gusteman: wijsneus ? ... betweter ? ... pedant ? ...

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Plaats reactie
univers
Observer

Re: gusteman: wijsneus ? ... betweter ? ... pedant ? ...

Bericht door univers » 17 aug 2017, 14:53

Schitterend topic ...
Dat ben ik met je eens.
Geniet met volle teugen.
Terwijl ik me afvraag, hoe oud zijn ze?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 17 aug 2017, 15:01

Pierre schreef:Kristof blijkt gewoon gelijk te hebben ...
Is dat nu ook "anderen gebruiken om je doel te bereiken" of sta jij daar boven?

Het valt ook op dat jij het er moeilijk mee hebt als anderen iets interpreteren, alhoewel je zelf schrijft
Pierre schreef:Mijn 'weten' is niet tastbaar, noch zichtbaar en valt misschien zelfs wel niet te bewijzen. Aan dat laatste twijfel ik echter.
Ik schat de wetenschap zo hoog in, dat ook dit waarschijnlijk nog ontdekt gaat worden.
Ik kan dus geen bewijslast leveren ... wat voor mij 'waar' is kan ik dus niet bewijzen.
Determinist schreef:Een ware claim kan alleen waar zijn als de claim waar is en als zodanig bewezen waar te zijn.
Maar ik wil juist helemaal niet 'claimen', integendeel zelfs. Ik zou 'mijn weten' hooguit kunnen delen of uitdragen.
Het is ook niet aan mij om te bewijzen, ik ben daar zelfs helemaal niet mee bezig.
Het is aan de ander om er iets of niets mee te doen, het is aan de ander om te interpreteren en te oordelen.
Enerzijds ben jij dus van mening dat het aan de anderen is om te interpreteren, maar als ze dat dan doen vind je het nodig om hen dit te verwijten.
En ja, het is inderdaad verwijten wat je daar doet, het is niet zomaar een opmerking.
Daarvoor doe je het net iets te vaak.
Vragen bij mijn reactie? Ik antwoord je hier (klik).
De wetenschap wéét dat ze niet alles weet. Maar het feit dat de wetenschap niet alles weet betekent niet dat je elke lacune naar believen kan invullen met een sprookje naar keuze. (Dara Ó Briain)

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 17 aug 2017, 15:04

univers schreef:
Schitterend topic ...
Dat ben ik met je eens.
Geniet met volle teugen.
Terwijl ik me afvraag, hoe oud zijn ze?
En hierop volgt dan de voorspelbare vraag wie je nu precies bedoelt met "ze".
Ofwel volgt die vraag niet omdat ik er nu op wijs dat ze voorspelbaar is ..... ben benieuwd.
De wetenschap wéét dat ze niet alles weet. Maar het feit dat de wetenschap niet alles weet betekent niet dat je elke lacune naar believen kan invullen met een sprookje naar keuze. (Dara Ó Briain)

Pierre
PC

Bericht door Pierre » 17 aug 2017, 19:45

gusteman schreef:
Pierre schreef:Kristof blijkt gewoon gelijk te hebben ...
Is dat nu ook "anderen gebruiken om je doel te bereiken" of sta jij daar boven?
Nee hoor, ik verwees naar wat Kristof schreef en erboven staan? ... [doh]
Het is erg duidelijk dat je me niet leest of niet begrijpt gusteman, maar dat haalde je zelf al aan ...
Ik sta nergens boven of onder om het voor de zoveelste keer nog maar eens speciaal voor jou te benoemen.
Kun je dat onthouden? [zucht]
gusteman schreef:Het valt ook op dat jij het er moeilijk mee hebt als anderen iets interpreteren, alhoewel je zelf schrijft
Pierre schreef:Mijn 'weten' is niet tastbaar, noch zichtbaar en valt misschien zelfs wel niet te bewijzen. Aan dat laatste twijfel ik echter.
Ik schat de wetenschap zo hoog in, dat ook dit waarschijnlijk nog ontdekt gaat worden.
Ik kan dus geen bewijslast leveren ... wat voor mij 'waar' is kan ik dus niet bewijzen.
Determinist schreef:Een ware claim kan alleen waar zijn als de claim waar is en als zodanig bewezen waar te zijn.
Maar ik wil juist helemaal niet 'claimen', integendeel zelfs. Ik zou 'mijn weten' hooguit kunnen delen of uitdragen.
Het is ook niet aan mij om te bewijzen, ik ben daar zelfs helemaal niet mee bezig.
Het is aan de ander om er iets of niets mee te doen, het is aan de ander om te interpreteren en te oordelen.
Enerzijds ben jij dus van mening dat het aan de anderen is om te interpreteren, maar als ze dat dan doen vind je het nodig om hen dit te verwijten.
En ja, het is inderdaad verwijten wat je daar doet, het is niet zomaar een opmerking.
Daarvoor doe je het net iets te vaak.
... Even op volgorde, waarom valt het je op dat ik het er moeilijk mee heb als anderen interpreteren?
Ik doe dat zelf ook wel eens en heb het daar ook niet moeilijk mee.
Waarom denk je dat ik het er moeilijk mee heb wanneer ik er slechts op attendeer?
Wanneer ik schrijf dat het aan de ander is om er iets of niets mee te doen, om het te interpreteren en te oordelen, is dat dan een verwijt?
Dat lijkt mij juist een interpretatie, een gedachtegang (denkbeeld - duiding - gezichtspunt - vermoeden of inzicht) van de ontvanger zoals jij dat in dit geval bent en dus ook 'invult'.

