dingen herkennen ???

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Plaats reactie
Ravertje

dingen herkennen ???

Bericht door Ravertje » 02 jun 2006, 01:43

Ik merk de laatste tijd dat ik steeds meer dingen mee maak..... En dan denk ik van hee raar dit heb ik al eenkeer gehoord. En dan doe k precies de zelfde dingen waarvan ik het gevoel heb dat ik dat al eerder heb gehad.


Volgens mij komt dat door mn dromen. Dat ik droom en dat het later ook uitkomt ik weet niet of dit wel kan of ik gewoon zwaar gek ben geworden de laatste tijd. Dat zou ook kunnen.

Hebben meerderen van jullie dit wel een gehad ?
Dat je overdag iets mee maakt en dan denkt hee wacht effe ik heb dit al eens gezegd of ik heb hier al eerder gelopen. ????

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: dingen herkennen ???

Bericht door FoX » 02 jun 2006, 11:07

Pro-raver schreef:Ik merk de laatste tijd dat ik steeds meer dingen mee maak..... En dan denk ik van hee raar dit heb ik al eenkeer gehoord. En dan doe k precies de zelfde dingen waarvan ik het gevoel heb dat ik dat al eerder heb gehad.


Volgens mij komt dat door mn dromen. Dat ik droom en dat het later ook uitkomt ik weet niet of dit wel kan of ik gewoon zwaar gek ben geworden de laatste tijd. Dat zou ook kunnen.

Hebben meerderen van jullie dit wel een gehad ?
Dat je overdag iets mee maakt en dan denkt hee wacht effe ik heb dit al eens gezegd of ik heb hier al eerder gelopen. ????
Ik heb de laatste tijd veel dromen die uitkomen of een beetje de toekomst voorspellen sommige dingen kunnen gewoon niet meer toeval zijn.

Heb jij het niet over een deja vu ? Daar is namelijk al een interessant topic aan geweid op dit forum.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 02 jun 2006, 12:40

K weet niet :S
maar ik heb dat gewoon steeds vaker dat ik dingen herken en dat is steeds vaker

Plaats reactie