kronos » 14 aug 2008, 18:48

Natuurlijk willen wij die foto's zien.

Rob

Re: Yeti

Bericht door Rob » 14 aug 2008, 18:58

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 14 aug 2008, 19:46

Twee professionele Amerikaanse Bigfoot-jagers beweren een lichaam te hebben gevonden van het legendarische, reusachtige wezen, dat een vermeende primaatsoort is van de mens maar dan een pak groter (tot 3,5 meter). Matthew Whitton en Rick Dyerzal zullen morgen naar eigen zeggen aan de wetenschappers en aan de rest van de wereld het bewijs leveren van hun verbazingwekkende ontdekking.


Het duo doet al jaren Bigfoot-expedities en zou twee weken geleden in de bossen in het noorden van de Amerikaanse staat Georgia - in het zuidoosten van de Verenigde Staten - een dood exemplaar gevonden hebben. Ze hebben het karkas in een diepvriezer gestoken. Samen met de beroemde Bigfoot-jager Tom Biscardi - die de ontdekking bevestigt - zullen ze morgen in Californië de pers te woord staan, mét DNA- en fotografisch bewijsmateriaal.

Matthew Whitton is een voormalige politieagent, die herstelt van een schotwonde, en Rick Dyer is een ex-cipier. Het tweetal heeft foto’s (zie boven) op de website searchingforbigfoot.com geplaatst, maar die kan het gigantische aantal bezoekers momenteel niet aan.

De gevonden ‘wildeman’ is half aap, half mens. Hij is 2,3 meter groot en weegt 230 kilogram. Zijn haarkleur is ros, de ogen zwartachtig grijs. De wereldberoemde voeten - vandaar Bigfoot natuurlijk - zijn vlak, 41 centimeter lang en tellen vijf tenen. Het wezen heeft eveneens vijf vingers aan elke hand en de tanden lijken meer op die van de mens dan op die van de aap.

De twee jagers beweren verscheidene rechtoplopende Bigfoots - ook verwant aan de Yeti trouwens - in de omgeving te hebben gespot, maar willen die welbepaalde regio niet prijsgeven aan de wereld om de primaatsoort te beschermen. Samen met collega Biscardi zal er snel een nieuwe geheime expeditie opgezet worden om een levende Bigfoot te vangen.



Tsja, wat zal het zijn?
Ik hoop echt dat ze nu het bewijs ervoor hebben dat Bigfoot bestaat.
Maar niet vangen a.u.b., gewoon met rust laten en filmen, dat is zat.

En Rob, succes met je herexamens! :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 15 aug 2008, 14:21

Laatste update:

De twijfels rond de ontdekking van het karkas van een Bigfoot zwellen aan. Jagers Matthew Whitton en Rick Dyer beweerden gisteren het lichaam van de primaatsoort van de mens te hebben gevonden in de bossen in het noorden van Georgia in de Verenigde Staten. Vandaag geeft het duo toe dat het video-interview met de zogenaamde wetenschapper Paul Van Buren fake is.

Zie hier het volledige artikel en video.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 15 aug 2008, 16:49

Nog meer updates:

Een exclusief interview van FOX News met Tom Biscardi, de man die het lichaam van de Bigfoot al heeft mogen zien en filmen. Tom Biscardi (van searchingforbigfoot.com) wordt door de twee vinders van het lichaam van de Bigfoot aangeduid als de moeder aller Bigfoot jagers en kreg zodoende de primeur. Of het een grap is of niet moet nog blijken maar alledrie de mannen heben een reputatie te verliezen en winnen er niets bij om iedereen in de maling te nemen. Tussen een week en nui zal er en team van wetenschappers worden toegelaten bij het stoffelijk overschot van de Sasquatch en krijgt Fox News de primeur om dit wereldkundig te maken.

http://bovenophetnieuws.be/2008/08/15/e ... n-bigfoot/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Yeti

Bericht door tofu_kronos » 16 aug 2008, 01:04

Het is nep zeker nep.

A het duurt te lang voordat ze met het bewijs komen.

B het is niet op het nieuws geweest.

Rob

Re: Yeti

Bericht door Rob » 16 aug 2008, 10:37

Vandaag stond er een artikel in een Belgische krant.

En Tammy, ze hebben niets te winnen: blijkt dat de vinders al een site heben geopend waar je bigfoot-stuff kunt kopen :)

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 16 aug 2008, 11:53

Echt waar Rob? [joker]
Verdorie dat had ik moeten doen :mrgreen:

Tofu, omdat het niet op het nieuws is geweest hoeft dat niet te betekenen dat het niet waar zou kunnen zijn.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Yeti

Bericht door tofu_kronos » 23 aug 2008, 01:26

Een nieuwe apensoort komt wel degelijk op het nieuws. Of het moet inderdaad een alien zijn geweest en dan zou het goed in de doofpot geraakt kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Krystallainen
Leraar
Berichten: 1687
Lid geworden op: 13 feb 2005, 00:24

Re: Yeti

Bericht door Krystallainen » 24 aug 2008, 23:12

Zou een apenkostuum geweest zijn volgens de krant van een paar dagen geleden :)
Plato roeleert

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Yeti

Bericht door MetalPig » 25 aug 2008, 07:00

Krystallainen schreef:Zou een apenkostuum geweest zijn volgens de krant van een paar dagen geleden :)
Nee, een bigfoot-kostuum. :P

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 21 okt 2008, 14:10

'Voetafdruk yeti gevonden'

Een Japanse groep avonturiers heeft in de Himalaya in Nepal een aantal voetafdrukken gevonden, die volgens hen van de verschrikkelijke sneeuwman zijn. De afdrukken zijn van een blote voet en 20 centimeter groot. Dat meldt het Japanse persbureau Kyodo dinsdag.


Volgens Kuniaki Yagihara, vicevoorzitter van het Yeti Project Japan, kunnen mensen niet blootsvoets door het gebied reizen omdat het simpelweg te koud is. Ook is het gebied waar de afdrukken zijn gevonden niet bewoond, waardoor het niet logisch is dat de voetstappen van een mens zijn, beweert Yagihara.

De Japanners maakten foto's van de voetafdrukken. Ze kregen de verschrikkelijke sneeuwman echter niet te zien, waardoor nog steeds niet onomstotelijk bewezen is dat dit mysterieuze wezen echt bestaat.

De verschrikkelijke sneeuwman, ook wel yeti genoemd, zou een harige aapachtige moeten zijn, die net als de mens op twee benen loopt. Het dier zou vooral voorkomen in de bergen in Nepal en Tibet, maar ook in Rusland zou de yeti gezien zijn.


Bron: De Telegraaf
Afbeelding

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Howlin Mad Murdock

Re: Yeti

Bericht door Howlin Mad Murdock » 26 okt 2008, 20:30

Ik weet niet hoor tammy

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeti

Bericht door Tammy » 26 okt 2008, 20:42

Ik ook niet Murdock, maar ik hoop het wel dat het waar is.
Zoveel getuigenissen, wie weet is het waar., en dan maar hopen dat ze de Yeti met rust laten.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie