Zoals het jaar begon....... George Michael overleden

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Zoals het jaar begon....... George Michael overleden

Bericht door taigitu » 26 dec 2016, 12:16

2016 eindigt zoals het jaar begon: met de dood van een wereldster

Popicoon George Michael overleed uitgerekend op eerste kerstdag, de dag megahit 'Last Christmas' van Wham! zo vaak te horen is. Hij was 53 jaar oud. Wham! had hij in 1981 samen met zijn beste vriend Andrew Ridgeley opgericht. Binnen een jaar scoorde het tweetal verschillende top tien-hits, waaronder Young Guns en Wake me up before you go go. Maar het lukte George Michael ook om solo vele successen te boeken. De Britse zanger verkocht in dertig jaar tijd meer dan 100 miljoen albums en scoorde ruim twintig nummer 1-hits.

Blokhuis roemt de manier waarop de zanger zijn werk en muziek aanpakte: "Hij had bijna de aanpak van een singer/songwriter, heel integer in zijn werk. Het was echt meer dan een commercieel dingetje." En natuurlijk die stem. "Hij heeft absoluut mooie platen gemaakt, met een van God vergeven stem."

http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/2016 ... wereldster
Een eerder,kort intervieuw over zijn gezondheid.
http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-n ... responsive

Laatste beelden:
Laatst gewijzigd door taigitu op 26 dec 2016, 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

gusteman

Re: Zoals het jaar begon....... George Michael overleden

Bericht door gusteman » 26 dec 2016, 15:21

Zoals het jaar begon....... George Michael overleden
Oeps ..... gisteren ook al (of is het 'nog') eens; is ie dan twee keer overleden dit jaar? :?

Straffe gast :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Zoals het jaar begon....... George Michael overleden

Bericht door Tammy » 26 dec 2016, 17:04

Vreselijk dat hij is overleden. :-|
Hij belichaamt voor mij mijn jeugd, de periode dat ik dacht dat ik heel de wereld aan kon.
Eindelijk uit huis en vrij als een vogeltje.
Kerst vieren in de kroeg toen, hangend aan de bar en luisteren naar zijn kerstsong.
En nog veel meer, hij is van de good old days toen het leven een stuk mooier en leuker was.

R.I.P George, je was geweldig. [clap] [clap]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie