Toeval

Filosofie is de betekenis en geldigheid van ons denken en ons geloof omtrent de meest algemene en universele aspecten van het bestaan (heelal, entiteiten of subjecten, objecten of dingen, en hun relatievormen). Filosofeer hier net als vroeger Plato deed.
Gast1

Re: Toeval

Bericht door Gast1 » 14 jun 2014, 08:21

De gehele kosmos bevindt zich in ons lijf en alles wat er is zoals wij ons in het lijf bevinden van alles wat er is ...
Het AL en ÉÉN ...

Toeval? ... nee hoor ...

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Toeval

Bericht door taigitu » 10 aug 2014, 16:06

Ik heb de afgelopen week allemaal leuke 'toevalletjes' ervaren.
Op de een of andere manier heb ik verschillende dingen naar me 'toegetrokken' waardoor een
gedachte, verlangen of wens werd ingevuld.
Een grappige is deze: Ik had bij de Reform/gezondheidswinkel een bestelling geplaatst voor
een homeopatisch geneesmiddel. En voor het gemak had ik er twee dezelfde besteld met het
idee om er mijn vriendin ook een te geven. Maar twee dagen later begon het bij mij te
kriebelen. Ik had er beter maar één kunnen bestellen en die gedachte bleef maar in mijn
hoofd zeuren. Het was naar mijn idee te laat voor actie omdat die bestelling allang onderweg
waren naar de winkel. Dus besloot ik niets te doen en beide flesjes zelf op te gebruiken.
Ik ging op de dag hierna naar de winkel en vroeg naar mijn bestelling. De verkoopster reikte
onder de toonbank om mijn bestelling te pakken en kwam weer omhoog met maar één
verpakking in haar hand. Op dat moment wist ik in een flits dat de kosmos mijn wens had
ingevuld. En ja, de groothandel had (per ongeluk) maar één verpakking gestuurd.
De tweede verpakking heb ik alsnog geannuleerd en ik ging bijna huppelend naar huis.
Ik geniet van zulke momenten...... het kleurt mijn dag.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie