webserie over onverklaarbare zaken in NL

Al het andere... waar we verder praten met een hapje en een drankje.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: webserie over onverklaarbare zaken in NL

Bericht door taigitu » 22 mar 2016, 15:12

Piet Hoffman schreef:

Dag Leden van het M&W Forum,

mijn naam is Piet Hoffman. afgelopen 11 jaren actief achter de schermen bij media in Nederland. Nu de wens om een webserie te beginnen over onverklaarbare zaken in en uit Nederland. Ik heb de nodige series en programma's gezien over onverklaarbare zaken in Amerika, Rusland, etc maar ik ben uitermate benieuwd naar verhalen in Nederland.
Rus(12) wordt menselijke magneet na elektrische schok

Afbeelding

Een Russische jongen is plotseling een levende magneet geworden. Nadat hij een elektrische schok kreeg, blijven allerlei voorwerpen aan hem kleven. Van de ene dag op de andere werd hij als het ware 'aantrekkelijk'.

Op weg van school naar huis leunde de 12-jarige Nikolai Kryaglyachenko naar eigen zeggen tegen een lantaarnpaal. Er bleek iets mis met de bedrading en de jongen kreeg een stroomstoot door zijn lichaam.

,,Toen ik de volgende ochtend wakker werd, kleefden er een paar muntstukken aan mijn rug. Die waren blijkbaar zoek geraakt in m'n bed", vertelt Nikolai. ,,Bij het ontbijt glipte een lepel uit mijn hand. Vreemd genoeg viel die niet op de grond, maar bleef hij op mijn borst hangen."

De jongen heeft zijn nieuwe 'gave' niet onder controle. ,,Te pas en te onpas trek ik dingen aan", zegt hij. ,,Vreemd werd het pas echt toen er een glas water in mijn richting kwam geschoven''.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... chok.dhtml
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie