Annunaki

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
mieke

Bericht door mieke » 04 jan 2007, 08:04

Ik begrijp je, inderdaad er is een sterke overeenkomst.
Ik vind de link leggen met engelen uit de bijbelen niet zo moeilijk, lijkt me logisch.
Of die link rechtstreeks is weet ik niet, misschien werd wat in de bijbel werd vastgelegd totaal afzonderlijk beschreven.
Indien zo, lijkt me toch dat de schrijvers uit de bijbel met de zelfde 'personen' te doen hadden.

Maan

Bericht door Maan » 20 jan 2007, 11:44

http://nl.wikipedia.org/wiki/Susa_%28Iran%29

Hoi Mieke, hier moest ik aan denken toen ik de afbeelding zag.
( beter laat dan nooit he.... :wink: )

mieke

Bericht door mieke » 20 jan 2007, 13:55

Haha :wink: thx
Die connectie is al makkelijk te verklaren, het babylonische rijk volgde op het Sumerische.
En een afbeelding van een sfinx!

Xar

Bericht door Xar » 21 jan 2007, 09:47

Wat is de link met dit belangerijke voorwerp, aangezien er mensen met vleugels op zitten, en de inhoud zeer belangrijk was.

Afbeelding

Maan

Bericht door Maan » 21 jan 2007, 09:56

Ah de ark des verbonds! Hierin zou het geheim van de schepping wel eens opgelsagen kunnen liggen. De heilige graal, of de god-formule.
Ik kan het niet linken, maar het is een intrigrerend voorwerp wat al eeuwen tot mans verbeelding spreekt.
De engelen zijn cherubs die de inhoud beschermen.
Deze ark zou koningen van isreal vele overwinningen bezorgd hebben.

Liefs Maan

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 14 nov 2007, 23:29

Afbeelding
Afbeelding

De Ark des Verbonds is volgens Laurence Gardner white powder gold oftewel monatomic gold. Dit heeft levitatieeigenschappen en maximaliseert de hersencapaciteit.
Lost Secrets of the Sacred Ark, zoek maar op youtube of ik kan m opsturen.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 14 nov 2007, 23:50

Dit zijn dus de filmpjes over Lost Secrets of the Sacred Ark

Laatst gewijzigd door Aenimaxequal op 15 nov 2007, 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 15 nov 2007, 11:55

Ik heb deze ochtend besteed met het kijken naar de YouTube filmpjes en heb me prima geamuseerd. Ook voor skeptici is het interessant om er kennis van te nemen. Laurence Gardner kende ik al van het boek Genesis of the Grail kings. Wat hij vertelt in zijn voordracht is in essentie niet nieuw voor me, maar ik vond het in zijn geheel interessant genoeg om te blijven kijken. Dank je voor het plaatsen Ohana.

In de 2-delige film die je hierboven kunt bekijken legt Laurence Gardener uit wat White Powder Gold is. Volgens hem is dit goedje wat bedoeld wordt met The Philosopher's Stone(de steen der wijzen): goud in zijn aller puurste vorm. Het wordt in laboratoria gemaakt - ook nu weer - en hij legt uit wat voor eigenschappen het spul heeft. Hij gebruikt onder andere een artikel uit Scientific American om te onderstrepen dat er onderzoekers zijn die met de eigenschappen bekend zijn.

Hij legt ook verbanden met beschrijvingen en tekeningen uit de oudheid die er op lijken te wijzen dat White Powder Gold ook al door Mozes werd gemaakt nadat hij van de berg Sinaï kwam en het joodse volk een afgod in de vorm van een gouden kalf had gemaakt. De Egyptische koningen en farao's komen ook ter sprake en hij heeft een theorie over hoe de Egyptenaren in staat waren de grote stenen voor de piramides te hanteren.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 15 nov 2007, 12:47

Vind je ook niet dat hij wel ERG veel boeken heeft geschreven?
http://www.amazon.com/s/ref=sr_pg_1?ie= ... 000&page=1

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 15 nov 2007, 13:08

Misschien houdt hij van schrijven? Ik vermoed dat wat Laurence Gardner aan de wereld wil vertellen in de andere boeken op steeds een andere manier wordt beschreven, bepaalde onderwerpen verder uitgediept. Één boek heb ik van hem gelezen en ik begrijp zijn gedachtegang. Hij snijdt interessante punten aan, maar zijn conclusies zijn voor zijn rekening.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 15 nov 2007, 13:09

Heeft Gardner ook gepubliceerd in wetenschappelijke publicaties?

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 15 nov 2007, 13:12

Wat zijn in het kort de conclusies van Genesis of the Grail Kings?

Ik heb ook een boek van hem maar kan het niet vinden, misschien heb ik het uitgeleend.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 15 nov 2007, 13:12

Niet dat ik weet. Hij komt op mij niet over als een wetenschapper, eerder een mix tussen een mysticus en onderzoeksjournalist. Amusant vind ik het in elk geval wel.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 15 nov 2007, 13:18

Gardner snijdt daarin nogal wat aan dus een korte conclusie kan ik niet geven. Het leukste vond ik de beschrijving van The Philosopher's Stone en de beschrijving hoe alchemie ook al in de bijbelverhalen terug te vinden is. De bloedlijnen en de overdracht van (volgens hem) oeroude kennis staan centraal.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 21 nov 2007, 13:10


Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 21 nov 2007, 13:23

Reptilians, shapeshifters, Montauk, Illuminati, Heilige Graal.

En geen greintje bewijsmateriaal; alleen de ideeen van Icke, die zonder pardon alles verwerpt wat niet overeenkomt met wat hij gelooft.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 21 nov 2007, 13:24

Shapeshifter [think] Ik denk dat sommige X-file afleveringen dan toch niet zo ver zijn gezocht.
Maar mag ik de draak en slang nu nog fascinerende wezens vinden? :?
Sir Laurence himself calls these "Holy Grail" bloodlines the "dragon" bloodlines, but claims that this term derives from the use of crocodile fat in the royal ceremonies of ancient Egypt. I would contend that the word "dragon" has a much more fundamental meaning than that. These bloodlines, which have invariably ended up in the positions of power since pre-history, have a much more dominant reptilian genetic code which has resulted from interbreeding thousands of years ago between a reptilian race (the "Serpent" race of endless legend) and the mammal-dominated bloodlines which we call "human".

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 21 nov 2007, 13:32

Ohana_eye schreef:Maar mag ik de draak en slang nu nog fascinerende wezens vinden? :?
Ja hoor, dat mag best. Misschien, als je een draak een kusje geeft, verandert hij in een knappe prins? Ik zou het heel fascinerend vinden als dat gebeurde. Een knappe prinses zou ik zelfs nòg fascinerender vinden. :P
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 21 nov 2007, 13:34

:mrgreen: dat zou wat zijn ...

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Annunaki

Bericht door Tardis » 16 apr 2008, 18:37

Laat ik dit topic weer eens activeren. Eigenlijk dacht ik dat het programma van Bram Vermeulen al eens op dit forum genoemd was, maar ik kan het nergens vinden. 'In den beginne' is het door Bram Vermeulen vertelde scheppingsverhaal van de Sumeriërs volgens de uitleg van Zecheria Sitchin. Of je het nou kolder vindt of niet, het hoort eigenlijk wel in dit topic thuis. Dus huppekee, het programma duurt bijna 50 minuten en hier is de link.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Plaats reactie