Nieuw onderschrift

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
tofu_kronos

Nieuw onderschrift

Bericht door tofu_kronos » 04 nov 2013, 02:14

Heb een nieuw onderschrift, wou iets plaatsen van 150 tekens. Maar dat werd geblokkeerd, kon ik niet plaatsen. Zelfs als het maximale 255 tekens zijn. Bewijs dat de cia deze site ook in de gaten houd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Tammy » 04 nov 2013, 05:36

Weet je wat ik zo grappig vind Tofu.?
Mensen die een land het liefst van de aardbodem willen zien verdwijnen maar er nog nooit zijn geweest.
Die een deel zien van een land maar de rest niet .
Maar eigenlijk is grappig niet het juiste woord.

Het is een beetje te vergelijken met de koude oorlog.
De Russen tegen de Amerikanen of andersom.
De mond vol hebben hoe slecht een land is maar er nog nooit zijn geweest.

Nog nooit of het nu Rusland is of Amerika of welk land dan ook in de wereld zijn geweest, om eens met de mensen daar te praten en om zich heen te kijken.
Om verder te kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos uit de media over te nemen.

Elk land heeft zijn fouten, Amerika ook.
Zeker weten, en dat zeg ik als Amerika liefhebster.
Veel fouten daar maar ook veel moois en goedheid.
Dat zie je alleen maar als je er zelf bent geweest.
Als je zelf met mensen praat.
En dat geld voor elk land.
Maakt niet uit waar in de wereld.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door tofu_kronos » 04 nov 2013, 07:41

Als amerika zon tof land is, waarom word er dan 5 miljard op voedsel bonnen gekort. Terwijl ze dezelfde dag 50 miljard aan israel schenken voor wapen aankopen.

Gast1

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Gast1 » 04 nov 2013, 09:22

Tammy schreef:Weet je wat ik zo grappig vind Tofu.?
Mensen die een land het liefst van de aardbodem willen zien verdwijnen maar er nog nooit zijn geweest.
Die een deel zien van een land maar de rest niet .
Maar eigenlijk is grappig niet het juiste woord.

Het is een beetje te vergelijken met de koude oorlog.
De Russen tegen de Amerikanen of andersom.
De mond vol hebben hoe slecht een land is maar er nog nooit zijn geweest.

Nog nooit of het nu Rusland is of Amerika of welk land dan ook in de wereld zijn geweest, om eens met de mensen daar te praten en om zich heen te kijken.
Om verder te kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos uit de media over te nemen.

Elk land heeft zijn fouten, Amerika ook.
Zeker weten, en dat zeg ik als Amerika liefhebster.
Veel fouten daar maar ook veel moois en goedheid.
Dat zie je alleen maar als je er zelf bent geweest.
Als je zelf met mensen praat.
En dat geld voor elk land.
Maakt niet uit waar in de wereld.
:post:

Pindar

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Pindar » 04 nov 2013, 10:20

Ik denk dat Amerika in verschillende contexten gebruikt wordt hier.

Ik ben een paar keer in de USA geweest en ik ben weg van verschillende plekken en mensen.

Maar als ik zeg : Amerika doet dit of dat, bedoel ik niet DIE mensen, dan bedoel ik de mensen die aan het politieke roer staan, of op andere belangrijke functies.

Ik denk dat het daar hier mis gaat,

Politiek vind ik USA ook door en door verrot en kapot.

Maar de 'gewone ontmoetingen' ( bestaat dat wel, 'gewone ontmoetingen'?) is niks mis mee en vaak heel fijn!


Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door univers » 04 nov 2013, 10:45

;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Vitharr » 04 nov 2013, 11:37

Ik heb laatst een leuk filmpje gezien van een meisje uit Amerika die op straat Amerikanen interviewde over hoe de buitenwereld tegen Amerika aankeek. Daar was alle begrip voor, ook zij waren het niet eens met het beleid, maar toch trots om Amerikaan te zijn.

Na jaren de Russen overal de schuld van te hebben gegeven, gebeurt dat nu bij de Amerikanen. Ik vind zelf bijvoorbeeld dat ze de indianen daar ook niet fatsoenlijk behandelt hebben. Maar om nou te zeggen dat ik Amerika, of zijn bevolking haat gaat wel heel ver. Daarbij, het gros van de Amerikanen zijn omgekatte Europeanen. :wink:

Wat dat betreft kan ik ook wel aan een nieuw onderschrift beginnen, 'ik hou niet van generaliseren'. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Cees

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Cees » 04 nov 2013, 12:11

Of fuck het corrupte systeem in deze wereld.

tofu_kronos

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door tofu_kronos » 04 nov 2013, 16:09

Binnenkort zullen er geen gewone amirikanen meer zijn. DHS heeft 20000 ypr's, 16000 miljard kogels, bijna 1000 fema kampen met ovens, en 200 miljoen lijkkisten klaar liggen. En een aantal amerikanen uit het leger die zeggen dat DHS een oorlog tegen het volk gaat houden. Trouwens alle amerikanen zijn schuldig aan domheid, iedere lul weet daaronderhand dat 9/11 een leugen was. Maar niemand die de wapens opneemt.