Ik heb er ook geen moeite mee dat je mij niet begrijpt, wellicht omdat je je zelf ook niet begrijpt, begrijp je?
Ik verwijt allerminst (en zie, daar interpreteer je weer), ik attendeer er slechts op, waarvan jij dan weer denkt dat ik het er moeilijk mee heb (en daar interpreteer je weer).
Je vat het op als een verwijt.
Verwijten is het 'iets' kwalijk nemen van jezelf of iemand anders, het is een emotie.
En ik verwijt je nergens iets, noch -en allerminst- neem ik je iets kwalijk.

O, ik hoor net van mijn vrouw dat er een aanslag of zo is gepleegd in Barcelona ... :shock:
Geloof het of niet ...

MetalPig
Invisible Pink Unicorn

Bericht door MetalPig » 18 aug 2017, 09:46

Pierre schreef: ... volgens mij schreef jij dit dus toch écht hoor:
Nee hoor, dat is slechts jouw interpretatie.

MetalPig
Invisible Pink Unicorn

Bericht door MetalPig » 18 aug 2017, 09:48

Overigens is interpretatie nodig om van een reeks symbolen woorden en zinnen te maken. Dus hou asjeblieft op met dat gezeik over interpretatie.

Ik zei het al eerder: iedereen interpreteert altijd.

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 18 aug 2017, 10:36

:post:
MetalPig schreef:Ik zei het al eerder: iedereen interpreteert altijd.
Klopt als een bus: zonder interpretatie is er ook geen mogelijkheid om te leren, om kennis op te doen, om resultaten te bereiken.
We hebben, als mens, ook interpretatie nodig om te kunnen omgaan met ervaringen, om ze een plaats in het geheel te kunnen geven.
Zoals hier wordt uitgelegd
Als we namelijk nagaan wat precies door onze zintuigen wordt verwerkt, dan zijn dat bepaalde indrukken van vorm en grootte, maar men ziet geen voorwerp als zodanig. Men geeft met de geest een bepaalde interpretatie aan bepaalde indrukken en op grond daarvan kunnen we het voorwerp als zodanig benoemen. Bij dit soort ervaren zit een stuk denken en interpretatie. Het is met name het classificerend en duidend vermogen van het denken, dat aan de ervaring ten grondslag ligt. Hiernaast heeft ons verstand nog een eigen invloed op de kennisvorming door aanwending van de logica.

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 18 aug 2017, 10:46

Pierre schreef:Ik sta nergens boven of onder om het voor de zoveelste keer nog maar eens speciaal voor jou te benoemen.
Kun je dat onthouden?
Ik zal mijn best doen om dit te onthouden, beste Pierre: jij staat niet boven en/of niet onder alles.
Waarmee je dus antwoordt op mijn vraag, en wel als volgt: Pierre staat niet boven "anderen gebruiken om zijn doel te bereiken".

