de eerste film was echt goed. had nog dat angstwekkende en dat mysterieuze. en Arnie. De tweede ook maar zonder Arnie dan had je AVP. prachtig idee. De predators in deze film zagen er geweldig cool uit. om van te snoepen. ook de gevechten met de aliens waren bijzonder. technisch gezien niet de beste film uit de reeks. de film ging te snel vooruit en het verhaal er maar tussen geflatst. maar toch heb ik me in deze film het meest geamuseerd. AVP2 had daarna nog mooie elementen maar de film werd een beetje een B-films. het verhaal ging verder vanaf het einde van de eerste AVP. maar de verhaallijn gaat vooruit zoals tientallen B-films uit het genre. er was niks nieuw. waard om hem eens te zien, maar dan heb je het ook gehad. en de visuele effecten vind ik maar matig. Nu ben ik zeer benieuwd naar "Predators".
Ik krijg hem niet met youtube link erop, dus dan maar zo.
is ook een fake youtube filmpje. alles gaat automatich. play, pauze video. je kan geen andere opties aanklikken. een normaal youtube filmpje heeft een lange code in de URL met cijfers en nummers. nu staat er gewoon "/expendables"
Ik krijg hem niet met youtube link erop, dus dan maar zo.
is ook een fake youtube filmpje. alles gaat automatich. play, pauze video. je kan geen andere opties aanklikken. een normaal youtube filmpje heeft een lange code in de URL met cijfers en nummers. nu staat er gewoon "/expendables"