Hallo.

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Gesloten
Danny

Hallo.

Bericht door Danny » 02 mar 2006, 14:00

Mijn naam is Danny, ik kwam bij toeval via een zoekopdracht ( poltergeistverschijnselen) op dit forum.
Na wat gelezen te hebben merkte ik dat zowel de onderwerpen als de benadering van die onderwerpen me aansprak, over het algemeen een combinatie van oprechte interesse en hollandse nuchterheid.

Ik ben een Nederlandse man van tegen de 40, ik heb een vrouw en 3 kinderen, een huisje, een boompje en wat beestjes, Jan Modaal dus.
Mijn beroep is storingmonteur in de zware industrie, allround technicus van elektrotechniek tot hydraulica maar ik hou me ook bezig met besturingstechniek, programmatuur en andere IT gerelateerde zaken.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 02 mar 2006, 14:13

Welkom :wink:

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 02 mar 2006, 15:32

Welkom Danny, veel post en leesplezier :) .

Anet

Bericht door Anet » 02 mar 2006, 15:38

Welkom, Danny!!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 02 mar 2006, 16:41

Van harte welkom Danny! :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 02 mar 2006, 16:44

welkom danny

Maïca

Bericht door Maïca » 02 mar 2006, 17:39

Welkom! :)

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3451
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 02 mar 2006, 22:16

Greetings Danny
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Di Lana

Bericht door Di Lana » 02 mar 2006, 23:51

Welkom op het forum! :D

MMe

Bericht door MMe » 03 mar 2006, 08:13

Welkom :)

The Return

Re: Hallo.

Bericht door The Return » 03 mar 2006, 12:21

Danny schreef:Mijn naam is Danny, ik kwam bij toeval via een zoekopdracht ( poltergeistverschijnselen) op dit forum.
Na wat gelezen te hebben merkte ik dat zowel de onderwerpen als de benadering van die onderwerpen me aansprak, over het algemeen een combinatie van oprechte interesse en hollandse nuchterheid.
Waarom heb je nog niet gereageerd op een poltergeistverschijning qua topics op dit forum?

Ik ben een Nederlandse man van tegen de 40, ik heb een vrouw en 3 kinderen, een huisje, een boompje en wat beestjes, Jan Modaal dus.
Mijn beroep is storingmonteur in de zware industrie, allround technicus van elektrotechniek tot hydraulica maar ik hou me ook bezig met besturingstechniek, programmatuur en andere IT gerelateerde zaken.
Wat wil je vooral op dit forum hier doen? Dingen zien bevestigd worden of nieuwe dingen ontdekken?

Danny

Bericht door Danny » 03 mar 2006, 15:33

Bedankt voor de vriendelijke begroeting.
Wat wil ik hier doen............leren, nieuwe sporen vinden, dat idee.

Waarom heb ik nog niet op poltergeisttopics gereageerd? Ik had niets toe te voegen. :lol:

Gesloten