Ik hoop alleen dat jouw werkgever niet attent wordt gemaakt op wat je hier poneert.
Hij zou het zo maar eens in jouw nadeel kunnen interpreteren, zoals:
Pierre staat niet boven fraude
Pierre staat niet boven oneerlijkheid
Pierre staat niet boven onbetrouwbaarheid
Pierre staat niet boven ... je kan er werkelijk alle kanten mee op ..... zeker in een rechtszaak. [think]

univers
Observer

Bericht door univers » 18 aug 2017, 11:52

Stof tot nadenken?

Pierre
PC

Bericht door Pierre » 18 aug 2017, 13:08

gusteman schreef:Klopt als een bus ...
... en zelfs dat klopt niet omdat een bus niet klopt.
Een zwerende vinger wel. *1*
gusteman schreef:Ik zal mijn best doen om dit te onthouden, beste Pierre: jij staat niet boven en/of niet onder alles.
Waarmee je dus antwoordt op mijn vraag, en wel als volgt: Pierre staat niet boven "anderen gebruiken om zijn doel te bereiken".

Ik hoop alleen dat jouw werkgever niet attent wordt gemaakt op wat je hier poneert.
Hij zou het zo maar eens in jouw nadeel kunnen interpreteren, zoals:
Pierre staat niet boven fraude
Pierre staat niet boven oneerlijkheid
Pierre staat niet boven onbetrouwbaarheid
Pierre staat niet boven ... je kan er werkelijk alle kanten mee op ..... zeker in een rechtszaak. [think]
Kijk, kijk, kijk ... :mrgreen:
Ik leer je steeds beter kennen ...

Maar ik weet niet hoe ik dit 'het niet boven staan' zou moeten duiden.
Sowieso omdat het hier mijn werkgever betreft (wellicht dat hij dat dan wel kan duiden) ... [think]
De vraag in dezen is ook wie er gefraudeerd heeft, wie er oneerlijk is geweest en wie onbetrouwbaar is en dat is dan weer aan de rechtbank.
Ik kan je niet meer volgen en vraag me af wat jouw definitie is van 'ergens boven staan' ... Wat bedoel je hiermee?:
gusteman schreef:Pierre staat niet boven "anderen gebruiken om zijn doel te bereiken".
Ben erg benieuwd naar het antwoord.
Laatst gewijzigd door Pierre op 18 aug 2017, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Geloof het of niet ...

Pierre
PC

Bericht door Pierre » 18 aug 2017, 13:25

gusteman schreef:Zonder interpretatie is er ook geen mogelijkheid om te leren, om kennis op te doen, om resultaten te bereiken.
We hebben, als mens, ook interpretatie nodig om te kunnen omgaan met ervaringen, om ze een plaats in het geheel te kunnen geven.
Nog maar weer een keer want je begrijp de definitie van interpretatie niet. Komt-ie:
Een interpretatie is een persoonlijk beredeneerd oordeel over de betekenis van een waarneming, een tekst of een stuk muziek.
Je verwart jouw definitie van interpretatie met een ander woord en dat woord is 'uitleg' ... dus opnieuw jouw citaat waar ik het woordje 'interpretatie' vervang door 'uitleg'.
Zonder uitleg is er ook geen mogelijkheid om te leren, om kennis op te doen, om resultaten te bereiken.
We hebben, als mens, ook uitleg nodig om te kunnen omgaan met ervaringen, om ze een plaats in het geheel te kunnen geven.

En daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn.

Stof tot nadenken?
Geloof het of niet ...

MetalPig
Invisible Pink Unicorn

Bericht door MetalPig » 18 aug 2017, 15:45

Pierre schreef:Je verwart jouw definitie van interpretatie met een ander woord en dat woord is 'uitleg'
Oh, heerlijk. Het woordenboek:
in·ter·pre·ta·tie (de; v; meervoud: interpretaties)
1 vertolking
2 verklaring, uitlegging
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=inte ... ie&lang=nn

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 18 aug 2017, 17:44

Pierre schreef:... vraag me af wat jouw definitie is van 'ergens boven staan' ... Wat bedoel je hiermee?:
gusteman schreef:Pierre staat niet boven "anderen gebruiken om zijn doel te bereiken".
Ben erg benieuwd naar het antwoord.
Kijk, ik had gedacht dat je dit toch wel kende, beste Pierre.
"Ergens boven staan" betekent dat iemand zich niet verlaagt tot onheuse/misdadige/malafide/valse/onbetrouwbare/oneerlijke (enzovoort ...) praktijken.

