Ook maar even

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Gesloten
MrCor

Ook maar even

Bericht door MrCor » 12 nov 2006, 13:49

Hallo iedereen.

Na nieuw te zijn binnen gekomen heb ik me even uitgeleefd en dan met name binnen het topic filosofie. Ik voel me net een kind in een snoepwinkel.
Maar goed, nadat de eerste euforie een beetje verdwenen is ga je kijken wat er verder zoal te belevn is op deze site en dan kom je bij dit topic terecht.
Dus maar even meedoen.

Ik ben dus Cor en woon in het schilderachtige dorpje Noordscheschut, vlakbij de wereldstad Hoogeveen. Ik ben geboren en opgegroeid in Rotterdam maar op 17-jarige leeftijd verhuist naar het oosten des lands, gelukkig.

Ik ben heel erg geinterseerd in mensen, hun verhalen, ideeen, echtergronden etc. Dat levert mij ook wel eens moeilijkheden op als opmerkingen dat ik te nieuwsgierig zou zijn. Tja, da's het risico en dat neem ik dan maar voor lief.

Alhoewel ik een brede interesse heb ben ik toch het meest geinteresseerd in acherliggende ideeen, concepten, mechanismen, etc.
Ik probeer niet te snel een aanname te doen, zo van 'het is nu eenmaal zo'.
Helaas ontsnap ik daar ook niet altijd aan, I'm human, sorry, maar probeer altijd zo diep mogelijk te gaan.

Zo ben ik al van jongs af aan geweest.
Een belangrijke gebeurtenis in mijn leven is geweest dat een halve kerk leegliep omdat die in twee groepen (die het uiteraard met elkaar oneens waren) uiteenviel. Ik was toen 11 jaar en ben mezelf vragen gaan stellen als 'met wie is God nu meegegaan?'.
Via o.a. boeken van von Danicken heb ik toen geleerd om gevestigde aanames te gaan betwisten.

Ik ben zachtmoedig en probeer anderen zo veel mogelijk in hun waarde te laten. Niet makkelijk zeker wanneer je dat zelf benadeelt.
Verder geloof ik heilig in de stelling 'wat gij niet wilt dat u geschiedt zo doet dat ook een ander niet'.

Ik heb een dochter Marieke, 23 jaar en die studeert aan de kunstacademie in Groningen. Een fantastische meid waar ik erg trots op ben. Zo, dat moest er even bij hoor ;)

Ok, genoeg nu, leer mij maar kennen via de verschillende topics.
De groetjes, Cor

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 12 nov 2006, 14:08

Groetjes terug Cor ;).

Welkom en je hebt je weg al goed gevonden hier ;P!.

MrCor

Bericht door MrCor » 12 nov 2006, 14:25

FoX schreef:Groetjes terug Cor ;).

Welkom en je hebt je weg al goed gevonden hier ;P!.
Goed gezien ;)
Ja, dit is echt mijn forum. Lekker brainstormen en zo.
Alhoewel ik al sinds 1992 actief ben op het Internet heb ik pas sinds kort het fenomeen 'forum' ontdekt, te beginnen bij deze. Gelijk raak.

Wat ik het leukst aan dit forum vind is dat er hele goeie reacties komen die je aan het denken zetten. Ik voel me heel welkom op dit forum en dat vind ik erg belangrijk.

Wat ik een heel plezierige service vind (is dat altijd zo, volgens mij niet?) dat je een meeltje krijgt als er een reactie is. Dan hoef je niet zelf bij te houden waar je allemaal mee bezig bent. Mooi.

Maan

Bericht door Maan » 12 nov 2006, 15:16

Welkom!

MMe

Bericht door MMe » 12 nov 2006, 15:25

Welkom :)

Gebruikersavatar
deheerst
Leraar
Berichten: 1997
Lid geworden op: 06 feb 2005, 00:08

Bericht door deheerst » 12 nov 2006, 16:03

Welkom!

[tu]
IBM's Z10-ec: 1,5 TB memory, 77 PU's (4,4Ghz 4-core), zIIP, zAAP, IFL, ICF, and so on... ___ Got Bulk?

Animal

Bericht door Animal » 12 nov 2006, 18:08

Veel plezier hier.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 12 nov 2006, 18:24

Ook van mij van harte welkom! :D
Leuk dat je er bent :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

mieke

Bericht door mieke » 12 nov 2006, 19:41

Welkom! (ik dacht eigenlijk dat Noordschehut een grapje was :mrgreen:
maar het is dus wel degelijk een dorp/stad.)
Sorry kom uit België :D
Verder ben ik hier ook nog niet lang en vind dat je reeds interessante onderwerpen geplaatst hebt. :wink:

Ravertje

Bericht door Ravertje » 12 nov 2006, 21:35

welkom bij de club :wink:
Hoeoz ben je er nog ni lang Mieke 11 januari 2006 :| is tog wel lang hoa [think]

Maïca

Bericht door Maïca » 12 nov 2006, 22:12

Hoi en welkom! :D

mieke

Bericht door mieke » 12 nov 2006, 23:38

Pro-raver schreef:welkom bij de club :wink:
Hoeoz ben je er nog ni lang Mieke 11 januari 2006 :| is tog wel lang hoa [think]
1/11 is 1 november gekkie :mrgreen:

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3451
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 13 nov 2006, 01:41

MrCor schreef: Wat ik het leukst aan dit forum vind is dat er hele goeie reacties komen die je aan het denken zetten. Ik voel me heel welkom op dit forum en dat vind ik erg belangrijk.
Dat is ook heel belangrijk. Welkom :mrgreen:
MrCor schreef:Wat ik een heel plezierige service vind (is dat altijd zo, volgens mij niet?) dat je een meeltje krijgt als er een reactie is. Dan hoef je niet zelf bij te houden waar je allemaal mee bezig bent. Mooi.
Ja, handig hey, veel plezier op dit forum.

llr
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Gesloten