Horoscopen

Astrologie is een verzamelnaam voor theoriën die uitgaan van de verbanden tussen bepaalde standen van hemellichamen ten opzichte van de aarde en gebeurtenissen op aarde en deze beschrijven. Alles wat betreft sterrenbeelden, horoscopen, chinese sterrenbeelden en de betekenis hiervan vind je hier terug.

Klopt je dierenriem teken?

Ja
7
33%
Nee
5
24%
Een beetje
9
43%
 
Totaal aantal stemmen: 21

aquarius

Bericht door aquarius » 29 sep 2007, 21:55

JonniePop schreef:Bedankt! Nu snap ik waar het mis is gegaan. Ik ben ram, ascendant weegschaa, maan - waterman. Waarschijnlijk heeft het meisje dat mijn horoscoop getrokken heeft dat wat door elkaar gehaald. Of ik heb het door elkaar gehaald. Maar ik heb daarnet geleerd dat ik nooit toegeef, dus aan mij kan het niet liggen :wink:

Vind trouwens dat dingen elkaar nogal tegenspreken in die horoscoop.
Een geboortehoroscoop geeft in grote lijnen jou karakterschets weer.
Dus niet in details .
Jij ontmoet in je leven heel veel mensen die ook jou karakter bijinvloeden ,bijv. als je in een agressieve omgeving opgroeit heeft dat invloed op jou karakter.
Zo ook voor die gene die bijv. in een rustige boerendorpje opgroeit invloed heeft op zijn karakter.

Gebruikersavatar
Kuikentje
Dromertje
Berichten: 3547
Lid geworden op: 15 aug 2006, 00:05

Bericht door Kuikentje » 03 jan 2008, 12:41

een beetje

ik ben erg eigenwijs wat overeenkomt met de Ram
Archery is my life!
Proud member of Boogsport Vlaanderen.
Go Springboks (rugby)

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Horoscopen

Bericht door goudroes » 01 mei 2012, 00:07

Ja, ik herken me zeker in mijn horoscoop. Maar meer nog in de karmische horoscoop. Dan let je ook op de maansknopen en zwarte maan oa.
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Plaats reactie