Misschien een domme vraag

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Plaats reactie
Ravertje

Misschien een domme vraag

Bericht door Ravertje » 29 jan 2007, 21:02

Dit verhaal klopt nietmeer !!!
Laatst gewijzigd door Ravertje op 17 mei 2007, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Bijtjuh

Bericht door Bijtjuh » 29 jan 2007, 21:20

Waarschijnlijk, omdat je goed in je contact staat met je onbewuste als je droomt.
Dus als ze steeds in je hoofd zit heb je een grote kans dat je ook steeds over haard droomt. :)

Ravertje

Bericht door Ravertje » 30 jan 2007, 21:03

Bijtjuh schreef:Waarschijnlijk, omdat je goed in je contact staat met je onbewuste als je droomt.
Dus als ze steeds in je hoofd zit heb je een grote kans dat je ook steeds over haard droomt. :)
Denk je egt Bijtjuh?

Bijtjuh

Bericht door Bijtjuh » 31 jan 2007, 07:29

jep :)

Ik heb het zelf ook gehad. :p

Ravertje

Bericht door Ravertje » 31 jan 2007, 07:43

Bijtjuh schreef:jep :)

Ik heb het zelf ook gehad. :p
Hhaha okee :D
Ik vertrouw je op je woord :D

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Bericht door Cardassian » 15 mei 2007, 12:39

Niet dat ik je humeur wilt verpesten ofzo. Ik ben blij voor je dat je dromen en nachtrust beter zijn geworden sinds je relatie met Renate.

Maarre ik ben iemand die dit weer niet heeft. Ik heb geen relatie met Kim, maar een vriendschap waarvan iedereen om ons heen weet dat het binnen een maand meer gaat worden. We hebben het er zelfs ook over, maar wegens een drukke periode willen we niet onze afstudeertijd op het spel zetten.

De droom die ik heb over haar had laatst was zelfs heel negatief en bracht een eind van de relatie in beeld.

Bijtjuh

Bericht door Bijtjuh » 15 mei 2007, 22:16

Je angsten kunnen ook weerspiegeld worden in je droom. :)
Dus ben je bang dat het niks gaat worden en dan krijg je ook zo'n 'negatieve' droom.

Plaats reactie