univers had trouwens de betekenis door ..... dacht ik toch.
Hij is zich er alvast van bewust dat alles wat iemand in het openbaar publiceert op internet kan en mag gebruikt worden in rechtszaken.
Pierre schreef:Nog maar weer een keer want je begrijp de definitie van interpretatie niet. Komt-ie:
Een interpretatie is een persoonlijk beredeneerd oordeel over de betekenis van een waarneming, een tekst of een stuk muziek.
Je verwart jouw definitie van interpretatie met een ander woord en dat woord is 'uitleg' ...
met dank aan MetalPig schreef:in·ter·pre·ta·tie (de; v; meervoud: interpretaties)
1 vertolking
2 verklaring, uitlegging

Bron
Nog altijd van mening dat wij niet begrijpen wat "interpreteren" betekent?

univers
Observer

Bericht door univers » 18 aug 2017, 18:20

univers had trouwens de betekenis door ..... dacht ik toch.
[jaja] [jaja]

Pierre
PC

Bericht door Pierre » 18 aug 2017, 19:35

gusteman schreef:"Ergens boven staan" betekent dat iemand zich niet verlaagt tot onheuse/misdadige/malafide/valse/onbetrouwbare/oneerlijke (enzovoort ...) praktijken.
Hmmm ... [think]
Het tegenovergestelde van je verlagen is je verheffen boven iets of iemand.
Ergens boven staan zou iets kunnen zeggen van het ego.
Ik verhef me niet, noch verlaag ik mij tot iets of iemand.
Wat ik wel eens wil doen, is er afstand van nemen.
gusteman schreef:univers had trouwens de betekenis door ..... dacht ik toch.
Hij is zich er alvast van bewust dat alles wat iemand in het openbaar publiceert op internet kan en mag gebruikt worden in rechtszaken.
Kijk, daar doe je het weer.
Nu haal je er iemand bij die in jouw tweede zin nergens iets van dat geschreven heeft.
Via anderen je doelen proberen te bereiken, voel je 'm?
gusteman schreef:Nog altijd van mening dat wij niet begrijpen wat "interpreteren" betekent?
Tuurlijk begrijp ik het dat jullie het niet begrijpen.
Ik citeerde Wikipedia al:
Ik zou als ik jou was Wikipedia even aanschrijven dat ze er naast zitten.
interpretatie
de interpretatie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɪntərprə'ta(t)si] Verbuigingen: interpretatie|s (meerv.) 1) eigen uitleg (van wat je waarneemt) Voorbeelden: `de interpretatie van een grafiek van een gehoortest`, `de interpretatie van een gedicht'
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/interpretatie
interpretatie
vertellen hoe je erover denkt vb: nu wil ik jóuw interpretatie van het verhaal horen Synoniem: lezing
Gevonden op http://www.muiswerk.nl/mowb/?word=interpretatie
Interpretatie
Vertolking: wijze waarop bijvoorbeeld een verhaal,dansvoorstelling, of film opgevat wordt.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10282
interpretatie
[Literatuur] betekenis toekennen aan een tekst
Gevonden op https://quizlet.com/49788582/begrippenl ... ash-cards/
INTERPRETATIE
1) Denkbeeld 2) Duiding 3) Gezichtspunt 4) Idee 5) Inzicht 6) Lezing 7) Mening 8) Muziekleer 9) Oordeel 10) Opinie 11) Opvatting 12) Standpunt 13) Tekstuitleg 14) Toelichting 15) Uitleg 16) Uitlegging 17) Verklarende uitleg 18) Verklarende uitlegging 19) Verklarenuitleg 20) Verklaring 21) Vertaling 22) Vertolking 23) Visie 24) Woordverklaring 25) Z...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... PRETATIE/1
:mrgreen:
Geloof het of niet ...

Pierre
PC

Bericht door Pierre » 18 aug 2017, 19:46

gusteman schreef:
met dank aan MetalPig schreef:in·ter·pre·ta·tie (de; v; meervoud: interpretaties)
1 vertolking
2 verklaring, uitlegging

Bron
Jij vertolkt, jij verklaart, jij legt uit.
Allemaal je eigen ... interpretatie ...
Anders gezegd ende geschreven: Je interpreteert. :mrgreen:

Beter dan dat kan ik het allemaal niet uitleggen. *1*
Geloof het of niet ...

