Ook maar ff voorstellen.

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Rick

Ook maar ff voorstellen.

Bericht door Rick » 08 nov 2006, 20:52

Hey mensen, ik denk laat ik me als nieuweling maar ff voorstellen.
Mijn naam is Rick, zoals je ziet, en mijn interesses liggen bij de mysteries, vragen en fenomenen die ons niet bekend zijn en die wij niet mogen weten al weten veel "leiders" veel meer dan dat ze zeggen.

Als kind al heb ik per ongeluk astraal reizen (uittredingen) voor mezelf ontdekt.
Dat doet iedereen natuurlijk, maar het mooie is dat ik het dus bewust doe, op kan wekken en kan onthouden.
Na de 1e paar astrale reizen ben ik (als kind) een alien contactee geworden.
Allemaal bere interresant en niet eng... tenslotte was ik een kind, wist ik nieteens wat ufo's en buitenaardsen waren en tenslotte lijken ze zo op ons dat je het niet zou zien mochten ze naast je zitten in de bioscoop (de meesten)

Die contacten heb ik en vele anderen met mij nog steeds, dus voel je vrij om met een vraag erover te komen.

Verder ben ik geinterreseerd in hoe zijn wij hier gekomen, waarom, en wie heeft ons gemaakt.
Ik ben geen religiues persoon, ik geloof in God als een energie, niet als persoon, verder geloof ik in de hemel en in reincarnatie.
2012 interreseert me ook mateloos, ook omdat dat juist de reden is dat onze vrienden hier zijn, en om wat er dan gaat gebeuren.

Zoals je misschien merkt zal ik hier veel aanwezig zijn omdat onderwerpen als deze me niet los laten, en verder zou ik zeggen tegen iedereen: probeer ook eens bewust uit te treden, het heeft mij heel veel gebracht en is ontzettend mooi... vooral als je naar de andere dimensies gaat ;)

Naja, ik spreek jullie wel in de topics... en ik kan soms grof uit de hoek komen, maar dat meen ik zelden zo....

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 nov 2006, 20:57

Zo zo, interessant !

Dit topic is dan echt iets voor jouw --> http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... c.php?t=97 .

Welkom :)!

MMe

Bericht door MMe » 08 nov 2006, 21:15

Welkom op het forum :)

mieke

Bericht door mieke » 08 nov 2006, 21:33

Hoi Rick ik ben hier ook nog nieuw en welkom! :D

Rick

Bericht door Rick » 08 nov 2006, 21:46

mieke schreef:Hoi Rick ik ben hier ook nog nieuw en welkom! :D
Maiaaaaaaaaaaa!!

Heb je gemist, al waren het maar 3 dagen.
En idd, dit forum is veel beter dan dat andere, al zal ik daar ooit nog wel terugkeren als de sfeer weer is zoals het was en die mod eindelijk moderator wordt ipv modictator

The Return

Bericht door The Return » 08 nov 2006, 21:54

Hier hebben we ook dictators hoor. Niks mis mee. Zolang we maar iedere maand 15 euro doneren.

mieke

Bericht door mieke » 08 nov 2006, 21:56

Rick schreef:
mieke schreef:Hoi Rick ik ben hier ook nog nieuw en welkom! :D
Maiaaaaaaaaaaa!!

Heb je gemist, al waren het maar 3 dagen.
En idd, dit forum is veel beter dan dat andere, al zal ik daar ooit nog wel terugkeren als de sfeer weer is zoals het was en die mod eindelijk moderator wordt ipv modictator
Haha, maar we gaan hier geen slechte reclame geven over een ander forum hé :wink:
Maar het is hier wel een pak gemoedelijker en respectvoller, dat moet ik wel toegeven!
Hoop dat je hier nog vele interessante post gaat plaatsen, zoals ik reeds gewoon was van jou!
8)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 nov 2006, 21:59

The Return schreef:Hier hebben we ook dictators hoor. Niks mis mee. Zolang we maar iedere maand 15 euro doneren.
:mrgreen:
Ga naar je hok, jij !

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 nov 2006, 22:00

Rick, wil je je avatar s.v.p verkleinen? :mrgreen:

mieke

Bericht door mieke » 08 nov 2006, 22:05

FoX schreef:Rick, wil je je avatar s.v.p verkleinen? :mrgreen:
Ja ik heb moeite met de tekst terug te vinden op m'n scherm. :D

Rick

Bericht door Rick » 08 nov 2006, 22:13

FoX schreef:Rick, wil je je avatar s.v.p verkleinen? :mrgreen:
Komt in orde ;)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 nov 2006, 22:15

Afbeelding
Kleine versie ;) .

Di Lana

Bericht door Di Lana » 08 nov 2006, 22:17

Hoi, welkom op het forum :D

Rick

Bericht door Rick » 08 nov 2006, 22:28

Di Lana schreef:Hoi, welkom op het forum :D
Hoi, dankje.
Avatar goedgekeurd?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 nov 2006, 22:40

Rick schreef:
Di Lana schreef:Hoi, welkom op het forum :D
Hoi, dankje.
Avatar goedgekeurd?
Ik had die andere al aangepast.
Ik vind ID echt een geweldige film. Zeker al zo'n 6x gezien :mrgreen: .

The Return

Bericht door The Return » 08 nov 2006, 22:41

Hoeveel jaar oud ben je?
Heb je ook een zus?

Maïca

Bericht door Maïca » 08 nov 2006, 22:57

Welkom! :)

Rick

Bericht door Rick » 08 nov 2006, 23:11

The Return schreef:Hoeveel jaar oud ben je?
Heb je ook een zus?
Op die echt persoonlijke vlakken blijf ik liever anoniem, vooral vanwege wat ik hier vertel.
Heb er geen zin in dat er straks een bekende van mij hier komt en leest wat ik allemaal meemaak en meegemaakt heb, het taboe op ufo's en aliens is er nog steeds en voor je het weet zit je in een gekkenhuis.

The Return

Bericht door The Return » 08 nov 2006, 23:48

Wees gerust rick, niemand kan gedwongen worden om in een gekkenhuis te komen :)

loraco

Bericht door loraco » 09 nov 2006, 07:58

Als kind al heb ik per ongeluk astraal reizen (uittredingen) voor mezelf ontdekt.
Dat doet iedereen natuurlijk, maar het mooie is dat ik het dus bewust doe, op kan wekken en kan onthouden.
In de eerste plaats welkom en dan nu gelijk een vraag :mrgreen:

Kun je dit op oudere leeftijd nog leren? Als tiener (n.a.v. de Mathew Star serie) heb ik wel eens geprobeerd om uit te treden. Dat lukte voor geen meter maar ik nam wel twee vreemde effecten waar (of dit nou werkelijk zo was of fantasie weet ik niet).


1. Het gevoel hebben dat de grond letterlijk verdwijnt (tiende van een seconden). Dit ging gepaard met een schrikreactie (spannen spieren en spreiden armen).

2. Het rondtollen van de kamer (niet na drugs of alcohol). Of beter gezegd wiegen. Ik praat hier niet over het bijna in slaap vallen he.

Na die periode is het echter nooit meer voor gekomen. Jammer want ik vind zulke dingen fassinerend.

Gesloten