hajhaj..ff voorstellen

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Sytse

erm

Bericht door Sytse » 07 jul 2006, 11:38

oke..dat is dus een vooroordeel..dat alle veel homo's arrogant zijn..want dat is niet zo..tuurlijk..ze proberen het wel..maar hoeveel hetero's zijn arrogant..juist..ookheel veel. Dus..ik ben homo en niet arro. so you know. En dat er veel in de samenleving kan? Tuurlijk..als jij met een meid loopt te bekken in de stad, zouden twee kerels dat dan niet mogen? Ik ben niet iemand die dat snel zou doen hoor..daar niet van..maar wat een hetero mag, mag een homo ook.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: erm

Bericht door FoX » 07 jul 2006, 12:57

Sytse schreef:Tuurlijk..als jij met een meid loopt te bekken in de stad, zouden twee kerels dat dan niet mogen? Ik ben niet iemand die dat snel zou doen hoor..daar niet van..maar wat een hetero mag, mag een homo ook.
Jawel, maar dan moet een homo koppel natuurlijk niet vreemd opkijken als men erop reageert. Als twee vrouwen elkaar staan te bekken dan wordt er vaak positief gereageerd, bij homo's meestal het tegenovergestelde.
Ik vind het sowieso irritant als iemand (ongeacht welke voorkeur) vlak naast me een ander staan af te lebberen en als ik het zie dan zie ik liever dat twee vrouwen dat met elkaar doen of gewoon een man en een vrouw omdat dit toch mooier uitziet.

The Return

Bericht door The Return » 07 jul 2006, 13:07

Mij boeit het niet wie er staan te zoenen.

darknes

Bericht door darknes » 08 jul 2006, 09:44

nou het maakt mij niet veel uit wie er naast mij staan te zoenen man vrouw. man man. vrouw vrouw want ik vind het ook niet fijn daarnaast te staan

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 jul 2006, 13:24

darknes schreef:nou het maakt mij niet veel uit wie er naast mij staan te zoenen man vrouw. man man. vrouw vrouw want ik vind het ook niet fijn daarnaast te staan
Dan spreek je jezelf tegen :P :)

darknes

Bericht door darknes » 08 jul 2006, 18:20

hoezo:/

darknes

Bericht door darknes » 08 jul 2006, 18:22

ik zeg alleen dat ik het niet fijn vind als er iemand naast mij staat te zoenen ook niet als het een man en een vrouw zijn dan vind ik het ook niet fijn . maar verder heb ik er niets op tegen hoor als twee mannen met elkaar zoenen

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 jul 2006, 18:38

Niet fijn vinden en er iets op tegen hebben is idd iets anders ;). Is al duidelijk :) .

Gesloten