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 18 aug 2017, 21:07

Pierre schreef:Hmmm ... [think]
Misschien eens afstand nemen van wat je hier schreef, beste Pierre? Het eens lezen alsof je het niet zelf zou geschreven hebben?

En wel omwille van dit: als iemand zich niet verlaagt tot iets ..... dan staat die persoon daar toch boven?
Want als ie er niet boven staat kan ie zich sowieso niet verlagen tot iets.

Jij schrijft dat jij je niet verlaagt tot iets (zoals bijvoorbeeld oneerlijkheid, onbetrouwbaarheid, misbruik, diefstal, bedrog, enz...) dus sta jij daar boven.
Tenzij je natuurlijk op dezelfde hoogte staat, maar dat zou dan betekenen dat ..... juist, ja, dat zou dan weer niet stroken met de werkelijkheid.

Er is meer dan je verlagen tot of verheffen boven iets: er is de status quo, de bestendige toestand.
Die toestand omvat een zekere morele waarde die het resultaat is van enerzijds de opvoeding en anderzijds bewuste keuzes die het individu maakt.
Wanneer iemand in de verleiding komt om handelingen te verrichten die getuigen van een lagere morele waarde dan "verlaagt" dat individu zich op moreel gebied. Net zoals wanneer iemand uit een omgeving met een negatieve morele waarde zich wil "verheffen" tot een leven volgens hogere morele waarden "boven zichzelf" gaat uitstijgen.
Het laatste gedrag wordt trouwens door zowat alle filosofen aangeprezen en wordt binnen zowat elke maatschappelijke vorm gestimuleerd, waarbij allesbehalve een negatieve ego-connotatie aan bod komt.

En wat zegt dat over "het ego", de alomtegenwoordige boeman die overal te pas en te onpas wordt bij gesleurd?
Dat zegt niks, nada, niemendal over het ego.
Want dat verfoeilijke ego, waarbij steeds weer dat vermanende vingertje op de achtergrond zichtbaar is, wordt maar al te vaak in een discussie gegooid zonder dat dit eigenlijk gerechtvaardigd of verdedigbaar is.

Pierre
PC

Bericht door Pierre » 19 aug 2017, 06:03

gusteman schreef:
Pierre schreef:Hmmm ... [think]
Misschien eens afstand nemen van wat je hier schreef, beste Pierre? Het eens lezen alsof je het niet zelf zou geschreven hebben?

En wel omwille van dit: als iemand zich niet verlaagt tot iets ..... dan staat die persoon daar toch boven?
Want als ie er niet boven staat kan ie zich sowieso niet verlagen tot iets.

Jij schrijft dat jij je niet verlaagt tot iets (zoals bijvoorbeeld oneerlijkheid, onbetrouwbaarheid, misbruik, diefstal, bedrog, enz...) dus sta jij daar boven.
Tenzij je natuurlijk op dezelfde hoogte staat, maar dat zou dan betekenen dat ..... juist, ja, dat zou dan weer niet stroken met de werkelijkheid.

:rolfl:

Gusteman, je bent geweldig ;P!
Het begrip 'interpreten' (dus je eigen uitleg er aan geven) begrijp je nog steeds niet.
Ik faal dramatisch en vraag me af wat je allemaal aan het zoeken bent.
Ik pak jouw woorden zelf maar eens en dus misschien maar eens afstand nemen van wat je hier schreef, beste gusteman?
Het eens lezen alsof je het niet zelf zou geschreven hebben?
Wanneer ik mij niet verhef en niet verlaag, sta ik op dezelfde grond waarbij geen niveaus zijn.
Ik neem waar en van dat wat ik waarneem, kan ik afstand van nemen.
En dat is volgens mij toch écht wat ik geschreven heb.

Verder heb ik nergens geschreven dat ik mij niet verlaag tot iets zoals bijvoorbeeld oneerlijkheid, onbetrouwbaarheid, misbruik, diefstal, bedrog, enz...
Toon mij waar ik zoiets geschreven zou kunnen hebben. [zucht]
En jawel hoor, je vult daarna weer keurig in:
gusteman schreef:dus sta jij daar boven.
Je interpreteert bij de vleet en trekt foute conclusies.

