Chitauri & Mantindane

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Plaats reactie
Multidimensional Infinity

Chitauri & Mantindane

Bericht door Multidimensional Infinity » 14 nov 2007, 23:49

Credo Mutwa is de officiele Zulu shaman en geschiedkundige. Hij vertelt o.a. over hoe de Annunaki (door hen Chitauri genoemd) in Zuid-Afrika hebben huisgehouden. Deze informatie is generaties lang doorgegeven binnen de shamanen onderling en voor buitenstaanders strikt geheim gebleven, totdat hij besloot dat de mensheid dit moet weten voordat het te laat is. Hij is ook persoonlijk ontvoerd geweest door greys.

Kijk ook de film, hij duurt 6 1/2 uur maar is het waard:
Klik hier voor video
Great Zulu Shaman And Elder Credo Mutwa
A Rare, Astonishing Conversation with Rick Martin

(30th September 1999)

It has often been said that the Native Elders of any given tribe hold the keys to knowledge. This statement has never been more clearly confirmed than in the recent interview I had the great privilege to conduct with Zulu "Sanusi" (Shaman) Credo Mutwa, now nearing eighty years of age. Through the efforts and assistance of David Icke, I was able to establish contact with Dr. Johan Joubert, who graciously coordinated with Credo Mutwa, thus allowing the interview to take place by telephone, literally half-way around the world in South Africa. We at The SPECTRUM would like to convey our deepest appreciation to both David Icke and to Dr. Joubert for their selfless efforts at getting this man's Truth out to the world.
...

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 15 nov 2007, 09:30

En hier is nog een artikel waar ik nog steeds lagen kippenvel van krijg. Had ik al ooit ergens geplaatst. Maar dan op een plek dat stilaan in de vergeet put is aan het verdwijnen.

De Reptielen Connectie

door David Icke



Maar het gebeurde ook elders, zoals je bijvoorbeeld zult vinden in de verbazingwekkende informatie op deze website door de Afrikaanse Zulu sjamaan Credo Mutwa en in de ongelooflijke Credo video’s, De Reptielen Agenda, deel een en twee. Hij vertelt hetzelfde verhaal van de zwart Afrikaanse traditie die ik elders in de wereld heb blootgelegd.Bron
Laatst gewijzigd door Aenimaxequal op 15 nov 2007, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 15 nov 2007, 11:50

Daarom was ik zo verbaasd toen ik van Zecharia Sitchin – de meest bekende vertaler van de Sumerische tabletten – vernam dat er geen voorval van een slangenras in de oude wereld bestond. Natuurlijk was die er wel. Hij gaf me de duidelijke raad met betrekking tot het slangenras: “Bemoei je er niet mee”.
Nog een aanwijzing dat Arizona Wilder gelijk had.

Maan

Bericht door Maan » 15 nov 2007, 16:48

I get the dumb van dit..... Damn, wat een tekst.
En kan het volgende keer ook in het Nederlands geplaatst worden? Als ik engels wil lezen, ga ik wel naar een Engels forum.
Laatst gewijzigd door Maan op 15 nov 2007, 20:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 15 nov 2007, 20:01

Alhier http://www.sabon.org/credo/index.html is de volledige tekst te lezen in het Duits, Engels, Portugees en Frans.

Maan

Bericht door Maan » 15 nov 2007, 20:29

Maan schreef:I get the dumb van dit..... Damn, wat een tekst.
En kan het volgende keer ook in het Nederlands geplaatst worden? Als ik engels wil lezen, ga ik wel naar een Engels forum.
[zucht]

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 15 nov 2007, 22:20

Ja ik dacht dat dat retorisch was. Want dit is best veel tekst.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 15 nov 2007, 22:42

Ha, heb een vertaling gevonden maar perfect is het ook niet .

Plaats reactie