Yeren

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
tofu_kronos

Re: Yeren

Bericht door tofu_kronos » 05 jun 2008, 01:56

Als dat zo was had ik het allang gevonden.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 05 jun 2008, 02:08

Ben aan het zoeken . Zodra ik het heb hoor je het zaterdag van me. Ben nu weg, moet morgen naar Dusseldorf voor mn werk. In elk geval thanks voor je bijdrage tot nu toe.

tofu_kronos

Re: Yeren

Bericht door tofu_kronos » 05 jun 2008, 02:13

CYA en werk ze.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 05 jun 2008, 02:42

Ben dr nog heel even, je kunt er zelfs hier op dit forum iets over terug vinden . Zie Cryptozoalogie , geplaatst door Tammy op za feb 12 2005 2:44 pm. In het stukje over de grondlegger van deze wetenschap : Bernard Heuvelmans staat het volgende : In de vs bestudeerde hij het in het ijs terug gevonden lijk van een zogezegde Neanderthaler ( waarvan nog altijd ((niet?)) zeker is of het hier om een vervalsing gaat of niet ). Tot zaterdag.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeren

Bericht door Tammy » 05 jun 2008, 19:00

Tot zaterdag Willem! :D

Heel leuk dat dit gedeelte van het forum weer aandacht trekt ;P!


Ontopic weer.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Yeren

Bericht door tofu_kronos » 05 jun 2008, 19:17

Volgens mij zijn we redelijk ontopic.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Yeren

Bericht door Tammy » 05 jun 2008, 19:32

Jullie wel, ik niet Tofu :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 07 jun 2008, 03:51

Heb helaas mijn bron betreffende ,Neanderthaler achtige in ijs nog niet terug kunnen vinden , maar kwam wel het volgende tegen : De Neanderthalers en de mens hebben een gedeelde voorouder, maar onze splitsing dateert zeker 350000 tot 400000 jaar geleden.Dat is de conclusie van een nieuw gepubliceert onderzoek.

De schatting komt overeen met eerdere D N A onderzoeken. enz. Bron : Neanderthalers.nl (zie Neanderthaler nieuws 2008).

Hieruit blijkt dat er wel degelijk D N A materiaal van de Neanderthaler bestaat.Waarom dat dan niet eens vergelijken met onze Yeren , waar dit toch allemaal over gaat.

tofu_kronos

Re: Yeren

Bericht door tofu_kronos » 07 jun 2008, 03:54

Dat is een bekend getal, 350000 tot 400000 jaar geleden. Volgens sommige ailen believers waaronder mij. En de verhalen, legendes en mythes zijn wij toen genetisch gemanipuleerd rond die tijd.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 07 jun 2008, 03:59

Ik citeer alleen wat ik lees, het gaat mij om die D N A.

tofu_kronos

Re: Yeren

Bericht door tofu_kronos » 07 jun 2008, 04:04

Mij ook, zou interresant zijn om te weten. Wanneer we gescheiden werden. En of we nog steeds enige genetische connectie hebben tot de neanterthaler.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 07 jun 2008, 04:08

En met de Yeren dan? Waar we het nog steeds over hebben volgens mij.

tofu_kronos

Re: Yeren

Bericht door tofu_kronos » 07 jun 2008, 04:13

De yeren zou een aftakkking kunnen zijn van de zelfde voorouders als waar de mensen en de neanderthalers vandaan komen. Alleen niet zo slim, wel schuw zoals wolven zijn maar niet zo slim. Dichter bij de apen dan bij de mensen.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 07 jun 2008, 20:50

Vandaar dat ik het steeds over D N A heb.

ruben

Re: Yeren

Bericht door ruben » 08 jun 2008, 21:09

Interessant. Zijn er naast deze getuigenverklaringen nog andere (discutabele) bewijzen? Vaak duikt er in zaken zoals deze
om de zoveel tijd een foto op of iets dergelijks.

Rob

Re: Yeren

Bericht door Rob » 26 jun 2008, 12:22

tofu_kronos schreef:Mij ook, zou interresant zijn om te weten. Wanneer we gescheiden werden. En of we nog steeds enige genetische connectie hebben tot de neanterthaler.
We hebben gèèn genetische connectie met de neanderthaler. Uit botten heeft men DNA materiaal kunnen halen en dit is al vergeleken met de huidige mens en de conclusie was: gèèn gemeenschap.

Willem

Re: Yeren

Bericht door Willem » 04 jul 2008, 20:45

Ik vraag dan ook naar de connectie Neaderthaler-Yeren. Kun jij me daar iets over vertellen Rob?

Rob

Re: Yeren

Bericht door Rob » 07 jul 2008, 21:53

Willem schreef:Ik vraag dan ook naar de connectie Neaderthaler-Yeren. Kun jij me daar iets over vertellen Rob?
Dan moet je die twee vergelijken, maar ik denk niet dat iemand het de moeite/kosten vond om dat te doen. Meestal als ze van dat Yeren-haar vinden is het trouwens gewoon van een geit ofzo.

Gijs

Re: Yeren

Bericht door Gijs » 09 jul 2008, 12:23

Rob schreef:
We hebben gèèn genetische connectie met de neanderthaler. Uit botten heeft men DNA materiaal kunnen halen en dit is al vergeleken met de huidige mens en de conclusie was: gèèn gemeenschap.
Dat ligt eraan hoe je een connectie definieert, zo hebben we ook een genetische connectie met dolfijnen omdat we in een hele prille tijd voor het zoogdier dezelfde voorouder hadden. We delen deze voorouder tevens ook met het paard. Het ligt eraan hoe ver je terug wilt gaan natuurlijk, maar er zal altijd wel iets hetzelfde zijn als bij ons.

Gebruikersavatar
Aine Vevina
Onderzoeker
Berichten: 451
Lid geworden op: 15 jan 2007, 16:49

Re: Yeren

Bericht door Aine Vevina » 27 mei 2009, 19:43

Hm, ik weet het niet zeker hoor maar als ik een hoop geld win ga ik tot de bodem uitzoeken of het waar is over die mysterie over de yeren [ufo]
Afbeelding

Ik ben een alienmeisje

Plaats reactie