Prachtig, je bent een van mijn beste testers. [joker]

Iedereen is gelijkwaardig.
Dat mensen gelijkwaardigheid zijn betekent dat mensen van 'gelijke waarde' zijn.
Die waarde verandert niet per moment; niemand is - in deze betekenis van 'waarde' - het ene moment meer waard dan het andere.
Je hebt het over morele waarden en daar is niet mis mee. Dat is ook iets anders, daar het over jezelf gaat.
Ik kan afstand nemen van zoiets zoals bijvoorbeeld oneerlijkheid, onbetrouwbaarheid, misbruik, diefstal, bedrog enz. ...
Moreel wordt gebruikt voor de geestesgesteldheid, geestelijke weerbaarheid, de moed, werkkracht of strijdlust die iemand bezielt of die ontbreekt.
Waarden zijn morele of ethische principes die we goed en belangrijk vinden, zoals vergevensgezindheid, eerlijkheid, liefde, zelfbeheersing en respect voor het leven.
Onze waarden beïnvloeden ons gedrag, onze prioriteiten en onze relaties, en ook de morele richtlijnen die we aan onze kinderen geven.

Dat staat allemaal los van het 'er boven staan' of zich 'verlagen'.
Het is aan het ego om dat te doen.
Misschien eens goed om 'boven je eigen ego uit te stijgen'.

Lees gerust hier meer.
Best eens aardig om te doen hoor. :wink:
Geloof het of niet ...

gusteman
Professor

Bericht door gusteman » 19 aug 2017, 11:12

Pierre, Za Aug 19, 2017 6:03 am schreef:Verder heb ik nergens geschreven dat ik mij niet verlaag tot iets ...
Pierre, Vr Aug 18, 2017 7:35 pm schreef:Ik verhef me niet, noch verlaag ik mij tot iets ...
Nog niet eens volle elf uren tussen de twee uitspraken en het geheugen laat je al in de steek?
Pierre schreef:Prachtig, je bent een van mijn beste testers.
Goed zo, beste Pierre, en als je er nu nog iets zou kunnen uit leren dan was het nog heel wat beter.
Zoals bijvoorbeeld: hoe formuleer ik mijn intenties zodat ze niet anders worden begrepen dan ik ze bedoel.
En het heeft geen zin om hier te verwijzen naar wat ik, gusteman, heb geschreven want daar gaat het over wat "ik" heb geschreven, en hier gaat het over wat "jij" hebt geschreven ... en daar zit nog steeds een wezenlijk verschil tussen.
Pierre schreef:Lees gerust hier meer.
Heel vriendelijk van jou, beste Pierre maar ook hier laat jouw geheugen je in de steek: ik heb je er al meermaals op gewezen dat de bedenksels en conclusies die te vinden zijn onder dat soort "bronnen" voor mij geen geheimen meer hebben; dat ik die denkwereld heb beleefd en doorleefd, ik heb mij erin gewenteld, heb er met volle teugen van genoten om dan uiteindelijk toch de deur achter mij dicht te trekken omdat dit nergens toe leidt ..... ik sta al een stapje verder dan dat waar jij me wil naar verwijzen, weet je nog? [jaja]

Wat je hier doet lijkt zowat op die lui die proberen ons duidelijk te maken dat de aarde geen bolvormige planeet is maar vlak. Of diegenen die ons waarschuwen voor de naderende planeet Niburu die tegen onze eigenste Aarde zal aan kwakken.
Ook die mensen zijn er voor de volle honderd procent van overtuigd dat wat zij geloven ook de werkelijke waarheid is.

Dat jij dan weer niet weet te waarderen (er een gepaste waarde aan hechten dus :wink: ) dat ik geen boodschap vind in waar jij me naar verwijst is vrij logisch, jij zit nog middenin die denkwereld dus lukt het jou ook (nog) niet om er het futiele van in te zien; ik redeneerde ook zo, jaren geleden.

Maar het komt wel hoor, ook voor jou zal uiteindelijk "het licht gaan schijnen" waardoor je zal inzien dat je een dwaalspoor hebt gevolgd. ;P!

univers
Observer

Bericht door univers » 19 aug 2017, 11:54

Of diegenen die ons waarschuwen voor de naderende planeet Niburu die tegen onze eigenste Aarde zal aan kwakken.
Dat zal me een knal geven. :mrgreen:

Plaats reactie