|
|
|
 |
 |
|
|
 |
| wedervragen kunnen absoluut wél antwoorden zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
| Als er geen reden is... waarom zouden we het dan doen? Geeft dát een antwoord op je vraag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
| Als eten niet lekker zou zijn en we het ook niet nodig zouden hebben. Heeft het dan nut om te eten? Dat is zowat dezelfde vraag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
Omdat ze naar het licht toe groeien.
eindelijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
Nee, dat wist ik niet. Waarom doen ze dat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
| Wie betaalt ze daar dan voor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
| Heeft de euro daar waarde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
thaboy schreef: Heeft de euro daar waarde?
Meer dan de dollar.
Minds are like parachutes, they work better open.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
Nah, dit gaat nergens meer heen geloof ik.
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.
|
|
|
|
|
|
|

|
|
 |
 |
|
|
 |
Misschien ben ik hier wat te laat op gekomen en leest niemand ooit nog dit antwoord, maar je weet maar nooit. thaboy vroeg:
Citaat: En waarom willen wij de soort in stand houden? Als ik kijk naar mijn zoontje van drie, en ik zie hoe die met volle teugen geniet van "leven" dan begrijp ik waarom wij de soort willen in stand houden. Zolang een mens nog kind is, en niet verzuurd is door het leven naast en tussen eigenzinnige en kortzichtige volwassenen, beleeft die mens elke seconde van de dag in volle verwondering en verbazing. Dàt is pas ècht leven. En daarom houden wij de soort in stand, al was het alleen maar in de hoop dat die verzuring en verbittering op een goeie keer omzwaait naar gewoon genieten van het leven zelf.
"Voor zover de stellingen van de wiskunde betrekking hebben op de werkelijkheid zijn ze niet zeker, en voor zover ze zeker zijn hebben ze geen betrekking op de werkelijkheid." Albert Einstein
|
|
|
|
|
|
|

|
|
 |
 |
|