Weer een nieuweling hier... hallo :)

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Daysleeper

Weer een nieuweling hier... hallo :)

Bericht door Daysleeper » 30 aug 2006, 03:05

Hallo,

Ik zag dat het gebruikelijk is om je als nieuw lid even voor te stellen, dus zal ik dit ook maar even doen.
Na telkens dezelfde titels (Nieuw! Nieuw hier! etc) te hebben gelezen staakte ik al snel het zoeken naar een originele titel, excuses daarvoor. :wink:

Maar ik zal me dan maar even voorstellen,
Hier gaan we dan...
Ik ben Zine, 16 jaar en woon in België.
Ik studeer Menswetenschappen en zal in september aan mijn laatste jaar middelbaar beginnen. Cultuurwetenschappen is één van mijn richtingsvakken. Verleden schooljaar hebben we ons bezig gehouden met filosofie, wat me ontzettend heeft weten te boeien en waar ik graag boeken over lees (aanraders zijn altijd welkom!).

In mijn vrije tijd hou ik me veel bezig met muziek, dat is zowat alles voor mij. Ik ben er zelfs iets teveel aan gehecht dan dat ik zelf wil als ik eerlijk ben, ik zou mij een wereld zonder muziek niet kunnen voorstellen, ik denk dat ik compleet zou doorslaan. :shock:
Als er iemand geïnteresseerd zou zijn in de muziek die ik luister mogen jullie altijd iets laten weten, maar misschien is dit niet zo interessant voor jullie, dan zou ik jullie al meteen in mijn allereerste topic lastigvallen met een hele muzieklijst terwijl het jullie niets kan schelen... dan heb ik het al meteen verprutst hier :wink:

Verder ben ik volop bezig met een aantal vrienden om een nieuw jeugdhuis op te richten in de buurt. Dit zou over enkele maanden open gaan, veel werk dus, maar ik amuseer me rot.

Daarbij zit ik ook nog in een jongerenbeweging die zich bezighoudt met vormingen, acties of betogingen i.v.m. de oorlog in Irak, het Palestijns - Israëlisch conflict, etc.

Ik denk dat dit wel volstaat, jullie weten nu al heel wat over mij.