getallen

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Plaats reactie
willowvrouw

getallen

Bericht door willowvrouw » 03 mei 2009, 14:00

ik heb een vraag aan wie mij een antwoord kan geven !

iets meer dan een jaar geleden zat ik alleen in mijn auto en zoals altijd als ik op de autostrade rij kijk ik naar nrplaten !
waarom??

omdat ik het leuk vind !

maar deze keer was iets anders dan anders ... ik reed net de autostrade op als mijn oog direct naar een nr plaat getroken werd en ik weet alleen nog de nr 944 want de rest was niet belangrijk en het rare was dat die auto een paar keer mij voorbij gestoken heeft en telkens moest ik naar die plaat kijken
...
nu ben ik een paar uur verder en zit nog steeds in mijn auto nu aan de andere kant van het land in mij geboortestreek .

er rijd een auto voor mij die héél traag rijd en die mij serieus irriteerd en die plots aan de kanten gaat staan maar wat mij opviel was die nrplaat ook eindigend op 944 !!!

het is spijtig dat ik dat woord dat voor de 944 geschreven was niet kan zeggen maar ik wel zeggen dat ik toen begon na te denken .

het leuke was dat die auto hoe die dat ook gedaan heeft er in geslaagd was om nog eens voor mij te komen rijden en dat voor een lange tijd !

het was toen duidelijk dat "iets" mij probeerde duidelijk te maken dat ik de nr's 944 in het oog moest houden maar ik weet nog steeds niet voor wat ze dienen en als er een belangrijke gebeurtenis in mijn leven voor doet begin ik te rekenen maar niks komt in die buurt van het getal 944 of toch niks dat ik kan bewijzen .

heeft er iemand hier verstand van !!!!????

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: getallen

Bericht door Tammy » 03 mei 2009, 14:05

Ik heb er helaas geen verstand van maar vind dit heel apart.
Hoop dat de anderen leden je kunnen helpen. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: getallen

Bericht door Beatrix Kiddo » 03 mei 2009, 15:18

willowvrouw schreef:heeft er iemand hier verstand van !!!!????
Waarvan precies? Of nummerborden betekenis hebben? Ik denk het eerlijk gezegd niet. 1 op de 1000 wagens heeft een nummerplaat met 944. Toevallig zijn er 2 jou vandaag opgevallen, waarbij de 2e eigenlijk alleen maar opviel omdat de 1e was opgevallen.

Let de volgende keer eens op wagens met 162 op de nummerplaat :wink:
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: getallen

Bericht door willowvrouw » 03 mei 2009, 15:44

ik begrijp uw reaktie en nr 162 is ook van mijn nr plaat hahaha
maar dat getal had iets te zeggen ik kreeg er een heel speciaal gevoel bij dat mij naar dat nr trok .

en omdat ik die avond terug dat getal zag met de letters "ja" voor begon ik te denken .
die auto ('s avonds) was zijn weg precies kwijt omdat hij zo traag reed en daarna komt die uit een straat gereden voor mij voor precies nog eens te laten zien wat ik moest zien .

ik vertel dit van die auto omdat er waarschijnlijk geen andere weg is om mij met getallen te confronteren ... ik mijd getallen das niet mijn ding :wink:

ik vraag gewoon wat die getallen 944 kunnen betekenen en ik weet dat die auto's daar niks met te maken hebben .

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: getallen

Bericht door Beatrix Kiddo » 03 mei 2009, 15:51

willowvrouw schreef:ik begrijp uw reaktie en nr 162 is ook van mijn nr plaat hahaha
Serieus :shock: :shock: :shock:
willowvrouw schreef:ik vraag gewoon wat die getallen 944 kunnen betekenen
Tja. Ik denk dat de betekenis verschillend is voor verschillende personen. Dan wordt de vraag wat 944 voor *jou* betekent, en ik weet niet of we dat kunnen weten. Vooral als het over de toekomst gaat. :?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: getallen

Bericht door Tardis » 03 mei 2009, 18:37

Beatrix Kiddo schreef:
willowvrouw schreef:ik begrijp uw reaktie en nr 162 is ook van mijn nr plaat hahaha
Serieus :shock: :shock: :shock:
Kiddo, je bent een orakel tegen wil en dank *1*
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: getallen

Bericht door Beatrix Kiddo » 03 mei 2009, 19:03

Tardis schreef:Kiddo, je bent een orakel tegen wil en dank *1*
<glazenbol>Ik zie een nieuwe carriere in mijn toekomst...</glazenbol>
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: getallen

Bericht door willowvrouw » 03 mei 2009, 20:37

kiddo

je vraagt en zegt wat die 944 voor mij betekend ?

ik denk als ik het zo lees dat ik nu meer vragen heb dan daar voor hihhihi

maar ik heb ook altijd gedacht dat het iets met de toekomst te maken had maar waarom niet met het verleden !!!!!

je brengt mij aan het denken want als ik daarstraks mijn verhaal aan het typen was dacht ik telkens aan de oorlog (40-45)

als ik naar dat getal kijk denk ik daar steeds aan en het komt mij meer en meer bekent voor .

ben bijna zeker dat het met mij verleden te maken heeft aan moeders kant .

een beetje toelichting voor de nieuwsgierige....
in mijn geboorteplaats woonde nog steeds mijn moeder die een maand na dat die bewuste 944 in mijn leven kwam overleed .
daarom denk ik nu heel sterk dat dit een datum is.
44 een jaar
9 een dag of een maand

ik kom er wel achter en mijn gevoel zegt dat ik dicht bij ben .
heel dicht ... ik denk dat het antwoord aan de deur staat ik moet alleen de deur nog vinden :trillip:

echt bedankt !

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: getallen

Bericht door Beatrix Kiddo » 04 mei 2009, 08:57

En dan kun je je natuurlijk nog afvragen waarom juist gisteren je aandacht er op gevestigd werd. :mrgreen:
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: getallen

Bericht door willowvrouw » 04 mei 2009, 13:41

kiddo jij bent mij er een ... *1*

zo rap krijg je mij niet van mijn stuk met je afvragende antwoorden hahaha

maar mijne frang viel toen ik het woord "toekomst " las in je antwoord en besefte ik dat ik "niet" in de toekomst moest zoeken en dat bevestigde mijn raar gedacht van de oorlog als ik 944 zag.

dus dit was allemaal nodig om mij op het juiste pad te zetten .

Jolly Jumper

Re: getallen

Bericht door Jolly Jumper » 05 jul 2009, 11:18

Misschien wil je onbewust wel een porsche 944, al zou ik met dit warme weer wel voor een cabrio gaan :D

Plaats reactie