Pindar

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Pindar » 04 nov 2013, 16:34

tofu_kronos schreef:Binnenkort zullen er geen gewone amirikanen meer zijn. DHS heeft 20000 ypr's, 16000 miljard kogels, bijna 1000 fema kampen met ovens, en 200 miljoen lijkkisten klaar liggen. En een aantal amerikanen uit het leger die zeggen dat DHS een oorlog tegen het volk gaat houden. Trouwens alle amerikanen zijn schuldig aan domheid, iedere lul weet daaronderhand dat 9/11 een leugen was. Maar niemand die de wapens opneemt.
allemaal waar! Dat is wat ik ook vaak zeg.
veel mensen of zijn in slaap gesukkeld , of hebben te veel fluoride op, en de meeste mensen zijn echt zo dociel gemaakt!

en beetje zombie is daarbij vergeleken super actief!

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door MetalPig » 04 nov 2013, 16:35

tofu_kronos schreef:Heb een nieuw onderschrift, wou iets plaatsen van 150 tekens. Maar dat werd geblokkeerd, kon ik niet plaatsen. Zelfs als het maximale 255 tekens zijn. Bewijs dat de cia deze site ook in de gaten houd.
Je BB-codes voor vette en grote letters tellen ook mee dacht ik; kan het zijn dat je daarmee over de 255 kwam?

tofu_kronos

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door tofu_kronos » 04 nov 2013, 17:11

MetalPig schreef:
tofu_kronos schreef:Heb een nieuw onderschrift, wou iets plaatsen van 150 tekens. Maar dat werd geblokkeerd, kon ik niet plaatsen. Zelfs als het maximale 255 tekens zijn. Bewijs dat de cia deze site ook in de gaten houd.
Je BB-codes voor vette en grote letters tellen ook mee dacht ik; kan het zijn dat je daarmee over de 255 kwam?

Nope allemaal voor de zekerheid verwijderd. Maar ik zit hier op mijn i pad, en op de i pad zie je veel minder kritiek op de usa dan op een windows computer.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door The Grey » 04 nov 2013, 17:20

tofu_kronos schreef:
MetalPig schreef:
tofu_kronos schreef:Heb een nieuw onderschrift, wou iets plaatsen van 150 tekens. Maar dat werd geblokkeerd, kon ik niet plaatsen. Zelfs als het maximale 255 tekens zijn. Bewijs dat de cia deze site ook in de gaten houd.
Je BB-codes voor vette en grote letters tellen ook mee dacht ik; kan het zijn dat je daarmee over de 255 kwam?

Nope allemaal voor de zekerheid verwijderd. Maar ik zit hier op mijn i pad, en op de i pad zie je veel minder kritiek op de usa dan op een windows computer.
Hoe heeft dat iets met elkaar te maken?
Beide zijn van Amerikaanse makelarij.
Daarbij komt dat het de websites zijn die kiezen wat ze laten zien en niet de browsers of computers.
Misschien heb je veel cookies over de usa op de ene en niet op de andere?

Tevens, hoe is jou openings post bewijs dat de CIA of NSA het forum in de gate houdt?
-

Pindar

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Pindar » 04 nov 2013, 17:28

Ik weet wel dat Steve Jobs zeer hoge ckearence had bij de NSA

dus tsja..

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door univers » 04 nov 2013, 18:10





Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Zoë » 04 nov 2013, 18:48

Oké wat ik me dan afvraag als ik dit ziet,
Ze willen velen gevangen gaan houden en dus van de buitenwereld afhalen zodat ze verdwijnen.
Waarom zouden ze dan zovele kamps opzetten en incl. grafkisten enz. verzorgen en niet gelijk doodschieten ? dat zou dat toch het snelst goedkoopst en het beste zijn om alle sporen te verwijderen?

Deze Fema ken ik nog niet en wil me daar wel in verdiepen.
Wat ik nu al zag van de treinen zijn net treinen van de concentratie kampen ik zie geen verschil.
Daarom snap ik niet dat er ook geen bv gaskamers zijn dat zou sneller werken waarom al die moeite doen om ze op te sluiten

Let wel ik kan de gehele inhoud niet dit is gebaseerd op de 3 filmpjes en de vertaling wat ik zover duidelijk krijg.

En let ook, niet dat ik dit stimuleer maar omdat ik me dit afvraag om juist dit via hun gedachte te begrijpen wat de opzet is

Wat ik me nu ook afvraag en eigenlijk bijna zelf al denk te geloven is of het in Nederland ook is of Europa
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door Zoë » 04 nov 2013, 18:56

Wat ik ook niet vind dat klopt is dat heel Amerika hier afgerekend zou worden.
Het is een "kleine" groep en die zit over heel de wereld.Geen enkel land uitgesloten.
Zoals vele zeggen het volk en zeker mensen die onder aan die werken hebben niet het besef wat er op de achtergronden bezig is.
Dus weiger ik voor mezelf te oordelen om alles over 1 kam te scheren.
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

tofu_kronos

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door tofu_kronos » 04 nov 2013, 19:50

Overigens er is nog een gerucht dat de ronde gaat, en als die waar is dan heb ik er geen moeite mee. En dat is dat de sky spirits, de overheid in handen hebben. En dat ze alles uitroeien, wat 11500 jaar geleden niet via siberie Alaska is binnengekomen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nieuw onderschrift

Bericht door univers » 04 nov 2013, 21:45

En dat is dat de sky spirits
Ze waren al bij de eerste bilderberg groep aanwezig.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie