test tinypic

Al het andere... waar we verder praten met een hapje en een drankje.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: test tinypic

Bericht door Tammy » 13 mei 2017, 05:06

Ik kan je niet helpen Oktagon met dit probleem. :-|
Het is te technisch voor mij.
Hopelijk weet Paulus het ( is even afwezig ) of anderen leden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: test tinypic

Bericht door MetalPig » 29 mei 2017, 13:17

gusteman schreef:
MetalPig schreef:Een bestand als bijlage toevoegen middels de optie "bijlage toevoegen".
Voor zover ik had begrepen ging het niet over het toevoegen van een bijlage, en inderdaad .....
oktagon schreef:Maar mijn probleem is anders (als aangegeven).
Dus,MP?
Ik dacht dat dat wel het probleem was, vanwege dit deel uit het bericht van Oktagon:
oktagon schreef:Gezien mijn pogingen vanaf 2014 of 2015 om mijn probleem met oversturen (bijlage toevoegen)via de site van Tammy op te lossen en steeds een weigering te ontvangen van haar systeem,graag een oplossing.! [burn]

Nu nog een poging gedaan,resultaat:

De bijlage kan niet geüpload worden naar ./files/623_4d7c7cd4973a3943cb70a75afe9990da[/b] :mrgreen: [burn] :pc bad: [think]


Maar ik kan het best verkeerd geïnterpreteerd hebben; ik heb wel vaker moeite om chocola te maken van de berichten van Oktagon.

Het feit blijft: het toevoegen van bijlagen werkt niet, blijkens de tests van Oktagon en ondergetekende.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: test tinypic

Bericht door oktagon » 12 jun 2017, 21:02

oktagon schreef:Dat bestand kun je niet toevoegen op het forum,wel rechtstreeks naar het URL van het Forum -dus direct naar Tammy;dat is een gewone mailzending met toevoegen,werkt altijd.Maar mijn probleem is anders (als aangegeven).
Ik kan dus alleen via het bovenvermelde verslag van me,iets als bijlage versturen (via URL ;een ander systeem ken ik niet en ga dit ook niet uitzoeken,heb daar geen trek in om dat te gaan uitvinden,ben daar te oud voor geworden.Dus zo simpele mogelijk als het verzenden via URL van een ontvanger) :peace:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie