Lekker aan de hypnose

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Nathan

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door Nathan » 01 mar 2015, 13:28

Zoeker schreef:Nou ja, al met al zit hier een lering in voor Nathan .
Is dat je enige doel hier op het forum, met mij?

Nathan

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door Nathan » 01 mar 2015, 13:29

Interactie krijg je vanzelf bij het uiteenzetten van je gedachtegoed! :knots:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door Vitharr » 01 mar 2015, 13:44

Nathan schreef:
Vitharr schreef: Ik zit niet op dit forum om mijn gedachtengoed uit te dragen, maar voor de interactie met anderen.
Zo kan je het ook omschrijven.
Nee, niet 'ook', het is fundamenteel anders.

Op het forum komen van tijd tot tijd prekers langs die hun waarheid komen verslijten. Die zoeken een monoloog, en accepteren enkel bevestiging. Zij zoeken dus volgers. Interactie is mogelijk, maar geen constructieve dialoog.

Ik ben hier om constructieve dialogen te voeren met interessante mensen. Mensen met eigen meningen, hoe bizar soms ook. Ik vind ze allemaal interessant.

Dus; sommigen komen om te spreken, sommigen om te luisteren, anderen voor beiden. Een boek is dan ook meestal eenzijdiger dan een forum.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Nathan

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door Nathan » 01 mar 2015, 13:47

Vitharr schreef:
Nathan schreef:
Vitharr schreef: Ik zit niet op dit forum om mijn gedachtengoed uit te dragen, maar voor de interactie met anderen.
Zo kan je het ook omschrijven.
Nee, niet 'ook', het is fundamenteel anders.
Wat je wil, Vitharr.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door Vitharr » 01 mar 2015, 13:50

Nathan schreef:Wat je wil, Vitharr.
Waar krijg je de indruk dat mijn wil een rol speelt?
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door Witte wel » 01 mar 2015, 23:05

taigitu schreef:Jouw reactie in deze begrijp ik niet helemaal.
Als iemand verwijst vanuit een geschreven woord naar een geschreven tekst dan zie ik dat niet als sluipreclame maar als een versterking van het geschreven woord.
Als ik een verwijzing zie waarbij een citaat wordt geschreven met een bronvermelding en ik dan bij die bron diverse commerciële activiteiten tegen kom, ongeacht wie daaraan verdient, dan vind ik dat opmerkelijk.
Je hamert hier op een commercieel gewin waarvan je eigenlijk zelf weet dat dat nagenoeg niet het geval is bij het uitbrengen van een boekwerk in eigen beheer maar verwijst vaak wel naar sites waar commercieel gewin een normale zaak is. Iets wat ik zie als tegenstrijdigheid.
Dit motiveert mijn reactie. Het is eenvoudiger dan je denkt.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Lekker aan de hypnose

Bericht door taigitu » 02 mar 2015, 10:27

Witte wel schreef:
taigitu schreef:Jouw reactie in deze begrijp ik niet helemaal.
Als iemand verwijst vanuit een geschreven woord naar een geschreven tekst dan zie ik dat niet als sluipreclame maar als een versterking van het geschreven woord.
Hier ben ik het mee eens.
Witte wel schreef:Als ik een verwijzing zie waarbij een citaat wordt geschreven met een bronvermelding en ik dan bij die bron diverse commerciële activiteiten tegen kom, ongeacht wie daaraan verdient, dan vind ik dat opmerkelijk.
Dat vind ik niet zo opmerkelijk omdat het bijna inherent is aan de sites die mensen opzetten. En dat kan ik dus vooraf verwachten.
Op forums is dat niet zo gebruikelijk omdat daar in de regel geen reclame wordt gemaakt.
Witte wel schreef:Je hamert hier op een commercieel gewin waarvan je eigenlijk zelf weet dat dat nagenoeg niet het geval is bij het uitbrengen van een boekwerk in eigen beheer maar verwijst vaak wel naar sites waar commercieel gewin een normale zaak is. Iets wat ik zie als tegenstrijdigheid.
Dit motiveert mijn reactie. Het is eenvoudiger dan je denkt.
Hier is de volgorde een beetje anders dat je schrijft. Dat de boeken in eigen beheer zijn uitgegeven wist ik na mijn eerdere reacties. Ik ging/ga dus uit van een zekere promotie in deze. Maar ik begrijp nu jouw reactie beter.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie